Øyvind Ziesler

Autorisasjon (1985)

Legekontorene Centrum Telefonnummer51 41 28 5051 41 28 ...
Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Øyvind Ziesler er en av 14 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Øyvind Ziesler

Kunnskapsrik, oppdatert og bryr seg

Jeg har gått til Ziesler i nesten 30 år nå, og har gjennom disse årene alltid blitt tatt godt imot, alltid fått god hjelp og alltid fått oppfølging. Han er kunnskapsrik og dedikert til å gjøre alt han kan for å hjelpe uansett hvilket problem, og ser hele meg når han tilbyd behandling. Kommer aldri til å bytte, han er gull.

En trygg, tydelig og kunnskapsrik lege

I tillegg har han den rette tyngden og sosiale antenner til å motivere deg til å gjøre nødvendige livsstilsendringer for å bli kvitt livsstilssykdommer. Han vil ikke sette urealistiske mål som er umulige å gjennomføre. Han ser deg som et individ, ikke en del av saueflokken og gir deg råd på bakgrunn av dette.

Han vet hva han snakker om og han selvfølgelig rett. Det blir litt flaut å komme tilbake uten å ha klart å gjennomføre hans råd. Motiverende!

Det blir en 6er på terningen til Ziesler!

Dyktigste legen i distriktet.

Denne mannen er helt glimrende! Jeg kjenner ingen som er så dedikerte i sitt eget arbeid. Her blir man følgt opp og tatt veldig seriøst.
Jeg kommer aldri til å bytte bort Ziesler med noen annen, det er en av få ting som er sikkert her i verden.

Flink og vennlig

Meget faglig dyktig og god til å formidle. Snakker direkte, uten å bruke for vanskelig språk. Prioriterer deg dersom det haster. Burde investert en million i bedre venterom.

Veldig trygg

Legen er dypt kunnskapsrik og meget forberedt, imøtekommende og veldig menneskelig. Finner ut av problemene fort og hjelper på en høy faglig nivå