Jan Askeland

Ytrebygda Legekontor ANS

Ytrebygdsvegen 250 5258 Blomsterdalen
Jan Askeland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Jan Askeland

Til tross for at legekontoret er langt unna, er Askeland av den type lege som gjør det verdt det. Fremstår som dyktig, oppdatert på sitt felt og engasjert i pasientene. På første legebesøk på 10 år husket han detaljer som ikke står i journal.

Beste legen :)

Hyggeli, politelig, kunskapsrik og handlingsorientert lege av første klasse! Ambefales på det sterkeste. Eneste negative er at han ikke jobber tirsdag og fredag. Men kontordamer er flinke med å ordne så dette skal fungere

Verdens beste

Fantastisk lege med mye kunnskap, forståelse og omsorg for sine pasienter. Som de andre sier; litt vanskelig å få time på kort varsel, og litt lang ventetid, men alt i alt ser jeg på dette som bekreftelse på hvor god lege han er. En folk føler de kan komme til, og en som tar seg tid til å virkelig finne ut hva som er galt. Han tar meg alltid på alvor, ringer alltid opp igjen, og jeg føler meg alltid trygg. Er overlykkelig over at barn får mors lege automatisk, for nå opplever jeg samme trygghet angående min datter.

Ubeskrivelig dyktig og nøye.

Jan er en fantastisk dyktig, nøye og ikke minst medmenneskelig. Vi som er så heldige å ha ham til fastlege, kommer nok aldri til å gi slipp på plassen vår.

Verdens beste 'Akseladden'

Han har vært min lege i 31 år og jeg kan ta opp hva det skulle være med han. Han tar deg alltid på alvor og er et fantastisk menneske som alltid hjelper til, uansett, om det behøvs hjemmebesøk så gjør han det og :)