Marit Gullaksen Rønning

Storhaug Legesenter DA
Klubbgata 1 4013 Stavanger
Marit Gullaksen Rønning er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Marit Gullaksen Rønning

Hjelpsom, forståelsesfull og imøtekommende positiv lege

Jeg har vare ros å gi Marit! Hun har vært vår familielege over 20 år og kan anbefale henne på det sterkeste. En så forståelsesfull og imøtekommende lege skal man lete lenge etter! Meget fornøyd med hennes anbefalinger, oppfølginger & råd!

Hun er forståelsefull

Jeg anbefaler på alle måte. Hun er forståelse full. Jeg alltid fikk den hjelpen som jeg trengte. Jeg er ca 16 år pasient hos marit.

Very competent doctor

Marit is an all rounder GP. She is compassionate and very thorough. I have had her as my doc since I was a young teenager together with my mum. Now we are three very satisfied generations being treated by her. Best doc ever!

Meget dyktig lege

Jeg har hatt henne som lege siden hun kom til legesenteret. Hun er meget god som lege. Tar meg som pasient på alvor, setter seg godt inn i min situasjon, og er god til å finne riktig behandling. Er rask til å sende meg videre dersom det er nødvendig. I tillegg til dette er hun en flott person som er lett å ha med å gjøre.

Ok legesenter

Storhaug Legesenter er veldig bra - som helhet. De er imøtekommende, alltid blide og en lett tone.
Dessverre kan jeg ikke si det samme om Marit Gullaksen Rønning. Virker på meg som at hun tror hun beroliger pasienten når hun bagatelliserer symptomer. Hun liker også godt å fortelle om seg og sitt, og det er litt dumt, siden det jo ikke er lange tiden en får. Jeg brukte henne i mange år, men mistet tilslutt både tillitt og respekt.
Synd, fordi legesenteret som helhet er fantastisk!