Marit Gullaksen Rønning

Autorisasjon (1989)

Marit Gullaksen Rønning er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Gullaksen Rønning

Den beste Legen!

En meget dyktig og herlig lege! Med sin forståelse for medisin og ditto forståelse for mennesket hun snakker med, så er bare Marit Rønning helt i toppen. Jeg er så heldig og glad for at jeg har fått henne som fastlege. Du ser med en gang at hun er ærlig og sier det som det er. Jeg elsker henne på alle mulige måter som den vakre kvinnen hun er! Ingen tvil! Samlet vurdering av denne herlige lege kan bare bli nr 1!

Trygg, lytter tar seg tid, kunnskaprik

Føler meg både sett og hørt. Prøver å hjelpe sine pasienter. Har full tillit til henne som lege henviser deg videre visst det trengs

Trygg og kunnskapsrik

Jeg vil beskrive min fastlege som en meget engasjert, omsorgsfull, lyttende og tilgjengelig lege. Opplever Marit som fornuftig i sine vurderinger, og er nøye. Har alltid et smil på lur, og er meget høflig. Liker også at hun tar tid til å forklare og dele sine tanker under konsultasjonene. Oppfølgingen vil jeg også si er en positiv opplevelse. Terningkast: 6

Dyktig og hjelpsom

Har hatt Marit siden 2003 og er veldig fornøyd. Har alltid blitt sett og hørt. Hun er en nydelig lege på alle vis.

Utrolig god og trygg fastlege

Har aldri hatt en annen lege enn henne, og det er jeg glad for, da jeg selv jobber i helsevesenet så er det lettere å sette pris på en god, omsorgsfull og dyktig lege. Venter aldri lenge når jeg har time og blir godt tatt imot av helsesekretærene som også er utrolig dyktige og omsorgsfulle. Får også time fort når jeg ringer, er aldri et problem.