Mathias Nicolai Johannessen Svanevik

Autorisasjon (2018)

Mathias Nicolai Johannessen Svanevik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Mathias Nicolai Johannessen Svanevik

Trygg og kunnskapsrik

Mathias er en fantastisk lege som alltid tar seg tid. Det er rom for å prate om alt og han bryr seg genuint om pasientene sine. Han kan varmt anbefales til alle aldre, og til de som har mistet troen på helsesystemet. Mathias ser deg.

effektiv og trivelig lege

Jeg opplever han som en positiv og engasjert lege, som brenner for sitt fag. Han er svært vennlig og virker lyttende til pasientens problemstilling. Han tenker helhetlig og er profesjonell, samtidig som han har humor og ikke tar seg selv for høytidelig. Effektiv lege, kan anbefales!

Med vennlig hilsen fornøyd pasient :)

Den beste legen!

Dr. Svanevik er en utrolig kunnskapsrik lege som har en utrolig evne til å lytte og forstå. Føler meg alltid trygg når jeg er hos han og han er opptatt av god oppfølging og at pasient skal medvirke og ha noe å si. Han skaper alltid et trygt rom når jeg har time og føler meg alltid Ivaretatt. Hatt mange fastleger, men har aldri hatt en lege som han! Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og effektiv

Dr. Svanevik er en svært dyktig lege. Han er hensynsfull, kunnskapsrik, effektiv, og har en evne til å få pasienter til å føle seg trygge og godt ivaretatt.

Hyggelig lege men gjør mange feil og er ikke tilgjengelig

Har kun hatt én konsultasjon hos legen, da hadde jeg ingenting å klage på og syntes det var en av de beste førstegangskonsultasjonen jeg har hatt hos noen som helst lege (jeg har sett mange leger). Han var vennlig, lyttet og samarbeidet med meg samt skrev resept på legemiddelet jeg ønsket.

Tilgjengeligheten til legen er dessverre veldig dårlig, du er heldig hvis du finner mer en to ledige timer per måned, og da blir det mot slutten av måneden.

Han skrev hvit resept to ganger, selv etter at jeg spesifiserte at jeg skulle ha det på blå resept og uten egenandel fordi jeg hadde frikort. Det tok en del fram og tilbake med legekontoret (en melding jeg sendte ble rett og slett glemt så måtte spørre igjen) før jeg endelig fikk riktig resept på et ganske standard legemiddel, så synes dette er feil som ikke skal hende.

Resepsjonen er ok, men man må vente 30-50 minutter hvis man ringer! Jeg skulle ha blodprøve og ventet 30 minutter, tror det er første gang jeg venter så lenge på blodprøve som ikke er på sykehus. Det er altfor ueffektiv administrering ved colosseumklinikken, alt tar så lang tid og det skjer feil som bør være unnagjort.

Ble fortalt at legen stengte for ekonsultasjoner for å heller gi mulighet for telefontimer og dermed være mer tilgjengelig. Satt opp time men ble fortalt at legen ikke ringer til fast tid, men en gang innimellom pasienter. Ble fortalt at han skulle ringe etter tidspunktet jeg valgte. Det var dagen jeg skulle ha timen, men legen ringte aldri. Jeg beste meg så for å bytte fastlege og skrive denne anmeldelsen. Det er stor rom for forbedring!