Ola Vassbø

Frakkagjerdvegen 90 5563 Førresfjorden
Ola Vassbø er en av 9 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Ola Vassbø

Sjeldent bra allmennlege!

Ikkje best tilgjengelegheit, men ikkje rart når kvaliteten er veldig bra. Heilt tydeleg ein lege som forstår kva han driv på med, og som bryr seg. Ikkje så mange igjen av desse i dag. Roleg, sakleg, tar seg tid og lytter.

Amazing!

En allsidig, dyktig og serriøs lege! Både jeg selv og samboeren føler oss sett, riktig vurdert og tatt på alvor! Aldri vært bort i en annen lege, som gjør en så stor innsats for at nettopp vi skal ha det bra og bli frisk! Ikke bare er han en dyktig allmennlege, men også utrolig dyktig i svangerskapsomsorgen! I tillegg er han helt fantastisk med barn, og man sitter ikke igjen med en følelse av å være "overhysterisk" forelder! Alt i alt en lege som brenner for jobben sin og som utfører den utrolig bra!

Dyktig!

Endelig en fastlege jeg føler ivaretar meg. Hyggelig, lytter, effektiv og best av alt, han ser det hele bildet. Utrettet mer for meg på ett år en noen annen lege. Godt humør og lett å prate med.

En superflink lege!

Er utrolig fornøyd med Ola, han er rolig og empatisk. Tar seg god tid, og du føler du blir tatt på alvor. Er superfornøyd!!

Det beste førsteinntrykket

Veldig lenge siden jeg har vært hos en lege der jeg følte han hadde tid til meg, selv om det var fullt på venterommet. Han virket interessert, og spurte mange spørsmål. Som sagt i overskriften, bra førsteinntrykk og så langt fornøyd med fastlege byttet.