Ole Kristian Bjønnes

Autorisasjon (1997)

Ole Kristian Bjønnes er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ole Kristian Bjønnes

Upålitelig og ikke hjelpsom

Hver eneste gang det var noe som feilet meg med tanke på hodepine, syn, magesmerter, kvalme osv ble jeg bare sendt videre til å ta blodprøver. Fikk aldri den hjelpen jeg trengte. Følte jeg aldri ble tatt seriøs.

Faglig sterk og Interessert i pasienten.

Jeg har hatt denne fastlegen i 13 år. Han er flink til å følge opp. Legesenteret personale er seviceminded og lett tilgjengelig på telefon og nett. Lett å komme i kontakt med senteret. Jeg opplever Bjønnes som dyktig, og i stand til å skille sykdom fra uvesentlige plager. Anbefales.

Dyktig!!!

Denne legen er en av de sjeldne sympatiske legene som finnes.Til tross for alle gangene jeg ikke var den 'letteste' pasienten ha med å gjøre, har han alltid gang på gang holdt ut.Fantastisk personlighet og som sagt en av de sjeldne. :)

Verdens beste fastlege

Har hatt Bjønnes som fastlege i mange år nå, og han er den beste legen jeg noensinne har hatt, og jeg er 67 år! Heldigvis holder han ut min tid🤗

Avslappet, sympatisk og dyktig

Har hatt bjønnes til lege i mange år. Litt lang reise for meg, men ville aldri byttet lege. Han er behagelig og respektfull, barnevennlig og kunnskapsrik. Han gir seg ikke før diagnosen er stilt. Tommel opp for bjønnes!