Birgit Wigeland Moy

Autorisasjon (2008)

Birgit Wigeland Moy er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Birgit Wigeland Moy

Den beste legen

Ivaretakende, tilstede, trygg. Oppdatert på ny kunnskap og forskning. Henviser raskt til videre oppfølging.

Dyktig, hjelpsom og hyggelig

Birgit er en fantastisk fastlege som lytter, følger opp og veileder slik at man føler seg trygg.
Man blir møtt av en blid, trygg og omsorgsfull lege som ser hele mennesket. Bedre fastlege kan man ikke få, er så glad for at jeg kom til henne.

Trygg og omsorgsfull!

Vi har alle i familien Birgit som fastlege, og det er en trygghet å ta med barna til henne. vi blir tatt i mot på en god måte, med gode kunnskapsrik veiledning til hvordan løse ulike helseutfordringer vi har. Hun tar seg av barna på en fantastisk god måte, så å gå til legen er ingen problem. Får time på dagen, og veldig sjeldent ventetid for å komme inn. Absolutt en fastlege å anbefale.

Superflink og følger alltid opp!

Hun har alltid tid til meg og følger alltid opp på det hun sier hun skal undersøke og gir fort tilbakemelding på prøvesvar!
Blir alltid tatt seriøst i møte med henne, og hun strekker seg alltid det lille ekstra for at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.
Setter kjempestor pris på Birgit som min fastleg, hun er knallgod i jobben sin! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne (:

Dårlig som fast lege.

Jeg har blitt flyttet til hun fordi vår lege sluttet.
Har veldig dårlig opplevelse etter å besøke Birgit. Hun lytter ikke, hun gir ikke varme og omsorg for pasient som virkelig trenger hjelp. Hun i generelt var ikke interessert i meg.. Hvis du er over 70 år, og har utlands bakgrunn ikke gå til hun. På alle mine spørsmål som jeg stilt til hun, fikk vi svar :" nei, du er alt for gammel... nei, du får ikke det du er gammel... nei du trenger ikke det.."...Jeg gikk ut betalte 220 kr, og fikk ikke noe hjelp. Glad at jeg fikk det til å bytte fast lege, og nå, jeg er i gode, trygge hender.