Thor Erik Ask

Autorisasjon (2002)

Thor Erik Ask er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thor Erik Ask

Kunnskapsrik

Det er den beste lege jeg har truffet. Tar seg alltid god tid og kommer alltid med forslag på problemet. Kan anbefales på det sterkeste.

Lytter og ser

Thor Erik er den beste legen jeg har opplevd og den første legen jeg har kjent meg 'på lag' med. Han lytter og virker ha tro på det velfungerende og friske i pasientene sine. Også med barn er han både raus, imøtekommende og lyttende. Han kan forklare til barn på en måte som de forstår dersom de har utfordringer eller sykdom. Jeg opplever Thor Erik som genuint god, kongruent, empatisk medfølende og ikke dømmende.

Kunnskapsrik, lyttende, åpen, profesjonell og forståelsesfull

Jeg har gått hos Dr. Ask siden 2014 og føler meg godt ivaretatt der. Dr. Ask er også fastlege for mine barn. Når man kommer dit er Dr. Ask alltid imøtekommende, kunnskapsrik og tar seg tid til å lytte. Sekretærene er også helt supre der.

Minde medisinske senter er uten tvil et sted det er godt å komme til når det er behov for det. Alt i alt er Dr. Ask en super lege med et supert sted som har min varmeste anbefaling.

Tilstede, dyktig, profesjonell og kunnskapsrik

Aldri vært borti bedre lege!
Føler oss alltid sett og ivaretatt, om det er oss voksne eller barna! Uansett hva vi kommer med finner han ut av det, og det er alltid god kunnskap å høste!
Han møter oss alltid med ett smil og en hyggelig prat!
Medmenneskelig og jordnær!

Sender også en takk til de fantastiske damene som alltid tar oss så vel i mot, om det er på telefon eller når vi kommer innom! Profesjonelle, og rolige. Ordner med alle blodprøver for store og små! Tar utfordringer på strak arm!

Alt i alt, så er vi utrolig fornøyde, og takknemlige for at vi er hos dere!

Et unikum av en lege!

En fantastisk god lege, og ikke minst en person som virkelig bryr seg! Han er lyttende, støttende og løsningsfokusert. Kan tenke utenfor "boksen" for å finne best mulig behandling for akkurat deg:) Samtidig tør han å utfordre, og er bånn ærlig og direkte. Tar seg ekstra tid til deg om det er noe som trengs. Damene i resepsjonen er også bare fantastiske!!!
Kort sagt, kommer ALDRI frivillig til å bytte fastlege!