Jan Askeland

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Tlf: 55 98 21 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Askeland er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jan Askeland

Til tross for at legekontoret er langt unna, er Askeland av den type lege som gjør det verdt det. Fremstår som dyktig, oppdatert på sitt felt og engasjert i pasientene. På første legebesøk på 10 år husket han detaljer som ikke står i journal.

Beste legen :)

Hyggeli, politelig, kunskapsrik og handlingsorientert lege av første klasse! Ambefales på det sterkeste. Eneste negative er at han ikke jobber tirsdag og fredag. Men kontordamer er flinke med å ordne så dette skal fungere

Verdens beste

Fantastisk lege med mye kunnskap, forståelse og omsorg for sine pasienter. Som de andre sier; litt vanskelig å få time på kort varsel, og litt lang ventetid, men alt i alt ser jeg på dette som bekreftelse på hvor god lege han er. En folk føler de kan komme til, og en som tar seg tid til å virkelig finne ut hva som er galt. Han tar meg alltid på alvor, ringer alltid opp igjen, og jeg føler meg alltid trygg. Er overlykkelig over at barn får mors lege automatisk, for nå opplever jeg samme trygghet angående min datter.

Ubeskrivelig dyktig og nøye.

Jan er en fantastisk dyktig, nøye og ikke minst medmenneskelig. Vi som er så heldige å ha ham til fastlege, kommer nok aldri til å gi slipp på plassen vår.

Verdens beste 'Akseladden'

Han har vært min lege i 31 år og jeg kan ta opp hva det skulle være med han. Han tar deg alltid på alvor og er et fantastisk menneske som alltid hjelper til, uansett, om det behøvs hjemmebesøk så gjør han det og :)

Jeg har vært pasient hos Askeland i 30 år, og vil aldri bytte! Som andre skriver her, så kan man sitte lenge på venterommet, men det er verdt det.
Jan tar seg god tid med alle pasienter, noe som selvfølgelig kan gå utover tiden, men dette er blitt "akseptert", da det gjerne er din tur neste gang til litt ekstra tid. Han er et medmenneske av de sjeldne.

En fantastisk lege!

Jan er en veldig flink lege og jeg ville aldri byttet han ut, han kan til tider være travel, men han er verdt ventetiden spør du meg!

Verdens beste!

Dr. Askeland er et oppriktig menneske som bryr seg og tar det du sier på alvor.

Legen min!

En lege som lytter, sjekker . Undersøker, videresender, følger opp , evaluerer og kontrollerer :-) ikke lett å komme til på kort Aksel og anselig å nå pr tlf, men ringer Alltid tilbake :-)

Et fantastisk menneske

Dr Askeland er en fantastisk mann, som virkelig bryr seg om sine pasienter. Han strekker seg langt utenfor sitt verv for å kunne hjelpe pasientene sine. Det kan riktignok være litt ventetid, men det er det verdt. Han tar seg tid til deg når du kommer, og du føler deg trygg på at han følger deg skikkelig opp.

den beste legen man kan få

Her får du utrolig god oppfølging og en lege du kan snakke med om alt.
har hatt han i 25 år og angrer ikke. litt lang ventekø men dette er vært alt sammen.