Thor Erik Ask

Minde Medisinske Senter

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Minde Medisinske Senter
Minde Allè 48 5068 Bergen
Tlf: 55 21 85 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thor Erik Ask er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thor Erik Ask

Ikke en god lege i mine øyne!

Kunne tatt seg bedre tid. Føler deg ikke hørt som pasient. Han tok ikke mine problemer på alvor.
Vil virkelig ikke anbefale han som fastlege!

En lege man vil ha resten av livet!

Jeg har byttet fastlege mange ganger da ingen har vært villig til å hjelpe meg og finne ut hva som var gale med meg, første dagen jeg kom inn til Thor Erik så ble jeg henvist og han viste stort engasjement for å hjelpe meg. Kommer jeg med et problem så gjør han alt han kan for å hjelpe og om han er usikker så henviser han alltid til spesialister, og det er ikke ofte man møter på en fastlege som er såpass ydmyk at de kan innrømme at spesialister er nødvendig for å fastesette en diagnose 100%. Han er alltid glad og smilende og tar pasientene sine på alvor. Opplever han som kunnskapsrik og kompetent, og har også noe psykologi kurs/utdanning og har jobbet med idrettsmedisin så han har god peiling på kropp og muskulatur. Kan av og til være litt ventetid på å få time, men han gjør alltid så godt han kan for å få satt opp time kjappest mulig og han har til og med latt meg komme etter arbeidsdagen var over en dag jeg hadde det vanskelig. Thor Erik brenner for pasientene sine og jeg gleder meg alltid til legetime hos han. Har aldri møtt en så fantastisk lege og skal aldri bytte vekk fra han. Må også skryte av de flotte damene på kontoret som setter opp timer og som er utrolig dyktige til å ta blodprøver for en som har litt nåleskrekk. Det er virkelig ingenting å utsette på verken lege eller legekontor, beste i hele Norge etter min mening!

God til å lytte

Kjempe flink lege som lytter til alle problemer. Som en med kronisk sykdom som er lite kunnskap om er det veldig greit å ha en som du kan prate med. Spesielt når jeg finner en artikkel er det greit å ha en som kan vurdere med meg om det er bullshit eller en mulig fremtidig behandling.
Ikke minst en positiv mann som blir oppriktig glad for fremgang.
Ofte litt ventetid hos han, men jeg er selv en av grunnene til det og ingen rett til å klage.

Fantastisk lege!

Dette er virkelig en helt fanrastisk lege. Han stiller virkelig opp når en trenger det. Anbefales på det sterkeste:-)

Dr Ask

Ikke villig til å lytte på meg og mine problemer.
Dr Wesnes kunne tatt seg bedre tid på meg som pasient og mine problemer.
Dette er ikke støtende slik jeg betrakter det.

Fantastisk mann!

Jeg har vært hos Ask flere ganger og er super fornøyd! Han fulgte mitt svangerskap med stor glede og engasjement (det var faktisk gøy å gå til legen). Er så glad for at mitt barn automatisk fikk han som lege!

Sekretærene er også helt fantastisk! Når jeg var til time selv så husket de på at min datter hadde vært der noen dager før, og spurte hvordan det gikk med henne nå. Sånt varmer!

Kjempe god og snill lege

Han er bare fantastisk. Veldig flink med barn som med voksne. Han er forståelsesfull og hører etter når du snakker. Han er kjapp og flink til å finne løsninger.

Lege med for mye å gjøre

Har nettopp måtte bytte fastlege da Ask har alt for mye pasienter. Hvilket resulterer i at ting blir glemt osv. (henvisninger sendes ikke, tar ikke kontakt når prøveresultat kommer tilbake osv). Skal også nevnes at man kommer aldri inn når avtale time er satt opp.

