Einar Sven Moltu

Gamleveien 5 1354 Bærums Verk
Einar Sven Moltu er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Einar Sven Moltu

Einar Moltu

Jeg har ventet i 4 mnd på at han skal sende en henvisning til en spesialisttjeneste på vegne av min datter.
Er dette vanlig praksis hos leger?

Bra lege.

Dr, Moltu er en god lege. Han kan sine ting. Han er ofte forsinket, men tror det skyldes at han tar tid til hver enkelt pasient.
Jeg har opplevd at han ikke altid er så rask med "papirarbeidet" som må gjøres. (sende henvisninger o.l.)

Min nye fastlege

Jeg har ikke fått noe annet enn et godt inntrykk av dr. Moltu. Han er ærlig, leser journaler og virker å ta pasienter veldig seriøst. Han er streng med visse typer medikamenter, men det er til pasientens beste i det lange løp. Jeg synes heller ikke det er vanskelig å komme i kontakt med dr. Moltu. Ellers er legekontorets service veldig bra, hyggelige mennesker.

Veldig politilig lege

Er kanskje lang vente tid, men det er det man får når en lege bruker god tid på de personene som trenger det.
Han er veldig dyktig og hjelper alltid til vis det trengs.

Ikke å anbefale

Har vært min familielege men måtte bytte etterhvert. Hver gang jeg kom føltes det som han ikke hadde tid, og den tiden man skal ha til disposisjon blir derfor bare stress. Føler vel egentlig også at han ikke tar skikkelig tak i ting. Jeg har derfor byttet lege og merker stor forskjell. føler meg veldig trygg nå. Men Moltu kan nok sitt fag, bare trist at det virker som om det motsatte ettersom årene har gått.