Stig David Stendahl

Hinnatrekanten legesenter

2001

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hinnatrekanten legesenter
Hinnasvingene 55 4020 Stavanger
Tlf: 51 90 61 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stig David Stendahl er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stig David Stendahl

UNIK

Smilende, imøtekommende, interessert, rolig, lyttende, dyktig, tenker nytt, effektiv og finner papir når tårene kommer! Utrolig behagelig og en som jeg finner lett å snakke om vanskelige temaer om.
Jeg hadde nok kanskje ikke vært her i dag hvis det ikke var for legen og rask responstid!
PS: Aldri flytt noen sted 😉😉

God til å lytte og forklare

Føler meg godt mottatt og ivaretatt hos Stendahl. Lytter,stiller spørsmål og forklarer det som måtte være uklart. Smilende og imøterommene

No. One

Helt enig i at David er en superstjerne av en lege; Han har et smittende humør, alltid har tid til å lytte og ta en på alvor. Det har aldri huske at jeg har gått derfra uten å føle at jeg har fått nesten alt, og at det er blitt forstått riktig.

Den beste legen på jord!

David er en superstjerne av en lege; han har en smittende humør, har alltid tid til å høre etter og tar en på alvor. Det har aldri hent at jeg har gått derifra uten å føle at jeg har fått sagt alt og at det er blitt forstått korrekt. Kjempeflink! Anbefales på det sterkeste.

Verdens beste lege

Rett og slett fantastisk!
Pålitelig og flink. Tar deg seriøst og har veldig godt humør.

Det blir nesten gøy å gå til legen.

En fantastisk og sympatisk lege 😄

Jeg og min fam. har vært hos Stendahl mange ganger, når vår fastlege ikke har vært tilstede.
En super lege som jeg kan anbefale på det beste.
Hører på det du har å spør/fortelle om..
Veldig hyggelig og blid.
Synd jeg ikke har han som fastlege selv 😩
Men håper en dag jeg får han 😄

Verdens beste lege!

Stendahl er en fantastisk lege! Tar seg virkelig tid til pasientene og er utrolig dyktig. Det føles ikke ut som du er hos legen når du er hos han, det gode humøret smitter :) Er kjempe fornøyd med både han og alle andre på Hinnatrekanten.

Utrolig fornøyd med legen min!

Tar seg alltid tid til å høre alt du vil si, selv om det ikke fører til forsinkelser for ventende pasienter. Har veldig godt lag med ungene. Flink til å informere om hva han mistenker eller finner. Nøler ikke med å henvise videre til spesialister.

En fantastisk fastlege!

Er kjempefornøyd med Stendahl på alle måter! Han er veldig imøtekommende og gjør det lille ekstra for pasientene sine. Følger godt opp og er flink å gi tilbakemelding på prøvesvar osv selv om de er negative. Trygt og godt!

føler meg alltid velkommen

han gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid på noen måte. god å snakke med, føler meg trygg på han

Den beste legen jeg har hatt!

Han tar deg alltid på alvor, og har alltid tid til deg!
Er alltid interessert i å finne en god løsning på problemene du kommer med.
Hele vår familien har byttet over til han og alle er like fornøyde!

Den beste legen for hele familien!

Er ikke min fastlege men vi har vært inne hos han hele familien. Den beste legen jeg noen gang har hatt. Han er trivelig, tar seg tid, smilende og flink til det han gjør! Stort pluss for oss at han har jobbet på hudavdelingen, Generelt sett er jeg veldig fornøyd med hele Hinnatrekanten! De fortjener all skryt de kan få! Sånn er det man skal gjøre jobben!!

Fantastisk lege!!

Han tar deg på alvor, er alltid behjelpelig med alt, hyggelig mann som fortjener en god omtale. Er glad at akkurat han er min fastlege.

Beste legen jeg har hatt

Har hatt David som fastlege i vel 5 år, og han er den beste legen jeg har hatt noensinne. Tar deg seriøst, tid til å lytte, samtidig som han har godt humør og har humor. Det er ofte forsinkelser, men det er bare fordi David tar seg den tiden han trenger til hver pasient!

En fantastisk lege

Stendahl er fremragende på alle måter. Han holder et høyt faglig nivå, samt utviser en varme og medmenneskelighet som tilhører skjeldenheten.

Beste Legen

Må bare si eg enig i det som andre har skrevet tidligere. Stenhahl er den beste legen.

Kjempekar!

Særdeles godt fornøyd. Føler meg alltid velkommen, seriøs og smilende. Går raskt å få time, og forteller alt på en forståelig måte. Anbefales :-)

Beste legen

Hatt noen leger gjennom årene, men aldri vært så fornøyd som nå! Hele familien har hatt han i 5 år, å kommer aldri til å bytte! Føler oss veldig godt ivaretatt, lytter til pasientene sine og har alltid godt humør!

Anbefales på det varmeste!

SER på deg isteden for bare på skjermen

En flink,åpen lege som tar seg tid til pasientene sine, som virkelig lytter og ikke avfeier ideer selv om de ikke kommer fra legehold , kan anbefales!
Ps . Han har godt humør og det hjelper hvis en slier

professjonal og humanistisk

Snill, god, og oppmersom lege.
Han hører patienten og bryr seg til å hjelpe patienten.