Legesenteret Mariero

Langflåtv 38 4017 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Legesenteret Mariero

Fantastisk og nydelig lege

Lege: Tore Hjortland Skrevet

Helt utrolig empatisk, snill, forståelsesfull lege. Ingen over, ingen under. Anbefales på det sterkeste. Han tar meg seriøst hver eneste gang og er veldig lyttende.

Dyktig faglig og menneskelig

Lege: Karen Christensen Skrevet

Dette må være den beste fastlegen man kan ha. Snakk om å se helhet, vise trygghet, omsorg samtidig som at man får de faglig beste rådene man kan. Hun søker støtte når det trengs, og er rett og slett hyggelig og grei på toppen av det hele. Anbefales på det sterkeste!

Beste legen

Lege: Karen Christensen Skrevet

Bryr seg og følger opp. Hun er tryggheten selv! Hun lytter og leser situasjoner på en unik måte. Jeg ville aldri håndtert sykdommen min så bra uten hennes støtte og evne til å finne løsninger! Er så utrolig takknemlig for at hun er min fastlege!

Dømmende og nedverdigende vesen

Lege: Magne Sigbjørn Økland Skrevet

Kanskje teknisk flink om man ikke har en lang journal, men 100% forhåndsdømt i hans hode om man har en journal med særlig innhold. Uansett en lite engasjert eller særlig støttende lege som tydeligvis er verdt mer enn pasientene sine slik han snakker og ter seg.

Dyktig og snill lege

Lege: Tore Hjortland Skrevet

Han tar seg alltid tid, er god å snakke med, er forståelsesfull, tillitsfull, dyktig, kunnskapsrik og utrolig snill. Beste legen jeg har hatt, og kan virkelig anbefale ham!
Legesekretærene i resepsjonen/laben er også dyktige og utøver kjempe god service.