Abu Mohammed Ferdous
Mann, 47 år
Var inne hos han med kne skade (som jeg har slitt med i 15 år) og fikk ikke noe særlig hjelp, det ble kun konkludert med at jeg var overvektig
Han skrev også ut en resept (tramadol) mot en strekk i brystet
Han ser også nesten aldri på deg når du snakker og prøver og forklare situasjonen
+ hvis du mistenker astma så dropp og spørre han, ble aldri henvist til sjekk
Dette er den dårligste legen jeg har hatt. Jeg anbefaler virkelig ikke eiker legekontor eller Abu som fastlege. De bruker 1 time på å svare tlf og det er umulig å få time. Abu er ikke en dyktig fastlege, han følger ikke henvisninger og om du skal ha henvisning så må du nesten krige for å få det av han. Jeg er veldig glad for å nå ha klart å bytte fastlege. Jeg anbefaler ingen denne fastlegen, styr unna.
Veldig dårlig på kommunikasjon dessverre. Virker uhøflig og hører ikke på det du forteller han. Veldig glemsk og følger ikke etter henvisninger fra sykehus. Hatt en del problemer som jeg har måttet rette opp etter han. Han er arrogant og aldri hans feil. Anbefales ikke som fastlege.
Da min forrige fastlege sluttet så fikk jeg Abu som fastlege, han er veldig dårlig lege. Abu ser pc mer enn meg. Han klarer ikke hilse på en passelig måte. Han hører ikke på hva du har å si og når du vil fortelle om dine problemer føler du at han ikke bryr seg og vil bli kvitt deg fort.
Han ser ikke profesjonell ut.
Jeg er ikke fornøyd med han som fastlege og de tar aldri opp telefon så man må vente opp til 1 time.
Veldig skuffet og på jakt etter en ny fast lege.
Har gjentatte ganger og ved ulike anledninger, prøvd å oppnå kontakt med legekontoret per telefon uten hell. Da jeg har hatt akutte problemstillinger, har jeg ikke benyttet de digitale tjenestene og kan derfor ikke uttale meg om disse. Har nå valgt å bytte fastlege - tross vesentlig lengre reisevei. Et fastlegekontor bør være tilgjengelig når man trenger det, særlig innenfor telefontid/åpningstid oppgitt på kontorets nettsider.
Vis flere...