Einar Sven Moltu

Autorisasjon (1982)

Einar Sven Moltu er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Einar Sven Moltu

Profesjonelt, empatisk, tillitsfull og dyktig faglig

Han ser på deg, viser interesse og god til å lytte til deg under konsultasjonen, slik at han virkelig får med seg hva du sier. Han stiller gode spørsmål. Han tar deg på alvor. God oppfølgning.
Inne er det et rent og hyggelig personale i resepsjonen

Verdens beste lege!!!!!!!!!!!!!

Har vært min fastlege hele livet og kunne ikke ønsket meg en bedre lege!!! Han har fulgt meg opp, og stolt på at jeg også kan noe om meg selv, min kropp og helse og tatt det inn i betraktning mtp behandling.

Profesjonell, kunnskapsrik og dyktig

Jeg oppfatter Moltu som en ekstremt dyktig lege !
Jeg går til Moltu hver 14. dag. Jeg har bodd 11 forskjellige steder i Norge og har derfor hatt mange leger. De medisinene jeg får skriver jeg daglig ned i en bok som en statistikk. Kanskje et tips til andre som synes Moltu er for " slepphendt". Jeg får ikke mer enn hva jeg absolutt trenger. Moltu foreskriver resepter i små kvanta. Og han følger nøye med hva jeg bruker. Han strammer inn med en alvolig men kontruktiv samtale. En samtale som sitter i hele kroppen i lang tid. Moltu opptrer profesjonelt mhp. dette.
Moltu har medisinsk kunnskap generelt som overgår de fleste leger.
Når det gjelder vaksiner mm. er Moltu som en ekspert. Familien ble overført til han da vi skulle med Elvebåt i Sør-Øst Asia. Barna oppfattet han som hyggelig og grei. Moltu gir oss den vaksinasjon som er strengt tatt nødvendig. Det er ventetid; men jeg venter gjerne for å komme til en slik lege. Moltu tar den tid som er nødvendig til alle pasienter som jeg kjenner. Moltu konsentrerer seg mest om meg. Han bruker derfor liten tid foran PC. De fleste sykdommer tar han på strak arm. Moltu har også glimt i øye, også med litt humor hvor det er passende. Jeg vil anbefale Moltu.

Veldig dyktig

Moltu oppleves som svært dyktig. Han har stilt riktige diagnoser der andre har feilet. Han er interessert og får meg til å føle meg trygg uansett hvor pinlig problemet mitt måte være. Jeg har hatt han som min lege i 28 år og aldri ønsket å bytte.

Er seriøs og kunnskapsrik.

Har hatt Sven Erik Moltu som min fastlege siden 1990. Har aldri vært i tvil om hans kompetanse eller dømmekraft. Han henviser alltid videre når det trengs. Han har en hyggelig og respektfull måte å møte meg på. Jeg gir ham de beste anbefalinger.