Thor Erik Ask

Minde Medisinske Senter

2002

Minde Medisinske Senter Telefonnummer55 21 85 9055 21 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Minde Allè 48 5068 Bergen
Thor Erik Ask er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thor Erik Ask

Forståelsesfull og svært dyktig

Tar seg god tid til å lytte og gir gode og betryggende råd. Veldig kunnskapsrik og utrolig dyktig i jobben. Kan anbefales på det sterkeste!

Ikke en god lege i mine øyne!

Kunne tatt seg bedre tid. Føler deg ikke hørt som pasient. Han tok ikke mine problemer på alvor.
Vil virkelig ikke anbefale han som fastlege!

En lege man vil ha resten av livet!

Jeg har byttet fastlege mange ganger da ingen har vært villig til å hjelpe meg og finne ut hva som var gale med meg, første dagen jeg kom inn til Thor Erik så ble jeg henvist og han viste stort engasjement for å hjelpe meg. Kommer jeg med et problem så gjør han alt han kan for å hjelpe og om han er usikker så henviser han alltid til spesialister, og det er ikke ofte man møter på en fastlege som er såpass ydmyk at de kan innrømme at spesialister er nødvendig for å fastesette en diagnose 100%. Han er alltid glad og smilende og tar pasientene sine på alvor. Opplever han som kunnskapsrik og kompetent, og har også noe psykologi kurs/utdanning og har jobbet med idrettsmedisin så han har god peiling på kropp og muskulatur. Kan av og til være litt ventetid på å få time, men han gjør alltid så godt han kan for å få satt opp time kjappest mulig og han har til og med latt meg komme etter arbeidsdagen var over en dag jeg hadde det vanskelig. Thor Erik brenner for pasientene sine og jeg gleder meg alltid til legetime hos han. Har aldri møtt en så fantastisk lege og skal aldri bytte vekk fra han. Må også skryte av de flotte damene på kontoret som setter opp timer og som er utrolig dyktige til å ta blodprøver for en som har litt nåleskrekk. Det er virkelig ingenting å utsette på verken lege eller legekontor, beste i hele Norge etter min mening!

God til å lytte

Kjempe flink lege som lytter til alle problemer. Som en med kronisk sykdom som er lite kunnskap om er det veldig greit å ha en som du kan prate med. Spesielt når jeg finner en artikkel er det greit å ha en som kan vurdere med meg om det er bullshit eller en mulig fremtidig behandling.
Ikke minst en positiv mann som blir oppriktig glad for fremgang.
Ofte litt ventetid hos han, men jeg er selv en av grunnene til det og ingen rett til å klage.

Fantastisk lege!

Dette er virkelig en helt fanrastisk lege. Han stiller virkelig opp når en trenger det. Anbefales på det sterkeste:-)