Einar Sven Moltu

Bærums Verk Legesenter

1982

6 av 1950

Bærums Verk Legesenter Telefonnummer67 87 68 5067 87 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 5 1354 Bærums Verk
Einar Sven Moltu er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Einar Sven Moltu

Veldig dyktig

Moltu oppleves som svært dyktig. Han har stilt riktige diagnoser der andre har feilet. Han er interessert og får meg til å føle meg trygg uansett hvor pinlig problemet mitt måte være. Jeg har hatt han som min lege i 28 år og aldri ønsket å bytte.

Er seriøs og kunnskapsrik.

Har hatt Sven Erik Moltu som min fastlege siden 1990. Har aldri vært i tvil om hans kompetanse eller dømmekraft. Han henviser alltid videre når det trengs. Han har en hyggelig og respektfull måte å møte meg på. Jeg gir ham de beste anbefalinger.

Dyktig og til å stole på

Jeg har hatt Dr. Moltu som fastlege i 18 år, men måtte bytte da jeg har flyttet. Har alltid hatt en meget god kontakt med ham. Han lytter, og jeg stoler på at han gjør jobben sin. Dessuten har han en lun humor som gjør at jeg alltid har gått fra ham i godt humør selvom helsa har skrantet!

Lyttende

Er god på å få vite ting om hele deg, tar seg god tid og trekker ikke slutninger om ting han ikke er sikker på.

Einar Moltu

Jeg har ventet i 4 mnd på at han skal sende en henvisning til en spesialisttjeneste på vegne av min datter.
Er dette vanlig praksis hos leger?