Stabekk Legesenter

Tlf: 67 83 19 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stabekk Legesenter

Bra fastlege

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål er trygg og god, kunnskapsrik og lyttende. Veldig fornøyd! Han tar seg tid til å lytte, og han bruker tid til å forklare.

Behagelig og flink

Lege: Pål Myhre Skrevet

Jeg har hatt Dr. Myhre som fastlege i 1/2 år. Har vært hos ham 3 ganger. Han er meget behagelig og virker som han tar en på alvor og lytter. Tar seg god tid. Jeg er glad jeg har ham som fastlege.

Tar seg god tid og viser interesse

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Dyktig lege som tar seg tid og tar pasienten seriøst. Hun lytter og finner løsninger. Hun er heller ikke redd for å henvise videre ved behov. Flink med barn.

Dyktig og omsorgfull

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Kirsten er en dyktig lege spesielt dersom du engster deg for legebesøk. Hun er god til å lese personer og gir riktig og betryggende tilbakemelding.

God service og grundig behandling

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Vært hos fastlegen min for første gang idag. Hun er svært hyggelig og gjorde en grundig undersøkelse. Hun inngir tillit og er lett å prate med. Tenkte etterpå at dette var en fin legetime! Anbefales.

God lege

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Utvilsomt en god lege, men får litt følelsen av å bli "kastet ut" når det er på tide å kalle inn neste pasient. Har ofte "dårlig tid". Veldig teknisk og rett på sak, som er ok - sikkert ikke ufølsom, men man kan kanskje få det inntrykket når tiden blir knapp.

Veldig flink fastlege

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Kirsten er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er grundig og tar seg tid. Man får raskt time, eller hjelp på nett.

Fantastisk lege!!!

Lege: Pål Myhre Skrevet

Fremstår faglig sterk. Tar pasientene på alvor. Blid, vennlig og lyttende. Opplevelse av at han strekker seg langt for pasientene! Effektiv.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år og er veldig fornøyd. Hun er nøyaktig, har mye erfaring og følger opp. Hun tar seg tid når jeg trenger det men ellers er hun kjapp. Jeg føler at hun tar meg på alvor og er omsorgsfull i vanskelige tider da jeg har vært mye syk. Hun er den beste fastlegen jeg kan tenke meg.

Svært fornøyd; veldig dyktig og oppmerksom

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Oppfatter situasjonen raskt. Handlekraftig. Omsorgsfull. Kjenner deg igjen. Tid til å svare på spørsmål og forklare i nøkterne termer. Øyekontakt, sitter ikke bare å titter i skjermen. Erfaring fra psyk. Nokså god til å holde tiden. Veldig god service utenom timer. Men ikke noe dill dall. Hvis du trenger en fastlege med litt ekstra myk tilnærming og en hånd å holde i så er kanskje ikke dette rette person.

En dyktig, lyttende, service-minded lege!

Lege: Stian Ertzeid Skrevet

Hadde Stian som fastlege på Stovner legesenter i flere år. Da han sluttet der har vi hatt flere leger der, kan desverre ikke anbefale noen av dem. Gledelig at han er tilbake selv om det er i Bærum.
Håper han snart får plass til oss!

Utrolig dyktig

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Kirsten er en utrolig dyktig lege, den beste jeg har hatt. Hun har overrasket meg med sin kunnskap om detaljer som jeg ikke ville forventet av en allmennlege. Hun er også veldig hyggelig og tar deg seriøst på alle områder. Kjempeflink!

Fravær...

Lege: Stian Ertzeid Skrevet

Nesten vanskelig å si noe om legen jeg har hatt i snart tre år, ettersom jeg knapt har møtt han. Virker som er rolig og behagelig fyr, men hun som vikarierer for ham er ikke like god. Hun virker ikke veldig interessert i å finne ut hva som kan ligge bak evt symptomer, føler jeg er på et rullebånd.... Ingen kan si når Ertzeid kommer tilbake på jobb, han har sikkert sine grunner til det, men det var strengt tatt ikke vikaren hans jeg byttet til. De ansatte på lab'en er fantastiske! Supertålmodige med barn :-)

Kjapp

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Hun tar seg ikke mye tid til deg, og kan være litt hard. Jeg har sprøytekskrekk og når hun spurte om jeg skulle ta blodprøve og jeg sa jeg ville vente, forsto hun ikke det så veldig godt. Ellers er hun lyttende og hyggelig, men hun tar seg betalt for alt.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Det var veldig oppmerksomme på alt som skjedde med meg. Han ga meg alle informasjoner jeg trengte.
Hun er utrolig vennlige.

Veldig fornøyd

Lege: Kirsten Strand Schjesvold Skrevet

Vi er veldig fornøyde med både Kirsten og Stabekk Legesenter. God tilgjengelighet og god service! Veldig flinke med barn!

Flink

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Snill og god og veldig flink! Lett og prate med! 😊

Helt OK

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Har hatt hun i mange år. Helt OK, ingen spesielle hendelser å nevne.

Men generelt føler jeg at hun er litt dømmende, tar meg ikke helt på alvor, litt "kald" - ikke spesielt vennlig og varm. Syntes det er noe ubehagelig å være hos henne, klarer ikke slappe av og føler meg ikke ivaretatt på den måten jeg ønsker.

Lang ventetid på telefon, får time etter 5-8 dager.
Resepsjonen fremstår ikke som særlig imøtekommende.

Dessverre en uengasjert lege

Lege: Pål Myhre Skrevet

Har hatt denne legen i flere år. Han er flink i faget, men har ikke tatt meg seriøst. Føler at han ikke bryr seg og ikke tar meg seriøst. Sendte meg ikke videre til spesialist da jeg trengte d. Jeg måtte møte veggen før han ga meg en sykemelding. Hadde da sagt i fra at jeg var sliten først. Følte meg dårlig behandlet nesten hver gang. Har byttet nå!

Denne legen ser deg og lytter

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål Myhre er en lege som tar deg og dine plager på alvor. Er du bekymret for hva som feiler deg, roer han deg ned . Han ser deg, lytter til hva du har å si, virker aldri stresset på tid og har blikkontakt med DEG og ikke pc-en (annet enn når han må skrive inn opplysninger). Han ringer meg når det er noe viktig som skal følges opp, for eksempel at jeg begynte med en antbiotikakur som viste seg å ikke knekke 'mine' bakterier. Han har godt humør og man kan spøke med han. Han spør også om familie, jobb og livet generelt.

Anbefaler han!