Øyvind Ziesler

Autorisasjon (1985)

Legekontorene Centrum Telefonnummer51 41 28 5051 41 28 ...
Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Øyvind Ziesler er en av 14 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Øyvind Ziesler

Fantastisk lege

Har gått hos Øyvind i 16-17 år og er svært fornøyd. Han tar meg alltid på alvor og henviser meg videre ved behov. Han er etter min vurdering svært faglig dyktig, når jeg spør om noe (ofte forbereder jeg med å Google masse) så har han peiling. Jeg har hatt masse "sære" sykdommer, han følger opp og husker hva vi snakket om sist. Han har en naturlig faglig og personlig tyngde som gjør at jeg stoler på hans råd, tiltross for at vi ikke alltid er enige. Dette er en lege du bør gå til dersom du tar din egen helse og liv på alvor. Dersom du ønsker enkle sykemeldinger bør du finne en annen... Lang ventetid, og vanskelig å få fatt i, nettopp fordi han tar seg tid og bryr seg om sine pasienter. Kontor/lab personalet har blitt noe bedre, ikke bestandig like hyggelige og hjelpsomme. Men noen av dem er helt fantastiske, mens noen burde fått seg en jobb langt unna mennesker. Men dette er administrasjon, ikke Øyvind som lege.

For travel

Bør vurdere færre pasienter for å få bedre tid og holde avtalte møtetider og tilbakemelding/oppfølging av pasienter.

Anbefaler ikke denne legen til noen

Arrogant lege som dessverre ikke lyttet eller tok meg på alvor.
Anbefaler ikke denne legen til noen!

Fantastisk

Angrer ikke et sekund på at jeg byttet, line er en fantastisk god og lyttende lege.. Morsom å lett å snakke med. Kunne ikke hatt en bedre lege. Har fått godt inntrykk av alle legene på Hanadalen legesenter:)

Øyvind er svært dyktig

Ok, reseptionisten er ikke helt det store. Hun er stresset og ikke veldig imøtekommende... MEN Øyvind er unik. Han er flink, dyktig og tar seg tid til problemene dine. Skulle ønske jeg slapp å bytte lege, men pga flytting måtte jeg det. Jeg anbefaler Øyvind på det sterkeste. Han hører på problemene dine når ingen andre gjør det... Han tar seg tid til å undersøke deg og prater rolig og behagelig til deg:-)