Einar Sven Moltu

Autorisasjon (1982)

Einar Sven Moltu er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Einar Sven Moltu

Dyktig og til å stole på

Jeg har hatt Dr. Moltu som fastlege i 18 år, men måtte bytte da jeg har flyttet. Har alltid hatt en meget god kontakt med ham. Han lytter, og jeg stoler på at han gjør jobben sin. Dessuten har han en lun humor som gjør at jeg alltid har gått fra ham i godt humør selvom helsa har skrantet!

Lyttende

Er god på å få vite ting om hele deg, tar seg god tid og trekker ikke slutninger om ting han ikke er sikker på.

Einar Moltu

Jeg har ventet i 4 mnd på at han skal sende en henvisning til en spesialisttjeneste på vegne av min datter.
Er dette vanlig praksis hos leger?

Bra lege.

Dr, Moltu er en god lege. Han kan sine ting. Han er ofte forsinket, men tror det skyldes at han tar tid til hver enkelt pasient.
Jeg har opplevd at han ikke altid er så rask med "papirarbeidet" som må gjøres. (sende henvisninger o.l.)

Min nye fastlege

Jeg har ikke fått noe annet enn et godt inntrykk av dr. Moltu. Han er ærlig, leser journaler og virker å ta pasienter veldig seriøst. Han er streng med visse typer medikamenter, men det er til pasientens beste i det lange løp. Jeg synes heller ikke det er vanskelig å komme i kontakt med dr. Moltu. Ellers er legekontorets service veldig bra, hyggelige mennesker.