Pål Myhre

Autorisasjon (1987)

Pål Myhre er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Pål Myhre

Bra fastlege

Pål er trygg og god, kunnskapsrik og lyttende. Veldig fornøyd! Han tar seg tid til å lytte, og han bruker tid til å forklare.

Behagelig og flink

Jeg har hatt Dr. Myhre som fastlege i 1/2 år. Har vært hos ham 3 ganger. Han er meget behagelig og virker som han tar en på alvor og lytter. Tar seg god tid. Jeg er glad jeg har ham som fastlege.

Fantastisk lege!!!

Fremstår faglig sterk. Tar pasientene på alvor. Blid, vennlig og lyttende. Opplevelse av at han strekker seg langt for pasientene! Effektiv.

Dessverre en uengasjert lege

Har hatt denne legen i flere år. Han er flink i faget, men har ikke tatt meg seriøst. Føler at han ikke bryr seg og ikke tar meg seriøst. Sendte meg ikke videre til spesialist da jeg trengte d. Jeg måtte møte veggen før han ga meg en sykemelding. Hadde da sagt i fra at jeg var sliten først. Følte meg dårlig behandlet nesten hver gang. Har byttet nå!

Denne legen ser deg og lytter

Pål Myhre er en lege som tar deg og dine plager på alvor. Er du bekymret for hva som feiler deg, roer han deg ned . Han ser deg, lytter til hva du har å si, virker aldri stresset på tid og har blikkontakt med DEG og ikke pc-en (annet enn når han må skrive inn opplysninger). Han ringer meg når det er noe viktig som skal følges opp, for eksempel at jeg begynte med en antbiotikakur som viste seg å ikke knekke 'mine' bakterier. Han har godt humør og man kan spøke med han. Han spør også om familie, jobb og livet generelt.

Anbefaler han!