Stabekk Legesenter

Ringsveien 3 1368 Stabekk

Siste vurderinger av behandlere ved Stabekk Legesenter

virker å ha god insikt og tar pasientens behov på alvor og med

Lege: Torbjørn Rødevand Melhuus Skrevet

virker å tilstrebe at pasienten har det bra og å se til at jeg som pasient får den behandlingen som virker best.
Greit å spørre om ting og få informasjon. No-nonsens lege.

Flink, tilgjengelig, lytter

Lege: Bente Maria Eri Skrevet

Flink, tilgjengelig, nøler ikke med å henvise videre til annen behandler. Svarer raskt på elektroniske henvisninger også.

Empatisk, interessert og hjelpsom.

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål Myhre er fastlege til meg og min baby. Vi har fått fantastisk hjelp med både det ene og det andre. Vil anbefale ham på det varmeste.

En behagelig og flink lege

Lege: Pål Myhre Skrevet

I over 10 år har jeg hatt ham som fastlege, også etter at jeg flyttet fra Stabekk. Selv om jeg sjelden trenger en tur til legen, burde det si litt i seg selv. Da jeg var langtidssykmeldt fikk jeg en empatisk og god oppfølging. Gode råd og kontrollspørsmål viser at han hører på hva jeg sier. Virkelig en person jeg føler meg komfortabel hos.

For bekymret for pengene

Lege: Pål Myhre Skrevet

Pål har vært fastlegen min de siste tre årene. Jeg føler at hans første prioritet er å tjene penger i stedet for å behandle pasienten. Jeg hadde to mindre helseproblemer, og han ba meg komme tilbake en annen gang for det andre problemet mitt. Dessuten skriver han medisinen min i små mengder og jeg må fornye den hver 3. måned og betale ham hver gang.