Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Tlf: 67 83 19 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stabekk Legesenter

Fordomsfull, og uinteressert i andre syn

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Anbefaler virkelig ikke Bente Eri,faslege til mine barn i to år før jeg fikk nok og byttet. Dette er en lege som er fastlåst i skolemedisinen og ikke interessert i å se utenfor, forholder seg kun til prøvesvar og man er frisk om ikke annet er bevist, via blodprøver. Har man diffuse plager, er ikke Bente Eri en lege for deg og du vil ikke bli tatt alvorlig. Jeg opplevde henne som arrogant, kald og avvisende, NÅR hun ikke fant noe galt men jeg som mor ikke var enig - har man "textbook" syptomer som man kan se og påvise er hun en helt grei lege.

Meget god, tryggende og faglig sterk

Lege: Pål Myhre Skrevet

Har hatt Pål Myhre som lege i svært mange år. Han henviser når man skal henvises videre, han lytter og han beroliger hvis en trenger det. Han behandler da en trenger det. Jeg gruer meg til den tid han skal gå av med pensjon. Jeg jobber selv i helsevesenet, og jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Hilsen takknemlig pasient.

Bra fastlege

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål er trygg og god, kunnskapsrik og lyttende. Veldig fornøyd! Han tar seg tid til å lytte, og han bruker tid til å forklare.

Behagelig og flink

Lege: Pål Myhre Skrevet

Jeg har hatt Dr. Myhre som fastlege i 1/2 år. Har vært hos ham 3 ganger. Han er meget behagelig og virker som han tar en på alvor og lytter. Tar seg god tid. Jeg er glad jeg har ham som fastlege.

Tar seg god tid og viser interesse

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Dyktig lege som tar seg tid og tar pasienten seriøst. Hun lytter og finner løsninger. Hun er heller ikke redd for å henvise videre ved behov. Flink med barn.