Stig David Stendahl

Autorisasjon (2001)

Stig David Stendahl er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Stig David Stendahl

Verdens beste fastlege

Ingen over, ingen ved siden! Føler meg svært heldig som har ham til fastlege. Han lytter, virker oppriktig interessert i å hjelpe, har humor, god formidlingsevne og mye kunnskap. Jordnær og trygg. Er det noe han er usikker på, ringer han kolleger for å høre. Kort og godt den beste legen!

UNIK

Smilende, imøtekommende, interessert, rolig, lyttende, dyktig, tenker nytt, effektiv og finner papir når tårene kommer! Utrolig behagelig og en som jeg finner lett å snakke om vanskelige temaer om.
Jeg hadde nok kanskje ikke vært her i dag hvis det ikke var for legen og rask responstid!
PS: Aldri flytt noen sted 😉😉

God til å lytte og forklare

Føler meg godt mottatt og ivaretatt hos Stendahl. Lytter,stiller spørsmål og forklarer det som måtte være uklart. Smilende og imøterommene

No. One

Helt enig i at David er en superstjerne av en lege; Han har et smittende humør, alltid har tid til å lytte og ta en på alvor. Det har aldri huske at jeg har gått derfra uten å føle at jeg har fått nesten alt, og at det er blitt forstått riktig.

Den beste legen på jord!

David er en superstjerne av en lege; han har en smittende humør, har alltid tid til å høre etter og tar en på alvor. Det har aldri hent at jeg har gått derifra uten å føle at jeg har fått sagt alt og at det er blitt forstått korrekt. Kjempeflink! Anbefales på det sterkeste.