May Putrus Khadhouri Bannoni

May Putrus Khadhouri Bannoni er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av May Putrus Khadhouri Bannoni

Styr unna

1 Glemmer alltid hva du har vært inne for fra før
2 Glemmer å skrive notater i journalen så man må alltid hjelpe henne å fylle ut stikkord for tidligere kontroller man har vært på
3 Lytter ABSOLUTT ikke til symptomene, vare antar at man er «ung og frisk»
4 Styrer helst unna å ta noen slags prøver på deg
5 Generelt lite kunnskap

Overlegen og kronisk dårlig tid

Blir møtt med meget lite forståelse, er lite løsningsorientert, som regel alltid forsinket og kutter timen kort for å komme mer ajour med egen timebok. Føler ofte at jeg er til bry for denne legen og gleder meg til jeg er av venteliste til ny fastlege.

Lite lyttende og lite hjelpsom

Oppleves lite lyttende, uengasjert og uvillig til å finne løsninger. Ser og skriver på PC mens man snakker, får ikke med seg det man har sagt. Stiller flere ganger de samme spørsmålene hun allerede har fått svar på. Fremstår lite empatisk og interessert i å finne løsninger sammen, kommer ikke med anbefalinger. Går motvillig med på mine forslag og uttrykker pessimisme mtp hjelpetiltak, selv om disse er konvensjonelle, påpeker flere ganger at vi er på overtid. Her er det forbedringspotensial.

Kan trygt anbefales.

En imøtekommende og lyttende lege. Fikk rask time til konsultasjon og kort ventetid for å komme inn til legen. Veldig glad jeg byttet fastlege.

Hyggelig og tillitsfull

Jeg var hos denne legen for første gang denne uken i forbindelse med en graviditet, og var veldig fornøyd. Det gikk fort å finne en ledig time i bookingsystemet til legesenteret, timen startet på tiden og jeg fikk svar på alt jeg lurte på. Hun er lett å snakke med, rolig og tillitsfull.