Kari Sinnes

Tlf: 51 61 25 25 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Sinnes er en av 9 fastleger i Gjesdal

Siste vurderinger av Kari Sinnes

Samlebånd lege

Har vært hos denne legen to ganger ved tilfeller der min egen fastlege ikke var tilgjengelig.
Selvvom dette har vært "hastetimer" er jeg lite fornøyd med hvordan jeg ble møtt. Hun er veldig forsinket og jeg får følelsen av at hun helst bare vil ha meg ut så fort som mulig. Jeg får ikke forklare hva som er galt, men blir heller møtt med avbrytelser og beskjed om at vi kun skal sjekke om dette er mulig å få pencillin for.
Når jeg spørr om tips til hva jeg kan gjøre selv blir jeg nermest hånet og timen avsluttes.

Har full forståelse for at legen kan ha det travelt, men det minste de kan gjøre er ihvertfall å lytte til pasienten.

hører på deg

Kari er der for deg, tar seg tid til å høre på deg og er god på oppfølging! Hun ringer med svar på prøver og svarer på alle spørsmål

Grundig og trygg

Dette er en lege som har fullt fokus på pasienten. Hun er veldig sterk på kommunikasjon, slik at en som pasient føler at en blir hørt og ivaretatt. Hun har en væremåte som gjør at en aldri føler at noe er for dumt til å spørre om. Dersom hun er i tvil om hva som feiler en, sier hun det. Og kommer da også gjerne med en plan for hvordan vi skal gripe det an.