Bryne Legesenter

Arne Garborgsveg 15-17 4344 Bryne

Siste vurderinger av behandlere ved Bryne Legesenter

Dårlig erfaring

Lege: Lars Henrik Bjørnå Skrevet

Føler meg som en byrde når jeg kommer til time. Etter lang tids sykdom (med sykehusinnleggelse via legevakt blant annet), føler jeg at jeg fremdeles ikke blir undersøkt skikkelig med tanke på det jeg sliter med. Kom til time, kun for å få beskjed om at jeg måtte komme til ny time. Passiv aggressive svar fra resepsjonen både per telefon og eventuelle meldinger i Helse-Norge. Står på venteliste til annen lege heldigvis. Eneste positive jeg har opplevd her, er ventetiden før jeg kommer inn til selve timen.

Empatisk og tillitvekkende

Lege: Lars Henrik Bjørnå Skrevet

Har mye kompetanse. Får ordnet opp, sendt henvisninger raskt. Jeg er veldig fornøyd, kan ikke få roset han nok. Vente værelset er stort og fint. I det store og hele, alt er bra.

Veldig dyktig

Lege: Fredrik Paulsen Skrevet

Møter deg alltid med forståelse og viser at han er her for å hjelpe deg. Kommer med gode råd og tips, samt korte ventetider

Heilt topp lege som ikke gir seg før han finner en god løsning.

Lege: Tore Henrik Samuelsen Skrevet

Som pårørende/støtte til en av hans pasienter opplever jeg Tore som hyggelig, utadvendt, ser og lytter til pasienten sin. God faglig kunnskap, godt over hva man kan forvente av en fastlege. Pasienten utrykker å føle seg trygg og godt ivaretatt hos legen sin.

Empatisk å Handlekraftig lege

Lege: Lars Henrik Bjørnå Skrevet

Lars H. Er en immøtekommende og detaljert lege. Virker til å ha god og fleksibel kompetanse. Handlekraftig og tillitsfull. Alt i alt meget fornøyd, tross mine tillitsproblemer til offentligheten. Klarer han også å oppnå en trygghet og tillit. :) 2