Kasher Shehzad

Tlf: 51 71 91 71 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kasher Shehzad er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Kasher Shehzad

Veldig fornøyd med Dr.Shehzad

Jeg har hatt Dr.Shehzad som fastlege siden ca 2010. Jeg har hatt bare positive erfaringer med Kasher. Han er hyggelig, lett å prate med, kommer ofte med råd, er veldig kommunikativ å har en god dialog. Jeg har bodd i utlandet i lengre perioder og legesenteret har svar høflig på mine henvendelser. Jeg har endelig funnet en fastlege som dekker mine behov. Han er faktisk den fastlegen jeg stoler 100% på, sier vel kanskje litt om di fastlegene jeg har hatt tidligere. Vil anbefale Kasher til di som søker en trygg, solid, kunnskapsrik fastlege som er interesert i pasientens helse. 10/10

Trygg og Sikker

Har i 6 år nå gått til Salus Legesenter, jeg har aldri opplevd en bedre service eller følt meg så ivaretatt. Aldri sittet på venterommet i mer en 10 minutter heller. Føler de tar seg tid til deg.

Hyggelig men distre

Jeg har nå skiftet fastlege etter både gode og dårlige erfaringer. Et tilbakevendende problem var at det var mange feil i reseptene. Følte også at jeg måtte starte på scratch hver gang. En svært ubehagelig opplevelse med en av de ansatte som nærmest beskyldte meg for å være dement, trakk også kraftig ned. Men en hyggelig lege.

God lege

Hadde ham som fastlege mens jeg bodde på vestlandet. Han er flink på å gi informasjon, og å veilede. Gode råd hvordan jeg kunne endre litt på livet og dermed unngå å måtte bruke medisiner. Har også brukt ham i forbindelse med offshoreattest.

Ikke bra

Når man skal inn til legesentret for og ta blodprøver må man bare krysse fingrene for at det er Åpent.
Har kommet 4/5 ganger til stengt dør de siste gangene jeg skulle ta blodprøver. Tidlig helg som står øverst prioritert eller?

SURE ansatte er det siste man vil møte når man skal på legebesøk. Følte meg ALDRI hjemme på denne plassen etter x antall blodprøver og legetimer. Andre plasser har jeg blitt " venner" med personale som ønsker meg velkommen hver gang! Aldri mer noe Salus på meg.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik og informerer godt, god kommunikasjon og god tilgjengelighet. Gir seg tid og lytter. Sentral beliggenhet I Sola. Rene lokaler. Hyggelig personale I resepsjon.

One of the best doctor

My mother who used to go to another doctor, by chance she changed to this doctor. After presenting with the symtoms my mother had, she was diagnosed with colon cancer, which was extracted in time. This saved my mothers life. Now its been 4 years and mother is well and fine. Thanks to DR Shehzad
On her recommendation I also changed my doctor to him. I find him respectful and very informational. He speaks English so I have no problem describing my problems to him. I will definitely recommend this doctor.

vil anbefale han til fiender

har vært pasienten hos dr. Shezad i minst 4-5 år. Han er snill nok men jeg har bestempt meg å bytte lege. Han er ikke flink til å skrive grundige henvisninger. Har opplevd at han ikke fikk med seg vesentlige detaljene.

Tafatt

Vi har gått til Kasher i mange år. Alt går fint når det er småting, og du har en ide selv. Alorligere saker o.l er han for tafatt. Både min mann og jeg har nå skiftet. Flere ganger trodde han ting har ville gått over - som har forverret seg kraftig. Han hadde en vikarlege et for seg - det var en vekker. Da gikk det opp for oss hvor god en lege kan være.

God fast lege.

Jeg har veldig god erfaring med dr Kasher Shehzad og personalet ved salus legesenter.
Selv har jeg vært pasient i mange år.
Jeg har alltid blitt godt mottatt, og vente tiden er svært kort i forhold til andre lege kontor.
Jeg blir lyttet til og har en veldig god dialog med legen og personalet.
Absolutt og anbefale.

min beste lege.

Kan annbefales på det beste,alltid grei og blid.Hører på hva jeg har å si.Liten ventetid,svært hyggelige damer i skranken.Godt fornøyd.

Alvorlig og mutt

Det kan godt hende at Shehzad er faglig dyktig. Det har jeg ikke erfaring med. Men jeg har opplevd ham som sur og forutinntatt person som ikke har lyttet til meg. Jeg har vært der sammen med en handikappet person, og da hilste han på meg, men ikke på pasienten sin. Det opplevde jeg som ubehagelig og nedverdigende.

En god lege

En god lege som lytter på hva jeg har å si. Virker svært kunnskapsrik og flink.

Legen min!!

Er kjempe fornøyd med min lege..Han lytter alltid på meg og prøver alltid å gjør alt for meg om han ikke finner sender han meg videre til noen som kan helpe..

Mvh

Faglig dyktig

Faglig dyktig og seriøs lege. Kort ventetid, god oppfølging. God på å opplyse om fakta/virkemåter vedr. medisiner.