Legesenteret Mariero

Langflåtveien 38 4017 Stavanger

Siste vurderinger av Legesenteret Mariero

En fantastisk lege

Lege: Karen Christensen Skrevet

Jeg har vært pasient hos Karen i rundt 3 år, og føler meg både ivaretatt og hørt. Dette gjelder generelt, men også særlig den siste tiden da jeg er gravid i 6. måned med de bekymringer og plager som medfølger. Hun er enkel å snakke med, tar det jeg sier på alvor, og gir god oppfølgning. Hun er tidvis utilgjengelig når jeg kunne ønsket meg time, men hun er alltid ledig noen dager senere så jeg opplever det aldri som et problem.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Magne Sigbjørn Økland Skrevet

Har hatt Magne Ø. som fastlege i over 20 år. Han møter meg alltid med forståelse, lytter og ser/ diskuterer løsninger sammen med meg. Opplever ham som veldig kompetent og kunnskapsrik, og hjelpsom på både somatiske- såvel som psykiske problemstillinger. Føler meg veldig godt ivaretatt av ham som fastlege, og takknemlig jeg har ham.

Legger til angående resepsjon/legesekretærer: Alltid positive, blide og hjelpsomme. Det være både på telefon, samt ved konsultasjon. De følger opp å ringer deg hvis det er behov for det.

Kunskapsrik og grundig

Lege: Tore Hjortland Skrevet

En lege som får meg til å forstå at det er jeg som
pasient kan gjøre mye for egen helse i kombinasjon
med medikamenter.

Dyktig lege

Lege: Lisbeth Økland Skrevet

Legen er alltid lydhør og oppmerksom. Tar alle spørsmål alvorlig. Er hun i tvil blir jeg sendt videre til kontroll. Som fastlege opplever jeg at hun følger meg godt opp.

Tar ikke pasientene på alvor

Lege: Ruth Louise Midtgarden Skrevet

Jeg har ett inntrykk av at hun ikke tar pasientene på alvor. Hun sjekker ikke hva slag medikamenter en bruker og vet derfor ikke bivirkningene som kommer av dem.Ønsker du å få ut legejournalen får du ikke den, men en samtale med henne hvor hun forsvarer hva legesentret har gjort. Hun er konservativ og moralsk; virker som hun kun vil ha "enkle" og somatiske lidelser. Har du sykdommer som ikke er rent somatiske eller trenger legeoppfølging så hold dere unna henne. Ellers er det sjeldent du får time hos henne og må ofte gå til noen andre da hun er fullbokket. De andre på legesentre er i god kontrast til denne legen veldig hygglige. Så kan anbefale Mariero legesenter bare ikke denne legen.