Einar Sven Moltu

Gamleveien 5 1354 Bærums Verk
Tlf: 67 87 68 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Einar Sven Moltu er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Einar Sven Moltu

Er seriøs og kunnskapsrik.

Har hatt Sven Erik Moltu som min fastlege siden 1990. Har aldri vært i tvil om hans kompetanse eller dømmekraft. Han henviser alltid videre når det trengs. Han har en hyggelig og respektfull måte å møte meg på. Jeg gir ham de beste anbefalinger.

Dyktig og til å stole på

Jeg har hatt Dr. Moltu som fastlege i 18 år, men måtte bytte da jeg har flyttet. Har alltid hatt en meget god kontakt med ham. Han lytter, og jeg stoler på at han gjør jobben sin. Dessuten har han en lun humor som gjør at jeg alltid har gått fra ham i godt humør selvom helsa har skrantet!

Lyttende

Er god på å få vite ting om hele deg, tar seg god tid og trekker ikke slutninger om ting han ikke er sikker på.

Einar Moltu

Jeg har ventet i 4 mnd på at han skal sende en henvisning til en spesialisttjeneste på vegne av min datter.
Er dette vanlig praksis hos leger?

Bra lege.

Dr, Moltu er en god lege. Han kan sine ting. Han er ofte forsinket, men tror det skyldes at han tar tid til hver enkelt pasient.
Jeg har opplevd at han ikke altid er så rask med "papirarbeidet" som må gjøres. (sende henvisninger o.l.)

Min nye fastlege

Jeg har ikke fått noe annet enn et godt inntrykk av dr. Moltu. Han er ærlig, leser journaler og virker å ta pasienter veldig seriøst. Han er streng med visse typer medikamenter, men det er til pasientens beste i det lange løp. Jeg synes heller ikke det er vanskelig å komme i kontakt med dr. Moltu. Ellers er legekontorets service veldig bra, hyggelige mennesker.

Veldig politilig lege

Er kanskje lang vente tid, men det er det man får når en lege bruker god tid på de personene som trenger det.
Han er veldig dyktig og hjelper alltid til vis det trengs.

Ikke å anbefale

Har vært min familielege men måtte bytte etterhvert. Hver gang jeg kom føltes det som han ikke hadde tid, og den tiden man skal ha til disposisjon blir derfor bare stress. Føler vel egentlig også at han ikke tar skikkelig tak i ting. Jeg har derfor byttet lege og merker stor forskjell. føler meg veldig trygg nå. Men Moltu kan nok sitt fag, bare trist at det virker som om det motsatte ettersom årene har gått.

Dyktig lege

Lyttende og meget dyktig lege. Tar helsa vår alvorlig. Tipp, topp, tommel opp!

Den beste legen jeg har hatt:-)

Jeg har fastlege siden 1983, og han er veldig dyktig og trygt med ham, betyr mye for meg. Jeg er stolt over ham.

Var den beste, men har et forbedringspotensiale.

Han han har vært vår familielege i 20 år. Han har derfor god oversikt over vår families helsetilstand, men i den senere tid har han ikke vært like flink til å følge opp når det har vært behov for det. Vi har vært nødt til å påminne han om oppgaver som han skulle ha gjennomført. Dette kan kanskje skyldes for mange pasienter???

Tillitsfull og dyktig

Moltu er en fastlege jeg kan anbefale til alle. Familien har brukt han i alle år vi har bodd på Bærums Verk og han tar seg alltid tid til å lytte og informere. Dessuten er han meget flink til å følge opp. Eneste problemet er tilgjengeligheten pga hans popularitet.

VERDENSBESTE LEGE

ikke annet å si at han er den beste legen jeg har møtt. han er helt fantastisk

Tryghet og ansvarsfull

Moltu har vært legen min vår siden 1985. Jeg har full tillit til hans medisinske vurderingene. Moltu følger opp, lytter og bryr seg. Jeg er en av de helldige som har Moltu som min fastlege.

Flink og hyggelig

Moltu tar seg tid til å høre på meg og følger opp på tlf. I tillegg er han flink. Anbefales.

Dyktig og samarbeidsorientert

Moltu har vært familielegen vår i over 20 år. Han har vår fulle tillit i de medisinske vurderingene. Moltu lytter aktivt og inviterer til samarbeid om valg og gjennomføring av behandlingsløsninger. Han følger opp og informerer ved behov. Det har tidvis vært vanskelig å nå frem til legekontoret per telefon og en høy terskel å få time raskt, men dette er blitt bedre. Nå kan en bestille time ved SMS/email.

Dyktig, kjenner meg som pasient, lytter, gir god behandling, travel.

Moltu er en utrolig hyggelig og dyktig lege som jeg føler meg trygg hos og som vil meg som pasient vel. Han vil sørge for å finne den best mulige behandling og gir seg ikke før jeg som pasienten har det bra.
Han har vært min lege veldig mange år og det er godt å gå til en lege som kjenner meg og min historie.