Legesenteret Mariero

Langflåtveien 38 4017 Stavanger

Siste vurderinger av Legesenteret Mariero

Tar ikke pasientene på alvor

Lege: Ruth Louise Midtgarden Skrevet

Jeg har ett inntrykk av at hun ikke tar pasientene på alvor. Hun sjekker ikke hva slag medikamenter en bruker og vet derfor ikke bivirkningene som kommer av dem.Ønsker du å få ut legejournalen får du ikke den, men en samtale med henne hvor hun forsvarer hva legesentret har gjort. Hun er konservativ og moralsk; virker som hun kun vil ha "enkle" og somatiske lidelser. Har du sykdommer som ikke er rent somatiske eller trenger legeoppfølging så hold dere unna henne. Ellers er det sjeldent du får time hos henne og må ofte gå til noen andre da hun er fullbokket. De andre på legesentre er i god kontrast til denne legen veldig hygglige. Så kan anbefale Mariero legesenter bare ikke denne legen.

Trygg og sikker

Lege: Lisbeth Økland Skrevet

Har vært min og min sønns fastlege i mange år, bare positive opplevelser.
Hun er engasjert og har alltid en god måte å få en til å føle seg vel og velkommen.

Arrogant og vanskelig å snakke med.

Lege: Magne Sigbjørn Økland Skrevet

Legen «ser» ikke hele situasjonen. Han er ingen lege du kan snakke med. Han er meget arrogant og tar betalt for absolutt alt ( bestiller du time for en ting og nevner en annen ting blir det ekstra dyrt). Legesekretærene er hyggelige men det er tungvindt drevet kontor. Ingen mail kommunikasjon, sms eller tlf. Alt må du inn på konsultasjon for ( sikkert for å tjene penger). Styr unna.

Engasjert og kompetent lege

Lege: Lisbeth Økland Skrevet

Jeg har hatt Lisbeth som fastlege i over 20 år. Hun er engasjert og veldig kompetent. Selv om jeg har flyttet fra Stavanger og må kjøre 2.5 time en vei har jeg valgt å beholde henne som fastlege. Det blir dessverre noe ventetid når så mange vil ha en slik lege.

Unnvikende og passiv

Lege: Tore Hjortland Skrevet

Som behandler virker han unnvikende og litt for korttenkt i sine vurderinger: Før og etter at jeg hadde vært i spesialisthelsetjenesten ville han ikke ta stilling til noe konkret, og de underliggende problemstillingene ble bare verre over tid. Legen forholdt seg passiv til at jeg befant meg i en vedvarende akutt krisesituasjon, og stilte ikke spørsmål om hvordan jeg hadde det. Han virket i det hele tatt forutinntatt.