Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Centrum

Visste ikke at slike gode som han fantes!

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Bare flaks at jeg fikk Øyvind Ziesler som fastlege! Jeg jobbet i et forlag i nærheten, og valgte å finne en tilfeldig lege nær jobben. Det jeg ikke visste da, var at jeg faktisk hadde funnet «min lege». Jeg bor på en annen kant av byen, og kunne nok ha funnet noen nærmere da jeg ble pensjonert i 2011. Men om jeg skulle ha reist milevis de få gangene jeg trenger legehjelp, så ville jeg ikke ha byttet ut legen min! For jeg tror ikke at det i dag finnes mange av hans kaliber, både faglig, medmenneskelig og grundig! Jeg tenker litt på hvordan huslegesystemet fungerte før i tiden, både med gode og mindre gode leger. Han ville ha vært en aktet, dyktig og respektert huslege, og måten han bryr seg om sine pasienter på, er vel ikke helt vanlig i dag!

Mvh
[Navn fjernet av moderator]

Fraverende personale eller lege ?

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Jeg bestilte time for en konsultasjon og blodprøver for over 2 uker siden og venter enda,men de er muligvis optatt med å ha pause.

En trygg, tydelig og kunnskapsrik lege

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

I tillegg har han den rette tyngden og sosiale antenner til å motivere deg til å gjøre nødvendige livsstilsendringer for å bli kvitt livsstilssykdommer. Han vil ikke sette urealistiske mål som er umulige å gjennomføre. Han ser deg som et individ, ikke en del av saueflokken og gir deg råd på bakgrunn av dette.

Han vet hva han snakker om og han selvfølgelig rett. Det blir litt flaut å komme tilbake uten å ha klart å gjennomføre hans råd. Motiverende!

Det blir en 6er på terningen til Ziesler!

Ivaretakende og tilgjengelig.

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Veldig fornøyd. Det er lett å komme gjennom på tlf.
Jeg opplever å bli tatt på alvor, og ivaretatt.
Kommer inn på dagen om noe er viktig. Derfor skjønner jeg at det må bli noe ventetid på venteværelset...

Pasientenes lege!

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Halldis er ei grepa dame som tar tak i problemer og utfordringer. Lite dill dall og snakker forståelig uten for mye faguttrykk. Jeg går alltid ut døren med en bekymring mindre enn da jeg ble kalt inn. Ventetiden kan tidvis være litt lang på venterommet. Men dette vil jeg si er grunnet at hun virkelig tar seg tid til deg som pasient. I et ellers travelt helsenorge så er det godt å se at det er ei dame som holder pasienten i fokus fremfor å vifte deg fortest mulig ut. Sekretærene er også kjempehyggelige og gjør en kjempegod jobb. Her er alt veldrevet totalt sett. Mvh pasient igjennom snart 15 år.