Pål Myhre

Tlf: 67 83 19 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Myhre er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Pål Myhre

Bra fastlege

Pål er trygg og god, kunnskapsrik og lyttende. Veldig fornøyd! Han tar seg tid til å lytte, og han bruker tid til å forklare.

Behagelig og flink

Jeg har hatt Dr. Myhre som fastlege i 1/2 år. Har vært hos ham 3 ganger. Han er meget behagelig og virker som han tar en på alvor og lytter. Tar seg god tid. Jeg er glad jeg har ham som fastlege.

Fantastisk lege!!!

Fremstår faglig sterk. Tar pasientene på alvor. Blid, vennlig og lyttende. Opplevelse av at han strekker seg langt for pasientene! Effektiv.

Dessverre en uengasjert lege

Har hatt denne legen i flere år. Han er flink i faget, men har ikke tatt meg seriøst. Føler at han ikke bryr seg og ikke tar meg seriøst. Sendte meg ikke videre til spesialist da jeg trengte d. Jeg måtte møte veggen før han ga meg en sykemelding. Hadde da sagt i fra at jeg var sliten først. Følte meg dårlig behandlet nesten hver gang. Har byttet nå!

Denne legen ser deg og lytter

Pål Myhre er en lege som tar deg og dine plager på alvor. Er du bekymret for hva som feiler deg, roer han deg ned . Han ser deg, lytter til hva du har å si, virker aldri stresset på tid og har blikkontakt med DEG og ikke pc-en (annet enn når han må skrive inn opplysninger). Han ringer meg når det er noe viktig som skal følges opp, for eksempel at jeg begynte med en antbiotikakur som viste seg å ikke knekke 'mine' bakterier. Han har godt humør og man kan spøke med han. Han spør også om familie, jobb og livet generelt.

Anbefaler han!

Slentrende, uengasjert i pasienten

Jeg oppfatter Pål Myhre som en hyggelig fyr, men han virker ikke altfor opptatt av det pasienten har å si, og jeg tviler sterkt på at han oppdaterer seg ved å ta en liten kikk på journalen før eller under besøket. Uengasjert rutinejobbing! Har brukt ham et års tid, og der stopper det. Bytter lege nå, ønsker en jeg kan ha meningsfylt dialog med om min helse. Legekontoret er veldig bra etter flytting til nytt lokale, resepsjonister og lab.-personale blide, hyggelige og effektive.

Bytter lege jeg

Har haft Pål Myhre nu i snart tre år, veldig litt fornøye med ham, lytte ikke til hvad man siger, behandler ikke første gang, heller gå og se det an, kom tilbake hvis det bliver værre, siger han. Tror bare han tenker på å tjene mest muligt penge fra oss. :-( Bra jeg byttet lege.

Flink til å prate, dårlig til å lytte!

Blir ofte avbrutt når jeg forklarer hvorfor jeg kommer for så å få råd om å slappe av å vente på at ting løser seg selv. Forstod ikke hvor dårlig dette legesenteret var før jeg sluttet. Meget lite service hos personalet.

Mest opptatt av penger

Virker som om de Myhre er mer opptatt av å tjene penger på pasientene sine enn å hjelpe dem.
Aldri opplevd en så grådig lege før i hvert fall!

Hyggelig mann

Helt uinteressert i å forsøke å hjelpe deg med det du trenger. Ethvert ønske om hjelp, blir avslått.
Å komme frem på telefonen, er nesten helt håpløst. For en tid tilbake fikk jeg sterke brystsmerter. Jeg måtte gi opp å få svar på SL, og valgte et privat legesenter isteden. Dette betyr at jeg ikke får noen oppfølging hos legen som nok er ganske "fornærmet". Men kjære Myhre - brystsmerter gjør oss kjempedde!

Den beste legen jeg har hatt

Vanvittig bra. Gjør mer enn det han må, engasjert og er virkelig interessert i DEG.

God fastlege

Veldig fornøyd med Pål følger opp og passer på at alt er i orden.

Meget misfornøyd med kontorpersonalet.

(Blitt løyet til om at fastlegen ikke er inne den dagen. Videre hadde jeg time klokken 08.00 en morgen og gikk inn for å gi beskjed om at jeg hadde kommet for så å få kontordøren slengt i trynet og fortalt at de ikke hadde åpnet enda. Generelt meget uhøffelig og frekt kontorpersonale.)

Flink og engasjert

Jeg gikk hos Pål Myhre en liten stund for mange år siden da min egen lege var sykemeldt. Og Jeg likte han veldig godt. En gang ringte han meg noen dager etter at jeg hadde vært der for da hadde tanken på hvordan jeg sa jeg følte meg krystallisert seg i en litt sjelden diagnose som kan oppstå etter svangerskap. Så ute av syne, ute av sinn er ikke Påls arbeidsteori... jeg er sikker på at Pål er like hyggelig og god lege i dag som den gang :)

Flink og ryddig

Opptrer på en tilitsvekkende og profosjonell måte.

Denne karen kan sine saker

Tonnevis med erfaring, god innsikt, ydmyk, hodet på rett plass når det kommer til hva som virkelig er bra for deg. Måtte du gå sent av med pensjon, Pål. Takk for mange år med god helse!

entusiastisk

Veldig entusuastisk på paisentens vegne, men det helbreder nok dessverre ikke

Veldig behagelig person

Pål er en veldig lite høytidelig, og trivelig person. Han tar seg god tid og lytter på dine bekymringer. Måtte desverre bytte han bort når jeg flyttet, men han anbefales på det sterkeste.