Gerd Jorunn Stavnem

Stavnem Helse AS

Vågen 17-19 4364 Sirevåg
Gerd Jorunn Stavnem er en av 17 fastleger i

Siste vurderinger av Gerd Jorunn Stavnem

Lyttende, medmenneskelig og faglig veldig dyktig!

Hun kan noen ganger fremstå som veldig kjapp verbalt, en kan få følelsen av at her går det fort i svingene! Men hun lytter virkelig med hele seg! Og hun kan sitt yrke - jobber selv i helsesektoren og denne dama er virkelig faglig oppegående!

En føler seg personlig ivaretatt - og om det er noe som krever spesialisthenvisning, eller ytterligere vurdering, er hun ikke sein med å henvise videre - noe som i alle fall for meg er utrolig viktig! Hun har og tatt seg av andre medlemmer i min familie på en særdeles omsorgsfull måte - ved å kontakte dem personlig og høre hvordan de går med dem, og lignende ting.

Hun er et virkelig medmenneske! Hun får meg til å føle meg ønsket, og at jeg ikke bare er et tall i rekken av pasienter - men et menneske hun fatter oppriktig interesse for! Jeg har til og med fått hilse på hunden hennes!

Dette er den beste legen et menneske kan ha!

Effektiv og dyktig.

Rett frem, får ting jort og en føler seg ivaretatt. Dyktig!

Den beste legen jeg har hatt

Hun gjør det hun blir betalt for.
Litt dårlig tilgjengelighet.
Oppsummert, kjempe bra!

Fantastisk lege og medmenneske

Gerd Jorunn er den beste legen jeg har hatt. Hun tar pasienter på alvor, handler raskt og effektivt og gir deg "det lille ekstra" som får man til å føle seg trygg og godt ivaretatt. Hun fikk redde mine liv og helse i alle fall to ganger i de siste årene, og jeg er evig takknemlig!

god lege som ordner opp!

Kjekk fornuftig dame som ordner opp i sakene, får ting gjort!