Øyvind Ziesler

Legekontorene Centrum

1985

Legekontorene Centrum Telefonnummer51 41 28 5051 41 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Øyvind Ziesler er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Øyvind Ziesler

Flink og vennlig

Meget faglig dyktig og god til å formidle. Snakker direkte, uten å bruke for vanskelig språk. Prioriterer deg dersom det haster. Burde investert en million i bedre venterom.

Veldig trygg

Legen er dypt kunnskapsrik og meget forberedt, imøtekommende og veldig menneskelig. Finner ut av problemene fort og hjelper på en høy faglig nivå

Dyktig lege men dømmer fort

Ziesler er en svært dyktig lege men han dømmer fort f.eks ved at han tror jeg bare kommer for å få sykemelding(når jeg staterer at jeg ikke kan gå glipp av jobb) Dette tror jeg er fordi jeg er 20 år og blir fort sett ned på pga dette.

Dyktig

En lege som kan faget sitt!
Lang ventetid for å komme inn, kan fort bli 1 time og lengre.
Er empatisk og hører etter.

Ikke gå til denne legen

Han hører ikke på hva jeg sier og vil ikke lese papirene jeg har med fra nevrolog og diverse papirer. Jeg spurte ikke om medisiner, men ville sjekke hvordan deres legekontor var (siden jeg nettop hadde byttet). Men han påstod jeg kom dit for å få vanedannende piller og at jeg var narkoman fordi min forrige fastlege nettop hadde skrevet ut resepter til meg for helgen, og at jeg drev "doktorshopping". Dette skrev han melding til min egentlige lege om som ikke var tilstede denne dagen. Jeg nevnte ikke et ord om få piller før han brakte det opp.