Pål Myhre

Ringsveien 3 1368 Stabekk
Pål Myhre er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Pål Myhre

En svært sympatisk lege

Han virker ikke stresset. Når du har fortalt om dine plager spør han om det er noe mer du vil snakke om. Tilstedeværende.

Fantastisk lege!!!

Fremstår faglig sterk. Tar pasientene på alvor. Blid, vennlig og lyttende. Opplevelse av at han strekker seg langt for pasientene! Effektiv.

Dessverre en uengasjert lege

Har hatt denne legen i flere år. Han er flink i faget, men har ikke tatt meg seriøst. Føler at han ikke bryr seg og ikke tar meg seriøst. Sendte meg ikke videre til spesialist da jeg trengte d. Jeg måtte møte veggen før han ga meg en sykemelding. Hadde da sagt i fra at jeg var sliten først. Følte meg dårlig behandlet nesten hver gang. Har byttet nå!

Denne legen ser deg og lytter

Pål Myhre er en lege som tar deg og dine plager på alvor. Er du bekymret for hva som feiler deg, roer han deg ned . Han ser deg, lytter til hva du har å si, virker aldri stresset på tid og har blikkontakt med DEG og ikke pc-en (annet enn når han må skrive inn opplysninger). Han ringer meg når det er noe viktig som skal følges opp, for eksempel at jeg begynte med en antbiotikakur som viste seg å ikke knekke 'mine' bakterier. Han har godt humør og man kan spøke med han. Han spør også om familie, jobb og livet generelt.

Anbefaler han!

Slentrende, uengasjert i pasienten

Jeg oppfatter Pål Myhre som en hyggelig fyr, men han virker ikke altfor opptatt av det pasienten har å si, og jeg tviler sterkt på at han oppdaterer seg ved å ta en liten kikk på journalen før eller under besøket. Uengasjert rutinejobbing! Har brukt ham et års tid, og der stopper det. Bytter lege nå, ønsker en jeg kan ha meningsfylt dialog med om min helse. Legekontoret er veldig bra etter flytting til nytt lokale, resepsjonister og lab.-personale blide, hyggelige og effektive.