Marit Gullaksen Rønning

Storhaug Legesenter DA
Klubbgata 1 4013 Stavanger
Marit Gullaksen Rønning er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Gullaksen Rønning

Fantastisk flink og snill lege.

Har hatt Marit som lege i 12 år. Byttet lege når jeg flyttet, men etter å ha prøvd flere leger i byen jeg nå bor i, så endte jeg opp tilbake hos Marit. Ingen andre leger kan måle seg med henne. Hun er verdt reisetiden. Møter alltid pasienten med ett smil og er oppriktig interessert i personens liv og plager.

Hjelpsom, forståelsesfull og imøtekommende positiv lege

Jeg har vare ros å gi Marit! Hun har vært vår familielege over 20 år og kan anbefale henne på det sterkeste. En så forståelsesfull og imøtekommende lege skal man lete lenge etter! Meget fornøyd med hennes anbefalinger, oppfølginger & råd!

Hun er forståelsefull

Jeg anbefaler på alle måte. Hun er forståelse full. Jeg alltid fikk den hjelpen som jeg trengte. Jeg er ca 16 år pasient hos marit.

Very competent doctor

Marit is an all rounder GP. She is compassionate and very thorough. I have had her as my doc since I was a young teenager together with my mum. Now we are three very satisfied generations being treated by her. Best doc ever!

Meget dyktig lege

Jeg har hatt henne som lege siden hun kom til legesenteret. Hun er meget god som lege. Tar meg som pasient på alvor, setter seg godt inn i min situasjon, og er god til å finne riktig behandling. Er rask til å sende meg videre dersom det er nødvendig. I tillegg til dette er hun en flott person som er lett å ha med å gjøre.

Ok legesenter

Storhaug Legesenter er veldig bra - som helhet. De er imøtekommende, alltid blide og en lett tone.
Dessverre kan jeg ikke si det samme om Marit Gullaksen Rønning. Virker på meg som at hun tror hun beroliger pasienten når hun bagatelliserer symptomer. Hun liker også godt å fortelle om seg og sitt, og det er litt dumt, siden det jo ikke er lange tiden en får. Jeg brukte henne i mange år, men mistet tilslutt både tillitt og respekt.
Synd, fordi legesenteret som helhet er fantastisk!

Jente

Tjaaa.... Ja hun har humor men er jo ikke det jeg trenger .
Trenger hjelp og det virker som hun tar lett på ting og tuller det bort.føler hun også bagatellisere problemet selv om jeg har papirer fra sykehuset . Sikkert flink for mangen men for meg blir jeg ikke møtt med mine problemer :(
Har ekstreme smerter i magen pga crohns og er utrolig slitsomt gå på jobb .
Gruer meg til å våkne hver morgen

God service både hos legesekretær og lege

Dette legekontoret har utrolig høy servicegrad. De svarer på telefonen raskere enn noe annet legekontor jeg har vært innom. Marit Rønning er dessuten en utrolig dyktig lege med god dømmekraft som kjenner deg igjen når du kommer. Hver gang jeg har vært der har hun vært forberedt og husket (eller lest seg opp) på historikk slik at jeg slipper å starte forfra. Hun har bistått i alle små og litt større utfordringer jeg har hatt og bistått både med behandling og trøst, men også utfordret meg når jeg har hatt behov for det. En veldig god og menneskelig lege. Det samme kan jeg også si om legesekretærene.

Utrolig kjekk og dyktig lege

Har hatt henne som fastlege i nærmere 20 år.
Hun tar pasienten på alvor, er kvass i håvet og har herlig humor.
Jeg er svært fornøyd og anbefaler henne varmt til alle kjente.

Fantastis menneske.

Engasjert.
Oppmerksom.
Medmenneskelighet.
Humoristisk.
Pasienten i sentrum.

Den beste legen i landet !

Fantastisk god lege! ANBEFALES på det sterkeste. Vi som er hennes pasienter er svært heldige. Du treffer henne alltid i en smilende tilstand og særdeles godt humør. Hun er flink til å lytte og har faglig meget god kompetanse.

Den beste fastlegen jeg har hatt gjennom 15 år.

Alltid smilende og imøtekommende. Kjempefornøyd. Faglig sett meget grundig.

Fornøyd med behandlingen jeg får.

Er fornøyd, føler jeg blir sett og hørt og får den hjelpen jeg trenger. Hva mer kan en forlange?

Meget god lege

Faglig meget god. Bryr seg om og tar tid til pasienten. Alltid hyggelig og smilende. Både hun og de andre på legesenteret gjør det godt å være pasient

Verden beste fastlege:-)

Anbefaler henne alltid - og de som har vært heldige nok til å få henne, er helt enige med meg i min vurdering. Knakende kjekk og svært dyktig dame!