Umar Ishtiaq

Autorisasjon (2019)

Umar Ishtiaq er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Umar Ishtiaq

En av de beste legene jeg har, hatt

Tar seg god tid, forstår nødvendigheten av relasjonsbygging for å trygge pasienten. Hender han gir tilbakemelding, lenge etter forventet kontortid, altså han jobber overtid, for ditt beste.

Bra lege

Kjempefornøyd med denne legen. Han er ikke autoritær, snakker med vanlige ord som man skjønner uten å være lege sjøl, følger opp bra, undersøker og tester og henviser når det er fornuftig. Ikke grisk, aldri synlig stressa, aldri upersonlig eller fjern. Håper denne legen blir værende i Moss for alltid.

Trygg og kunnska. Beste legen.Veldig snill

Jeg byttet min forrige fastlege og nå vet jeg at det var den beste avgjørelsen. Nå vet jeg at jeg er under den beste omsorg hos Dr. Umar Ishtiaq, og det er endelig en lege som er interessert i helsen min. Jeg blir alltid hjertelig velkommen, lyttet til og ethvert problem jeg har blir henvist til riktig spesialist. Jeg er veldig takknemlig for dette av hele mitt hjerte. Jeg anbefaler 100% den beste legen.

Beste lege i Moss

Umar er uten tvil den beste fastlegen i Moss. Han er tilgjengelig, bestandig i godt humør, imøtekomme, tar seg god tid og lytter til pasient.
Han sjekker problemstilling grundig, og diskuterer pasient. Han henviser deg rask videre til spesialister hvis det skulle være behov for det.

Han er en god og trygg lege. ANBEFALES!

Veldig fornøyd

Nettopp byttet til Umar som fastlege, og kunne ikke vært mer fornøyd. Har vært hos Umar i forbindelse med problemer med halsen. Han bruker god tid, er imøtekommende og forståelsesfull. Sjekker grundig og henviser raskt ved behov! Veldig fornøyd
☺️