Stabekk Legesenter

Telefonnummer67 83 19 9067 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av Stabekk Legesenter

Flink og omsorgsfull lege

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Bente Eri har vært min fastlege i snart 20 år, og jeg er veldig fornøyd. Hun lytter til det som plager meg, følger opp, løser de problemene som er innenfor hennes kompetanse, henviser videre når det trengs og er omsorgsfull og støttende.

Jeg kan ikke få rost henne og teamet på forværelset nok. Hyggelige, humoristiske og respektfulle.

Veldig fornøyd!

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Flink lege som tar meg alvorlig og følger opp når jeg er bekymret for barna. Får ALLTID time når barna er syk!

Ser pasientene

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål er trygg på hva han kan, og henviser når han vet han ikke kan.

Han ser meg som pasient, og leser meg som menneske.

Kunnskapsrik, empatisk og har glimt i øyet.

Fordomsfull, og uinteressert i andre syn

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Anbefaler virkelig ikke Bente Eri,faslege til mine barn i to år før jeg fikk nok og byttet. Dette er en lege som er fastlåst i skolemedisinen og ikke interessert i å se utenfor, forholder seg kun til prøvesvar og man er frisk om ikke annet er bevist, via blodprøver. Har man diffuse plager, er ikke Bente Eri en lege for deg og du vil ikke bli tatt alvorlig. Jeg opplevde henne som arrogant, kald og avvisende, NÅR hun ikke fant noe galt men jeg som mor ikke var enig - har man "textbook" syptomer som man kan se og påvise er hun en helt grei lege.

Meget god, tryggende og faglig sterk

Lege: Pål Myhre Skrevet

Har hatt Pål Myhre som lege i svært mange år. Han henviser når man skal henvises videre, han lytter og han beroliger hvis en trenger det. Han behandler da en trenger det. Jeg gruer meg til den tid han skal gå av med pensjon. Jeg jobber selv i helsevesenet, og jeg anbefaler denne legen på det sterkeste. Hilsen takknemlig pasient.