Sandaker Legekontor

Tlf: 23 39 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Klok og dyktig

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Veldig fornøyd med Zahid Mukhtar. Hyggelig, grundig, klok, virker faglig dyktig, og opptatt av å se "hele" pasienten. Anbefales!

Flott lege

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen, men ikke i det hele tatt fornøyd med kontormedarbeiderne. De er treige og lite fleksible. Selve systemet er også svært lite moderne. Man må inn til time for den minste lille ting, sjelden at noe kan ordnes på sms/tlf etc. Vurderer å bytte nå til mer effektivt og moderne legesenter. Skulle gjerne tatt Adel med meg!

Sympatisk og lyttende lege

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Flink Lege

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Lett å komme i kontakt med, Hyggelig og grei Lege. Hører på pasienten og følger fint opp det som det blir spurt om.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.

God fastlege, dårlige systemer

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Adel er en veldig god og hyggelig fastlege. Omtenksom og hjelpsom og kunnskapsrik. Men opplevelsen ved kontoret er dessverre ikke alltid så bra. Skulle få influensavaksine og måtte ha en konsultasjon for å få resept på dette (skulle egentlig tro det var unødvendig med en konsultasjon for å få resept på slik vaksine...). Jeg fikk så beskjed om å hente vaksinen på apoteket, men der viste det seg at de var tom for vaksinen. De sendte meg til et annet apotek i byen, men der var de også tomme for vaksinen.

Etter å ha stresset rundt halve byen, ble min kones fastlege redningen. Han hadde vaksine på kontoret og fikk ordnet alt samme der.

Når jeg så senere fikk en faktura fra Melin Collectors på 256 kroner, så var det mildt sagt ganske frustrerende. Det stemmer at jeg ikke hadde betalt for konsultasjonen, men jeg skulle jo komme tilbake og få satt denne vaksinen. Og når apoteket jeg fikk beskjed om å gå til ikke hadde vaksinen og jeg endte med å stresse rundt halve byen, så endte jeg heller opp hos en annen fastlege som kunne ordne vaksine istedenfor å dra tilbake til Sandaker legekontor.

At det var slengt på 55 kroner i "fakturagebyr" gjorde meg ikke blidere. 55 kr for å få tilsendt en elektronisk faktura som jeg må logge inn i et ukjent system med BankID for å i det hele tatt få tilgang til, føles ikke riktig.

Så: god fastlege, men dårlig system for betalinger. 256 kr for å få resept på en influensavaksine (som strengt tatt burde kunne gis på telefon), og så bli sendt til et apotek som ikke kunne hjelpe, føles ikke akkurat som noen god deal.

Best fastlege noensinne!

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg har byttet fastleger flere ganger pga flytting. Nå fant jeg endelig en perfekt fastlege, dr Abedali.

Han lytter til pasienter, har en tålmodig, snill og har mye kunnskap. Han er rolig og stresser ikke, noe som hjelper til oss pasienter til å føle seg trygge.

Han gir nok informasjon og viser at han virkelig bryr seg! Verdens beste fastlege! Legesekretærer er også veldig vennlige.

Flink og dyktig

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Har nå byttet fastlege ettersom jeg selv har flyttet. Har vært veldig fornøyd med Adel, han er sympatisk, virker flink og tar problemene dine på alvor.

Fantastisk mann

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

En utrolig trygg, smilende og hyggelig lege. Tar deg seriøst, er til stede i undersøkelsen og er faglig dyktig. Han ringer tilbake om du ringer til legekontoret med spørsmål. Føler meg ivaretatt hos han.

Undersøker ikke pasienten, kan virke uinteressert og arrogant

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Totalt inntrykket av denne legen er ikke positiv. Han bruker ikke mye tid på pasienten, henviser ikke til andre spesialister. Han virker uinteressert i pasienten.
Jeg har også opplevd at han glemmer ting vi har diskutert i tidligere anledning.
Jeg føler meg ikke trygg med denne legen

Verdt å vente på - den beste legen jeg har hatt

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Mange opplever nok lang ventetid på det lille legekontorer når de skal treffe dr. Bakken. Men så snart man kommer inn så skjønner du hvorfor; denne legen tar seg tid til deg. Hun er blid, imøtekommende og rett og slett en fantastisk person i tillegg til å være grundig og erfaren når det kommer til det medisinske. Hun fulgte meg opp i to svangerskap og jeg er så fornøyd med den gode oppfølgingen jeg fikk. Dessverre flyttet vi fra byen, og jeg håper virkelig at jeg finner en lege som Bjørg Tove her jeg bor nå.

Flink faglig, men ønsker at han ser mer pasienten og har mer kontroll over journalen.

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Han gir gjerne mye råd, men jeg ønsker at han hører mer pasienten istedenfor. Han har tatt noen ganger ekstra blodprøver istedenfor ser resultat fra forrige undersøkelse og ønsket at pasient fylllet skjemma til NAV alene.

Bytter fastlege umiddelbart!!!

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Følte meg ikke trygg som pasient.
Har vært flere ganger på undersøkelse angående ryggen uten at "lege" har sett på ryggen!
Skremmende!!!

Ok

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Ok, men følte meg ikke ivaretatt. Glemte ofte å følge opp avtaler og henvisninger og virket litt usikker. Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg ønsket.

Ellers opplevde jeg ikke å vente lenger enn ca en halvtime hver gang. Følte hun tok seg tid til pasientene.

Utrolig fornøyd!

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg begynte å gå til Dr. Abedali for ca 2 år siden etter mye dårlige erfaringer fra andre fastleger og mye plager som ikke har vært tatt tak i.

Jeg føler at jeg endelig blir tatt på alvor og har blitt henvist videre til spesialister for full utredning hver gang det har vært noe galt. Jeg får inntrykk av at han er veldig dyktig og også at han bryr seg om pasientene sine og tar dem på alvor.

Det er lite ventetid, alle som jobber der er veldig hyggelige og flinke og jeg føler alltid jeg at jeg får det jeg trenger når jeg er der.

Anbefales på det sterkeste!

Grundig og kompetent

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

En svært god lege, høy kompetanse, grundig, henviser videre, er engasjert og interessert. Har god tid og stiller spørsmål og følger nøye opp pasientene.

Unngå hvis du kan

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Havnet tilfeldig hos denne legen, og forstod raskt at det kunne være lurt å komme seg vekk. Lot som om han var interessert, sa 'ja og ha' til ønske om henvisninger, men fikk dem aldri.

Flink og medmenneskelig lege

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Adel er flink til å lytte, har mye kunnskap og mye sunn fornuft. Han har tydeligvis mye erfaring og er flink med den mellom-menskelige omtanke og kommunikasjon. Jeg har flyttet til en annen kommune og bytter derfor lege. Vil anbefale ham på det varmeste.

forståelsesfull og kompetent

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

har gått hos bakken i flere år. Har fulgt meg tett opp under sykdom og graviditet. Alltid aktiv med å følge opp henvisninger og står på for pasienten!

Anbefaler ikke

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Zahid Mukhtar er umulig å få snakke med på tlf. Damene i resepsjonen er alltid sure og nekter å stille spørsmål videre og gi beskjeder til Legen. Forventer en lege som er der for meg som pasient og å bli behandlet med respekt. Ubrukelig legekontor. Bytter asap.