Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontorene Centrum

UHYGGELIG OG U-ANNSVARLIG

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Jeg er ny operert og kommer rett i fra sykehuset.
Han vil ikke skrive ut noen medisiner, selv om sykehuset har sakt at jeg må gå på dem en god stund. Han sa : Sånne medisiner får du ikke hos meg. Etter det, så sa han at nå må du gå.

Mest kyniske legen jeg noen gang har møtt !

Beste legen

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Øyvind er absolutt den beste legen jeg noen gang har hatt. Han husker meg som pasient hver gang og er oppriktig intressert hvirdan jeg har det og hvirdan min situasjon er . Jeg stoler 100 % på han og hans bedømmelse av årsaken til jeg kommer.

Varm og trygg - stoler 100% på ha

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Tross mange dyktige leger tidligere, har jeg aldri har hatt en lege som jeg har så mye tillit til som ham. Det er godt å vite at han er MIN fastlege! Jeg vet at jeg kan stole fullt ut på hans vurdering av min helse - og det er så inderlig godt og trygt å vite. Han er den beste!!!

Toppen av alle leger !

Lege: Øyvind Ziesler Skrevet

Øyvind er den beste legen jeg noengang har hatt, og den eneste jeg kan stole på. Han har mer kunnskap på områder mange kunne drømt om og stilt opp for meg etter dødfødsel i oktober.. Tatt lang tid å stole på noen, som jeg stoler på Øyvind som lege. Heller den lille ekstra utgiften og reiseveske for en kompetent lege som ikke dømmer deg fra første møte - men som tar seg tid til å bli kjent og hjelper deg så godt han kan. Kunnskap er makt, men også å være åpen for alle alternativer. Noe sykehuset aldri var. Som var mer opptatt av morkakesvikt en andre alternativer. Svarene vi fikk var langt ifra morkakesvikt eller feil på barnet vårt. Snarere tvert i mot! Maks uflaks og ingenting noen kunne gjort annerledes ! Anbefaler virkelig ziesler på alle måter.

Tar seg tid og bryr seg

Lege: Halldis Wenche Øxnevad Ziesler Skrevet

Både jeg og min familie har hatt Halldis som lege i årevis. Hun er veldig opptatt av hvordan man har det, tar seg tid og man føler seg hørt og forstått. Er hun usikker henviser hun videre.
En varm og oppriktig lege. Kommer aldri til å bytte henne ut.
Ja, man må gjerne beregne et par timer ventetid på venteværelset, og hver gang hører jeg folk klager på venterommet, men tenker det er nok en grunn for de beholder henne så lenge de ikke har skiftet lege.