Marit Gullaksen Rønning

Klubbgata 1 4013 Stavanger
Marit Gullaksen Rønning er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Gullaksen Rønning

Hun er forståelsefull

Jeg anbefaler på alle måte. Hun er forståelse full. Jeg alltid fikk den hjelpen som jeg trengte. Jeg er ca 16 år pasient hos marit.

Very competent doctor

Marit is an all rounder GP. She is compassionate and very thorough. I have had her as my doc since I was a young teenager together with my mum. Now we are three very satisfied generations being treated by her. Best doc ever!

Meget dyktig lege

Jeg har hatt henne som lege siden hun kom til legesenteret. Hun er meget god som lege. Tar meg som pasient på alvor, setter seg godt inn i min situasjon, og er god til å finne riktig behandling. Er rask til å sende meg videre dersom det er nødvendig. I tillegg til dette er hun en flott person som er lett å ha med å gjøre.

Ok legesenter

Storhaug Legesenter er veldig bra - som helhet. De er imøtekommende, alltid blide og en lett tone.
Dessverre kan jeg ikke si det samme om Marit Gullaksen Rønning. Virker på meg som at hun tror hun beroliger pasienten når hun bagatelliserer symptomer. Hun liker også godt å fortelle om seg og sitt, og det er litt dumt, siden det jo ikke er lange tiden en får. Jeg brukte henne i mange år, men mistet tilslutt både tillitt og respekt.
Synd, fordi legesenteret som helhet er fantastisk!

Jente

Tjaaa.... Ja hun har humor men er jo ikke det jeg trenger .
Trenger hjelp og det virker som hun tar lett på ting og tuller det bort.føler hun også bagatellisere problemet selv om jeg har papirer fra sykehuset . Sikkert flink for mangen men for meg blir jeg ikke møtt med mine problemer :(
Har ekstreme smerter i magen pga crohns og er utrolig slitsomt gå på jobb .
Gruer meg til å våkne hver morgen