Bryne legesenter

Arne Garborgsveg 15 - 17 4344 Bryne

Siste vurderinger av Bryne legesenter

Dyktig lege som lytter

Lege: Line Frost Pihl Skrevet

Jeg har hatt Line Frost Pihl som fastlege i flere år, og hun er flink til å lytte og snakke med meg som pasient. Jeg føler at hun setter seg inn i min situasjon som pasient og gir gode råd og behandling.

Trygg, god og kunnskapsrik

Lege: Line Frost Pihl Skrevet

Jeg har hatt Line Frost Phil som fastlege i 10 år nå. Og jeg er super fornøyd! Jeg har aldri vært borti en lege før som er så forståelsesfull, og flink til å lytte! Hun tar seg god tid til deg når du er hos henne (kanskje derfor det som regel er litt ventetid?) Og hører virkelig på deg, og gjør det hun kan for å hjelpe!
Hun har hjulpet meg både fysisk og psykisk når jeg har trengt det. Og er flink til og følge deg opp!

Jeg anbefaler Line på det sterkeste!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Kristin Bakken Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kristin etter å ha hatt henne som fastlege i to år. Hun tar deg på alvor, henviser deg videre når det er behov. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne. Hun er en vennlig person som virker genuint interessert i å hjelpe deg.

Veldig flink lege

Lege: Kirsten Irene Slaattebræk Wessels Skrevet

Gir gode råd, er flink med ungene når jeg har time med dem, og hun stoler på meg som pasient.
Faglig dyktig, forklarer nøye, og sjekker alle muligheter. God på det mellommenneskelige planet.
Litt lang ventetid både på å få time og venting på legekontoret, men det regner jeg ikke med hun kan hjelpe for.

Behagelig og trygg lege

Lege: Line Frost Pihl Skrevet

Flott dame som tar seg tid til pasientene sine. Hun har stor forståelse og stort kunnskapsnivå. Hun har hjulpet meg mye helsemessig men også min mentale helse. Lett å snakke med og veldig forståelsesfull.