Stig David Stendahl

Autorisasjon (2001)

Stig David Stendahl er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stig David Stendahl

Trygg og veldig god lege

Du er den mest fantastiske lege jeg kunne få.Du har stått ved min side hele tiden og jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for å hatt deg i mitt liv på oppturene og nedturene jeg har hatt i mitt liv.
Det var synd at jeg mistet deg som min fastlege da du går ned på antall pasienter, men jeg håper jeg ser deg innimellom på legekontoret.

Ingen over, ingen ved siden

Rett og slett unik
Ser meg sol pasient, henviser fort og er Mega hyggelig og god sans for humor i tilleg

Unik

Det beste legen man kan ha egentlig. Kort og greit. David er faglig meget sterk. Han har også en stor grad av empati.

I en egen liga!!

Dr. Stendahl må være guds gave til pasientene sine. Han tar seg god tid, og er genuint opptatt av at du som pasient er i trygge hender. Du får alltid den hjelpen du trenger, og er det noe han er usikker på - er han kjapp til å konsultere med andre på det fagfeltet du trenger hjelp til. Han bruker god tid på deg som pasient, og man sitter aldri igjen med tusen spørsmål etter legetimen. Håper han er inne å leser her, for alle disse positive tingene som skrives er 100 % sant.

Beste legen jeg noensinne har hatt.

Beste legen jeg noensinne har hatt. Hyggelig, seriøs, tar seg av pasientene, lytter til hva en sier, henviser deg videre når det trengs. Kan ikke anbefale han nok!