Kasher Shehzad

Autorisasjon (2005)

Kasher Shehzad er en av 24 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Kasher Shehzad

Mangler kunnskap om kvinnesykdom

Jeg kom til Kasher Shehzad i 2013 med en tilstand som viste seg å være vanskelig å finne ut av. Han lyttet ikke til mine forslag. Behandling og oppfølging ble ikke som forventet. Jeg vil ikke anbefale denne lege til noen, særlig ikke om du mistenker kvinnesykdom.
De fleste på forværelset er late og sure.

Kunnskapsløs

Jeg hadde Kasher i 8 måneder som fastlege og følte meg veldig lite hørt og tatt vare på. Jeg er ut ifra min helsesituasjon ganske ofte hos fastlege og fastlege har alltid vært en viktig del av mitt liv. Jeg har som regel vært hos fastlege 1 gang i måneden, men i løpet av disse 9 månedene var jeg der kun 3 ganger. Dette fordi jeg følte fastlegen var lite imøtekommende, hørte ikke på hva pasient hadde å si, og tok egne vurderinger bak pasientens rygg uten å konsultere med pasient. Jeg anbefaler å holde seg langt unna denne fastlegen. Han sitter med hodet inntil data skjermen og det var svært vanskelig å oppnå noe som helst øyekontakt med han. Som rullestol bruker følte jeg meg diskriminert og bokstavelig "sett ned på" av legen.

Trygg, grundig og tålmodig. Ikke minst kunnskapsrik

Har hatt Kasher som fastlege i mange mange år og er veldig fornøyd med han. Han er nøyaktig, hører etter på hva man som pasient sier og han er oppriktig opptatt av å gi sine pasienter den beste og rette behandlingen.

A good family doctor

Dr Shezad listens carefully, and is always ready to explain his prognosis. He is also open to his patients thoughts and ideas.
We have two children who have grown up with him and we trust his advice.

Lukas

God erfaring med legenes arbeid. veldig hyggelig og kommunikativ. Takk for at du var legen min.