Storhaug Legesenter DA

Klubbgata 1 4013 Stavanger

Siste vurderinger av Storhaug Legesenter DA

Dyktig!

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Jeg fikk heldigvis time hos Honore da min lege var på ferie. Etter å ha gått med hodepine og litt feber, som fastlegen min diagnostiserte som tensjonshodepine, fikk jeg heldigvis time hos Honore. Han hørte på hvordan jeg hadde det og ble veldig bekymret. Han ringte meg i helgen fordi han hadde tenkt sånn på meg og henviste meg til sykehuset. Der fant de ut at jeg hadde lungeemboli.

Fantastisk flink og snill lege.

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Har hatt Marit som lege i 12 år. Byttet lege når jeg flyttet, men etter å ha prøvd flere leger i byen jeg nå bor i, så endte jeg opp tilbake hos Marit. Ingen andre leger kan måle seg med henne. Hun er verdt reisetiden. Møter alltid pasienten med ett smil og er oppriktig interessert i personens liv og plager.

Hjelpsom, forståelsesfull og imøtekommende positiv lege

Lege: Marit Gullaksen Rønning Skrevet

Jeg har vare ros å gi Marit! Hun har vært vår familielege over 20 år og kan anbefale henne på det sterkeste. En så forståelsesfull og imøtekommende lege skal man lete lenge etter! Meget fornøyd med hennes anbefalinger, oppfølginger & råd!

Fantastisk lege!

Lege: Harald Bjørnestad Skrevet

Harald er en utrolig god lege. For første gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor og at en lege er interessert i å finne årsak til smerter. Han er alltid i godt humør, lett å kommunisere med, forståelsesfull og lyttende. Han er den første legen jeg har vært hos som går gjennom hele sykdomshistorien nøye for å få hele bildet i veien til diagnose. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste :) Her blir man ivaretatt!

Fantastisk läkare

Lege: Jacques Honoré Skrevet

Duktig och bra läkare!
Varmt rekommenderad .
Han kan sitt jobb och är väldigt pedagogisk när han förklarar ting och tang.