Lisbeth Økland

Autorisasjon (1990)

Lisbeth Økland er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lisbeth Økland

Hver gang jeg har vært hos Lisbeth Økland har jeg lyst til å sende henne blomster.

Svært dyktig. Inngir trygghet.

Har gått til denne legen noen år nå. Endelig fant jeg en lege jeg kan kommunisere med og som er til å stole på.
Eksempler:
Snur seg bort fra PC-en når vi snakker sammen. Er lyttende og empatisk, samtidig som hun er realistisk.

Hun er faglig dyktig og jeg har erfart at hun gjør riktige vurderinger. Hvis usikkerhet, henviser hun raskt videre til spesialist.

En lege jeg trygt kan anbefale.

flott lege!

Lisbeth Økland er empatisk, lyttende og observant. Hun er faglig dyktig, og legesenterets rutiner går på skinner. Har gått der i årevis, og er kjempefornøyd.

Fantastisk og svært dyktig lege

Lisbeth Økland er av den gode huslegetypen du alltid før hørte om. Er det viktig får du time på dagen, hun bruker god tid på pasienten, lyttende, empatisk, dyktig og videre henviser raskt. Er det behov, så ringer hun deg hjemme, får følelsen av at hun kjenner deg godt og at du er unik. Jeg er veldig glad for å ha henne som fastlege :) Kontor damene kan kanskje av og til være litt blidere....

Lyttende og empatisk.

En tilstedeværende og engasjert lege. Alltid imøtekommende. Skaper en opplevelse av likeverd i møtet. Aktivt lyttende og klok.