Kirsten Irene Slaattebræk Wessels

Autorisasjon (2005)

Bryne Legesenter Telefonnummer51 77 66 0051 77 66 ...
Arne Garborgsveg 15-17 4344 Bryne
Kirsten Irene Slaattebræk Wessels er en av 18 fastleger i Time

Siste vurderinger av Kirsten Irene Slaattebræk Wessels

Dyktig lege

Dr. Wessels er en unik og forståelsesfull lege som har respekt for helheten ved mennesket. Hun har en fin måte å kommunisere på. Hun lytter og tar tak i ting når hun vurderer det nødvendig. Hun har hjulpet meg med kloke råd. Jeg føler meg godt ivaretatt og trygg som hennes pasient. Noen gang er det litt forsinkelse før en kommer til, men det betyr så lite når opplevelsen ellers er så god.

Grundig

Det var en sann lettelse da Wessels endelig kom tilbake fra permisjonen, for den unge mannlige vikaren hennes var en total katastrofe som verken investerte tid eller gadd å undersøke noe særlig.

Kirsten er det totalt motsatte: hun er svært grundig og både undersøker og spør på en utførlig måte. Videre er hun ikke redd for å henvise til spesialister for at en får best mulig oppfølging videre.

Til sist vil jeg si at hennes menneskelige egenskaper også er veldig gode - hun er forståelsesfull, viser omsorg samtidig som hun ikke er redd for å være ærlig og direkte og forteller hva pasienten selv må gjøre for å få det bedre.

Forståelsesfull og god lege.

Både Wessels og hennes vikar har stor medfølelse for andre i jobben de gjør. Jeg føler meg både hørt og sett etter å ha vært inne hos henne. Ikke redd for å henvise videre om det er behov for det.