Gøril Kristin Skjold

Lyngvegen 14 4365 Nærbø
Gøril Kristin Skjold er en av 18 fastleger i

Siste vurderinger av Gøril Kristin Skjold

:-( dårlig

Gir ikke tilbakemelding som lovet :-( :-( kunne gitt tilbakemelding når dette er lovet. Var i kontakt med kontoret og det ble da lovet at hun skulle ringe og gi svar på noen blodprøver, dette ble ikke gjort.

Bra oppfølging og er flink til å ordne ting med ein gang

Veldig bra oppfølging og ordner tingene med ein gang.
Har alltid tatt problemene mine seriøst og henviser til sykehuset, hvis det trengs.
Hvis man ber om å få snakket med henne over tlf, så får eg snakket med henne iløpet av dagen.

Eneste som eg kan pirke litt på, er at man ikkje kan få time hos henne på fredagene, for da har hun pasienter på gamlehjemmet, men man kan få snakket med henne over telefon :)

Gøril er en av de beste legene jeg vet om! Kommentaren nedenfor stemmer virkelig ikke overens med mine erfaringer. Hun er grundig og henviser videre ved behov. Omsorsgsfull langt utover det som kan forventes! Hun var også tilsynslege på sykehjemmet da en av mine nærmeste døde. Hun gjorde en fantastisk jobb, både ovenfor pasienten, men også ovenfor oss som pårørende! Anbefales varmt!

helt ok

Gørild er en helt ok lege. Men hun er rett og slett for forsiktig å blyg til å ta nødvendige undersøkelser. Ikke noe bra egenskap for en lege med andre ord. Synd, for på andre måter er hun både hyggelig og faglig dyktig. Men er en hos legen så forventer en å bli undersøkt dersom dette er nødvendig, å hvis dette ikke er mulig, forventes i det minste en henvisning til spesialist. Dette fikk jeg heller ikke, og da ble løsningen i privat sektor. Da er poenget med fastlege litt borte syntes jeg.