Thor Erik Ask

Autorisasjon (2002)

Thor Erik Ask er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thor Erik Ask

En utrolig flink lege

Ask er en utrolig dyktig og forståelsesfull lege. Han tar seg av ting, og følger opp om det er noe. Absolutt anbefalt, beste legen jeg har vært borti. Et stort pluss til Minde Medisinske senter for enkel timebestilling via nett, hvor man som oftest får time ganske kjapt. I tillegg har det aldri hendt jeg må vente i telefonen når jeg ringer, dette kan være et mareritt på enkelte legesentere. Håper de fortsetter i denne stilen!

Kjempe flink

Etter en tidligere fastlege feildiagnoserte meg tok Ask meg på alvor og har hjulpet meg ut av en veldig vannskelig situasjon. Andre leger hørte ikke på hva jeg sa, men på den tidligere fastlegen. Det var ikke før jeg fikk Ask som fastlege at jeg fikk hjelp.

En annen ting er at han tar spørsmål videre om han selv ikke kan svare.

den beste legen noensinne

har gått hos han i 11 år..han er lyttende,forståelsesfull,100% fokusert på pasienten..alltid blid å godt humør..han tar virkelig tak i tingene..en utrolig grei mann..hele familien min bruker han.alle er like fornøyd..supert at det finnes en som han.:)) damene på kontoret er alltid blid å i møtekommne.supert..får kjempe god hjelp på minde medisinske senter.

Fantastisk!

Thor Erik er definitivt den beste legen jeg har hatt. Han er imøtekommende og hører på pasientene sine. Han virker også som han setter pasienten først og ønsker virkelig å hjelpe!

Den beste legen jeg har hatt.

Hos Thor Erik får jeg hjelp, forståelse og gode råd. Veldig fornøyd med Minde Medisinske Senter.