Legesenteret Mariero

Langflåtv 38 4017 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Mariero

Beste fastlegen

Lege: Karen Christensen Skrevet

Tar seg tid, og bryr seg om pasientene sine. Får gode forklaringer på spørsmål og hjelpen jeg trenger.

Veldig fornøyd!

Lege: Magne Sigbjørn Økland Skrevet

Eg har hatt mangen forskjellige fastlegar gjennom åra, men Magne er den første som faktisk har tatt seg tid til meg og fått meg til å føla meg sett og hørt! Veldig trivelig kar, og eg er veldig fornøyd.

Kjempegod lege!

Lege: Tore Hjortland Skrevet

Veldig forståelsesfull og snill. Tar seg tid til å høre på deg, og tar deg på alvor. Føler meg trygg til å snakke åpent med ham.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tore Hjortland Skrevet

En utmerket lege på alle sider. Han er flink, han er god på det sosialet og ser pasienten og lytter godt. Han svarer fort på alle henvendelser. Aldri hatt en så god fastlege.
Ingen kritikk, bare gode opplevelser. Tore fortjener bare det beste.

Engasjert og empatisk

Lege: Camilla Sandvik Andersen Skrevet

Engasjert og empatisk lege. Noen ganger for engasjert, i den grad at hun engasjerte seg personlig, noe som førte til at hun da opplevdes noe uprofesjonell. Dette opplevdes utrygt av meg som pasient. Jeg erfarte at hun kunne trekke forhastede konklusjoner, og jeg opplevde at hun hadde et sterkt behov for å sette meg, min situasjon og min helse i bås. Likevel, alt i alt, en solid og empatisk lege, som jeg aldri tvilte på ville mitt beste, og som alltid tok seg tid til meg.