Ole Kristian Bjønnes

Autorisasjon (1997)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Ole Kristian Bjønnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ole Kristian Bjønnes

Veldig fornøyd

Dyktig, hyggelig og tålmodig lege. Jeg får ikke følelsen av at han har som klart mål å bli ferdig med timen snarest mulig, slik jeg har opplevd hos min tidligere fastlege. Det virker som han tar seg tid til å undersøke ordentlig, gjerne også annet enn det man kom for. Virker genuint opptatt av pasientenes helse. Var lang venteliste, men absolutt verdt det.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg har vært veldig, veldig fornøyd med Bjønnes som fastlege. Men første opplevelse av at en fastlege kan oppleves tilstedeværende og interessert i pasientene. Eneste grunnen til at jeg bytter er at jeg har flyttet til andre siden av landet.

Han får meg alltid til å føle at han har tid, han er lytter og tar det som sies seriøst. Han er også svært god på informere og kommunisere digitalt på Helse-Norge ved behov.

Veldig god

Hadde Ole Kristian som fastlege under studietiden min i Bergen. Ingen klager.

Raskt på å svare og hjelpe med det som trengs.
Anbefales!

Ute av syne ute av sinn

Veldig god når du er der til timen din. Da er han verdens beste lege, og du tror på at han ønsker deg alt godt.
Glemmer deg i det du går ut døren. Elendig på oppfølging. Der er han verdens verste lege.
Anbefales ikke hvis du trenger jevnlig oppfølging. Han husker ikke hva dere snakket om forrige gang.

Dyktig!

Har vært pasient hos Bjønnes i ca 20 år. Han er alltid tilstede og det er viktig for meg som pasient.
Han er blid, interessert, faglig dyktig og har god oversikt over sykdomshistorikken min.
Jeg kan anbefale han på det varmeste.

Personale i resepsjonen yter alltid god service.