Kasher Shehzad

Salus Legesenter Mann, 47 år

Autorisert2005
Ledige plasser 262 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Salus Legesenter
Solakrossen 15 4050 Sola
Kasher Shehzad er en av 21 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Kasher Shehzad

Ikke bra

Når man skal inn til legesentret for og ta blodprøver må man bare krysse fingrene for at det er Åpent.
Har kommet 4/5 ganger til stengt dør de siste gangene jeg skulle ta blodprøver. Tidlig helg som står øverst prioritert eller?

SURE ansatte er det siste man vil møte når man skal på legebesøk. Følte meg ALDRI hjemme på denne plassen etter x antall blodprøver og legetimer. Andre plasser har jeg blitt " venner" med personale som ønsker meg velkommen hver gang! Aldri mer noe Salus på meg.

Kunnskapsrik

Kunnskapsrik og informerer godt, god kommunikasjon og god tilgjengelighet. Gir seg tid og lytter. Sentral beliggenhet I Sola. Rene lokaler. Hyggelig personale I resepsjon.

One of the best doctor

My mother who used to go to another doctor, by chance she changed to this doctor. After presenting with the symtoms my mother had, she was diagnosed with colon cancer, which was extracted in time. This saved my mothers life. Now its been 4 years and mother is well and fine. Thanks to DR Shehzad
On her recommendation I also changed my doctor to him. I find him respectful and very informational. He speaks English so I have no problem describing my problems to him. I will definitely recommend this doctor.

vil anbefale han til fiender

har vært pasienten hos dr. Shezad i minst 4-5 år. Han er snill nok men jeg har bestempt meg å bytte lege. Han er ikke flink til å skrive grundige henvisninger. Har opplevd at han ikke fikk med seg vesentlige detaljene.

Tafatt

Vi har gått til Kasher i mange år. Alt går fint når det er småting, og du har en ide selv. Alorligere saker o.l er han for tafatt. Både min mann og jeg har nå skiftet. Flere ganger trodde han ting har ville gått over - som har forverret seg kraftig. Han hadde en vikarlege et for seg - det var en vekker. Da gikk det opp for oss hvor god en lege kan være.