Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Flott lege

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen, men ikke i det hele tatt fornøyd med kontormedarbeiderne. De er treige og lite fleksible. Selve systemet er også svært lite moderne. Man må inn til time for den minste lille ting, sjelden at noe kan ordnes på sms/tlf etc. Vurderer å bytte nå til mer effektivt og moderne legesenter. Skulle gjerne tatt Adel med meg!

Sympatisk og lyttende lege

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Flink Lege

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Lett å komme i kontakt med, Hyggelig og grei Lege. Hører på pasienten og følger fint opp det som det blir spurt om.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.

God fastlege, dårlige systemer

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Adel er en veldig god og hyggelig fastlege. Omtenksom og hjelpsom og kunnskapsrik. Men opplevelsen ved kontoret er dessverre ikke alltid så bra. Skulle få influensavaksine og måtte ha en konsultasjon for å få resept på dette (skulle egentlig tro det var unødvendig med en konsultasjon for å få resept på slik vaksine...). Jeg fikk så beskjed om å hente vaksinen på apoteket, men der viste det seg at de var tom for vaksinen. De sendte meg til et annet apotek i byen, men der var de også tomme for vaksinen.

Etter å ha stresset rundt halve byen, ble min kones fastlege redningen. Han hadde vaksine på kontoret og fikk ordnet alt samme der.

Når jeg så senere fikk en faktura fra Melin Collectors på 256 kroner, så var det mildt sagt ganske frustrerende. Det stemmer at jeg ikke hadde betalt for konsultasjonen, men jeg skulle jo komme tilbake og få satt denne vaksinen. Og når apoteket jeg fikk beskjed om å gå til ikke hadde vaksinen og jeg endte med å stresse rundt halve byen, så endte jeg heller opp hos en annen fastlege som kunne ordne vaksine istedenfor å dra tilbake til Sandaker legekontor.

At det var slengt på 55 kroner i "fakturagebyr" gjorde meg ikke blidere. 55 kr for å få tilsendt en elektronisk faktura som jeg må logge inn i et ukjent system med BankID for å i det hele tatt få tilgang til, føles ikke riktig.

Så: god fastlege, men dårlig system for betalinger. 256 kr for å få resept på en influensavaksine (som strengt tatt burde kunne gis på telefon), og så bli sendt til et apotek som ikke kunne hjelpe, føles ikke akkurat som noen god deal.