Salus Legesenter

Telefonnummer51 71 91 7151 71 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 15 4050 Sola

Siste vurderinger av Salus Legesenter

Forståelsesfull og faglig dyktig

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Hun er en særdeles behagelig og vennlig person. Hun bryr seg om pasientene sine og husker deg fra gang til gang selv om en ikke er der ofte. Hun er grundig og nøyen i sin vurdering. En føler hun ønsker å gjøre det beste for deg. En herlig person som gjør deg trygg.

legen

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

sikkert ok faglig, men veldig sur og lite medhjelpelig. Har gått lenge, men skal nå bytte fastlege, for er like irretert etter hvært legebesøk.

Veldig fornøyd med Dr.Shehzad

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

Jeg har hatt Dr.Shehzad som fastlege siden ca 2010. Jeg har hatt bare positive erfaringer med Kasher. Han er hyggelig, lett å prate med, kommer ofte med råd, er veldig kommunikativ å har en god dialog. Jeg har bodd i utlandet i lengre perioder og legesenteret har svar høflig på mine henvendelser. Jeg har endelig funnet en fastlege som dekker mine behov. Han er faktisk den fastlegen jeg stoler 100% på, sier vel kanskje litt om di fastlegene jeg har hatt tidligere. Vil anbefale Kasher til di som søker en trygg, solid, kunnskapsrik fastlege som er interesert i pasientens helse. 10/10

Trygg og Sikker

Lege: Kasher Shehzad Skrevet

Har i 6 år nå gått til Salus Legesenter, jeg har aldri opplevd en bedre service eller følt meg så ivaretatt. Aldri sittet på venterommet i mer en 10 minutter heller. Føler de tar seg tid til deg.

Er fornøyd med Rubeena

Lege: Rubeena Shehzad Skrevet

Jeg har vært godt fornøyd med henne i flere år. Er ekstremt misfornøyd med tilgjengeligheten til de i skranken, er drittlei av å høre på telefonsvareren deres og å måtte sende SMS for å få tak i dem, så har skiftet lege nå.