Fantastisk flink fastlege

Thor Erik Ask er en fantastisk flink fastlege. Han møter pasienten med respekt og interesse, og fremstår som svært sympatisk. I en tung periode av livet mitt var han en viktig støttestpiller og samtalepartner, og helt avgjørende for at jeg kom meg ovenpå igjen så fort som jeg gjorde. Jeg anbefaler ham til familie og venner, og alle er fornøyde. Det eneste negative å si er at det alltid er ventetid på minst 30 min for å komme inn til ham, men dette er fordi han tar seg tid til hver pasient. Det er ikke lang ventetid for å bestille time, og damene i luken er hyggelige og profesjonelle.

Fantastisk lege!

Lege son tar initiativ for å få deg frisk ikke bare på kort sikt. Er en veldig dyktig almenpraktiker som kan hjelpe med mye men er også dyktig til å vite når man trenger å se en spesiallist.
Veldig behjelpelig og grei.

Imøtekommende og dyktig

Thor Erik Ask er en imøtekommende og dyktig fastlege som tar pasientene på alvor. Han bruker god tid dersom man ønsker det. Han følger også opp dersom man har ett problem. Kan absolutt anbefales!

Dette er en lege jeg utelukkende kan anbefale.

Han har stor faglig kompetanse både på sykdomsbilder og psykologiske aspekter.

God forståelse for at sykdom kun ikke er forbeholdt fysiske men og psykisk.
Dette er en lege du kan føle deg trygg hos, og som tar seg tid til dine problemer.

Virkelig et kroneksempel på hvordan en fastlege og et legekontor skal være!

Man blir møtt med et smil fra man åpner døren, fantastiske legesekretærer!
Ask er lyttende, faglig veldig dyktig, ikke redd for å undersøke videre om han ikke er 100% sikker (ikke alle leger som innrømmer at de ikke er allvitende:)), tar deg på alvor og ikke minst støttende! Han følger opp og har vært med meg i møter med andre instanser, som har gjort at min sak har fått en helt annen tyngde og behandling. Utelukkende positive ting og si om han, kan ikke få anbefalt han nok. Hele familien går hos han, og alle på kontoret er kjempeflink med barn!
Supert med nettbestilling og app! Sekretærene er veldig flink å melde tilbake!

Veldig fornøyd

Har hatt Ask som min fastlege i snart 10 år og kan ikke si annet enn positivt om ham. Han er positiv, lyttende, hjelpsom og forklarende. Føler meg alltid godt behandlet. Kan anbefales på det varmeste

Det er bare en ting å si,de er alle fantastisk alle som jobber på dette Legesenteret.

Best i Norge.

Fastlege med stor F.
En faglig dyktig lege og et fantastisk menneske.
Her blir man møtt med et smil, og her blir man tatt på alvor
Tror han må være Norges beste fastlege.

Den beste legen jeg har hatt

Han er veldig imøtekommende og profesjonell, og det er ikke flaut å fortelle ham noe. Han lytter, og tar deg på alvor. Har mye kunnskaper, og forklarer godt.

Super

Herregud for en fin fyr. Hver gang jeg har vært hos ham kunne jeg nesten ønske at jeg hadde grunn til å gå oftere. En av de triveligste personene jeg vet om.

En utrolig flink lege

Ask er en utrolig dyktig og forståelsesfull lege. Han tar seg av ting, og følger opp om det er noe. Absolutt anbefalt, beste legen jeg har vært borti. Et stort pluss til Minde Medisinske senter for enkel timebestilling via nett, hvor man som oftest får time ganske kjapt. I tillegg har det aldri hendt jeg må vente i telefonen når jeg ringer, dette kan være et mareritt på enkelte legesentere. Håper de fortsetter i denne stilen!

Kjempe flink

Etter en tidligere fastlege feildiagnoserte meg tok Ask meg på alvor og har hjulpet meg ut av en veldig vannskelig situasjon. Andre leger hørte ikke på hva jeg sa, men på den tidligere fastlegen. Det var ikke før jeg fikk Ask som fastlege at jeg fikk hjelp.

En annen ting er at han tar spørsmål videre om han selv ikke kan svare.