Legekontorene Centrum

Telefonnummer51 41 28 5051 41 28 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av Legekontorene Centrum

må be om alt selv

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Hyggelig dame, men vanskelig på henvisninger og å ta initiavtivet selv. Føler ofte en må be om alt selv, og ikke at hun foreslår det før du kommer med ønske selv.
sliter du med søvn, uro og angst er ikke dette legen for deg. Hun setter deg på anti dep som forslag , men imøtekommer deg ikke med forslag som sovemedisin å hva hun kan gjøre for DEG som sliter. Halldis var mye enklere før på resepter. Nå må man nesten be på sine knær om det omhandler en psykisk medisin , etter behov . Har hatt henne nå snart 40 år som lege .
Ellers er ventetiden noe forferdelig, ca 2-3 timer er vanlig å vente i gangene, på telefon er det umulig å nå frem. Synes resepsjonen er svært uhyggelige å snakke med. De graver i dine personlige saker og svarer deg spydig! (ikke alle ønsker og fortelle andre enn fastlegen om sine problemer , NB NB her)!
For min del virker det som Halldis er lei av jobben sin, siden så mye er blitt så vanskeligere og kunne få igjennom.
Jeg var også inne i en stor sorg, trengte raskt noen å prate med, da jeg opplevde store traumer å endringer i livet mitt, ble da fortalt at legene ikke har mulighet lenger å søke psykoligisk støtte til det offentlige. Det måtte vi pasienter gjøre selv hjemme. Ikke noe man orker når man er såpass syke.. lettvindte løsninger istedetfor grundig oppfølging.
Jeg har tre barn, de er hun eksemplarisk med. ingenting å si på dette.

Grundig lege

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Hun er alltid nøye, og ser helhetsbildet. Har hatt henne som fastlege i over 10 år, og vil aldri bytte

Flink og vennlig

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Meget faglig dyktig og god til å formidle. Snakker direkte, uten å bruke for vanskelig språk. Prioriterer deg dersom det haster. Burde investert en million i bedre venterom.

Veldig trygg

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Legen er dypt kunnskapsrik og meget forberedt, imøtekommende og veldig menneskelig. Finner ut av problemene fort og hjelper på en høy faglig nivå

Dyktig lege men dømmer fort

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Ziesler er en svært dyktig lege men han dømmer fort f.eks ved at han tror jeg bare kommer for å få sykemelding(når jeg staterer at jeg ikke kan gå glipp av jobb) Dette tror jeg er fordi jeg er 20 år og blir fort sett ned på pga dette.