Sandaker Legekontor

Telefonnummer23 39 58 0023 39 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Uinteressert og slurvete

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

En lege som sier ja og ha men som i vitkeligheten er helt uinteressert i pasienten. Tar seg ikke tid til undersøkelser og behandler pasienter etter samlebåndmentalitet.
Legen har også veldig dårlig hukommelse og husker ikke ting vi har pratet om tidligere.

Grundig og imøtekommende

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Veldig hyggelig lege som gjorde grundige undersøkelser, tok pasienten på alvor og forklarte alt veldig godt. Fikk time raskt og god oppfølging i etterkant. Anbefales!

Arrogant og humørsyk

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Arrogant og humørsyk, lytter ikke til pasienten, henviser ikke videre, tar forhastede konklusjoner.
Får raserianfall om du stiller spørsmålstegn ved noe av det han sier.
Anbefales ikke.

Alt for lang ventetid!

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Snill og hyggelig, lege. Ventet i to og en halv time på å komme inn til timen min og halvannen time andre ganger, hos Bjørg Tove Bakken. Det er absolutt ikke greit!. Det gjør at jeg bytter fastlege, med en gang.

Likandes kar!

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

En likandes kar av en lege. Hadde noen fysiske problemer som det var vanskelig å få oversikt over. Brukte tidligere en annen fastlege som jeg aldri hadde vært hos tidligere fordi jeg ikke har hatt behov for lege på mange år. Likevel, da jeg endelig oppsøkte den tidligere fastlegen fikk jeg en vond følelse av at hun tok meg for et psykisk tilfelle, uten at hun engang hadde sjekket ryggen/skulderen min. Det var det første Dr. Abedali gjorde og han hjalp meg til å sortere ut ting. Deretter sendte han meg til MR og endelig til en liten operasjon. Jeg håper at denne mannen aldri går av med pensjon.