Mathias Nicolai Johannessen Svanevik

Allmennlegespesialist og fastlege

Autorisasjon (2018)

Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Låst – ingen venteliste

Mathias Nicolai Johannessen Svanevik er en av 604 fastleger i Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Mathias Nicolai Johannessen Svanevik

Hyggelig lege, men sjelden til stede

Mathias er morsom, hyggelig og dyktig. Utfordringen er at han er umulig å få time hos og de som jobber i resepsjonen er uvennlige og uhøflige, hvis du er så heldig at de faktisk svarer på telefon. E-post klarer de ikke å bruke, og e-konsultasjon fungerer også dårlig. Leit å måtte bytte, skulle gjerne hatt Mathias Svanevik som fastlege, men med flere måneders ventetid går det ikke.

Utvilsomt Norges beste lege

Den flinkeste legen Oslo har å by på. Verdensklasse! Gjør grundige undersøkelser, behandler komplekse lidelser så vell som symptomene

Trygg og kunnskapsrik

Mathias er en fantastisk lege som alltid tar seg tid. Det er rom for å prate om alt og han bryr seg genuint om pasientene sine. Han kan varmt anbefales til alle aldre, og til de som har mistet troen på helsesystemet. Mathias ser deg.

effektiv og trivelig lege

Jeg opplever han som en positiv og engasjert lege, som brenner for sitt fag. Han er svært vennlig og virker lyttende til pasientens problemstilling. Han tenker helhetlig og er profesjonell, samtidig som han har humor og ikke tar seg selv for høytidelig. Effektiv lege, kan anbefales!

Med vennlig hilsen fornøyd pasient :)

Den beste legen!

Dr. Svanevik er en utrolig kunnskapsrik lege som har en utrolig evne til å lytte og forstå. Føler meg alltid trygg når jeg er hos han og han er opptatt av god oppfølging og at pasient skal medvirke og ha noe å si. Han skaper alltid et trygt rom når jeg har time og føler meg alltid Ivaretatt. Hatt mange fastleger, men har aldri hatt en lege som han! Anbefales på det varmeste.

Vis flere...