Ole Kristian Bjønnes

Autorisasjon (1997)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Ole Kristian Bjønnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ole Kristian Bjønnes

Svært. empatisk , dyktig , gode kunnskaper om barn

Jeg har hatt Dr . Ole Kristian Bjønnes som lege i flere år , og var det sist i dag :)

Legen er av den sportlige typen , som ikke går med hvit frakk . Han møter deg med et smil og er på fornavn .
Jeg vil anbefale han sterkt til alle dere med små barn - dette fordi han har i flere år jobbet på helsestasjon .
Barna våres er jo det viktigste vi har . Han bruker tid , er lyttende , og ikke minst faglig dyktig lege .

På Engen legesenter blir du møtt , de tar telefonen , de ordner alt, dersom du har et behov som tilsier det ! De er varme og omsorgsfulle.

Det finnes flere leger på legesenteret , de har alle ulik tilnærming , men utfyller hver andre på en veldig god måte .

Upålitelig og ikke hjelpsom

Hver eneste gang det var noe som feilet meg med tanke på hodepine, syn, magesmerter, kvalme osv ble jeg bare sendt videre til å ta blodprøver. Fikk aldri den hjelpen jeg trengte. Følte jeg aldri ble tatt seriøs.

Faglig sterk og Interessert i pasienten.

Jeg har hatt denne fastlegen i 13 år. Han er flink til å følge opp. Legesenteret personale er seviceminded og lett tilgjengelig på telefon og nett. Lett å komme i kontakt med senteret. Jeg opplever Bjønnes som dyktig, og i stand til å skille sykdom fra uvesentlige plager. Anbefales.

Dyktig!!!

Denne legen er en av de sjeldne sympatiske legene som finnes.Til tross for alle gangene jeg ikke var den 'letteste' pasienten ha med å gjøre, har han alltid gang på gang holdt ut.Fantastisk personlighet og som sagt en av de sjeldne. :)

Verdens beste fastlege

Har hatt Bjønnes som fastlege i mange år nå, og han er den beste legen jeg noensinne har hatt, og jeg er 67 år! Heldigvis holder han ut min tid🤗