Mathias Nicolai Johannessen Svanevik

Autorisasjon (2018)

Mathias Nicolai Johannessen Svanevik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mathias Nicolai Johannessen Svanevik

Imøtekommende

Den beste fastlegen jeg har vært hos. Jeg har vært hos flere fastleger som har ført til at jeg har mistet tilliten. Med Dr. Svanevik har gjort at jeg har en avslappet forhold til min lege.

Över all förväntan

Jag har gått till Dr. Svanevik i ca 4 år nu, och jag kommer aldrig bytte, om han inte en dag slutar. Har nästan inte lust å skriva en sån bra review för du kommer bli allt för fullbokad. Haha!

Skämt åsido; Mathias är enkel att kommunicera med, lyssnar alltid, extremt lösningsorienterad, finner ut av alt, Sjukt duktig faglig og jag är 100% enig med vad dem nedan har skrivit. One of a kind! 🙏🏻

Engasjert, vennlig og dyktig lege som strekker seg langt

Dr. Mathias Svanevik er en svært engasjert, vennlig og dyktig lege. Han har strukket seg langt for meg for å gi meg den beste oppfølgingen, og tror det er noe grunnen til at jeg fortsatt lever den dag idag. Det at han gir så mye av seg selv for at jeg skal bli bedre, og ta livet mitt tilbake etter det jeg har opplevd, det har motivert meg til å fortsette å velge livet.

Jeg har tidligere levd i et voldelig parforhold tidligere, og har levd med fysisk, seksuell og psykisk vold. Dr. Mathias Svanevik dro på hjemmebesøk i starten for at jeg skulle bli kjent med han i tryggere omgivelser, og som støtte i eksponeringstrening, da jeg ikke turte å forlate hjemmet i starten. Han var også med som støtte da jeg ble utredet for PTSD, noe som bidro til å trygge meg.

Dr. Mathias Svanevik er veldig skånsom og han lot meg få den tiden tiden jeg trengte under celleprøven, og han behandlet meg med verdighet. Jeg opplevde meg ikke "avkledd" under celleprøven, og for første gang gråt jeg ikke av smerte og angst. Han er mer faglig oppdatert innen kvinnehelse enn noen annen fastlege jeg har vært borti.

Han tar både min psykiske og fysiske helse på alvor, er lydhør for hva jeg har å si, følger meg tett opp, skriver grundige og gode henvisning og erklæringer. Tilgjengeligheten hans er god, og han kan mye om mangt, og han er ellers en tålmodig fastlege som tenker utenfor boksen.

Personalet i resepsjonen er også gode. Svarer raskt, og tilrettelegger ved behov. Må spesielt trekke frem Cathrine Heyerdahl-Larsen her som har gitt meg en del jerninjeksjoner, blodprøver og vaksiner og som gjør dette til en trygg og god opplevelse for meg.

Håper Dr. Mathias Svanevik blir i jobben sin ut karrieren. Jeg er selv helsepersonell og du inspirerer meg til å gjøre mitt aller beste selv for mine egne pasienter. Takk for alt du har gjort for meg, og alt du fortsatt gjør, Mathias.

Sympatisk og effektiv

Doktor Svanevik virker imøtekommende, empatisk og engasjert. Flink til å lytte og lett å snakke med.

De ansatte i resepsjonen er vennlige og effektive, lokalene moderne og velholdt.

Betryggende å ha en fastlege som er tilknyttet Colosseumsenteret, hvor man har tilgang til private helsetjenester og eksperthjelp umiddelbart dersom man skulle ha behov for det.

Fantastisk kunnskapsrik og hyggelig lege

Doktor Svanevik er en av de sjeldne. Han er utrolig sympatisk, kunnskapsrik og forståelsesfull. Han er nytenkende og leser seg opp slik at han kan gi best mulig behandling. Han tar deg alltid på alvor, og du føler deg alltid ivaretatt. Han er en av de få fastlegene som virkelig brenner for jobben sin.