Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Umulig å få tak i

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Bjørg er en veldig flink og kunnskapsrik lege som møter deg med forståelse og tid. Utfordringen er at hun ofte glemmer å skrive ut henvisninger som avtalt, man får ikke svar på prøver man tar, det er vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret (det blir ofte også bare lagt på hvorpa mna da rykker bakerst i køen om man prøver å ringe opp igjen) og man får heller ikke svar på den elektroniske plattformen. Har også opplevd gjentatte ganger å legge igjen beskjed hos sekretærene uten at disse svares ut. Så eneste måten å sikre oppfølgingen på er å booke en ny time. I tillegg er det gjerne 2-3 ukers ventetid for å få en time.

Norges best fastlege?

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Benyttet han som min fastlege i perioden 2017-2020. Aldri vært så lett å skaffe seg en legetime. Mannen er en god lytter, utrolig kunnskapsrik, og villig til å gå ekstra langt for å tilfredstille pasientene sine. Alle mine problemer ble møtt med vilje til å fikse de så raskt som mulig, uten å ta noen snarveier. Han var ikke interessert i å tjene penger på meg, men å fikse det som var faktisk galt. Ved enkelte spørsmål var han også tilgjengelig på telefon, dersom det var unødig å møte på kontoret. Slike konsultasjoner kostet meg 0. Finnes det egentlig bedre fastlege? Ikke i min erfaring. Anbefales på det aller varmeste!

Trygg på sin kunnskap, som også gir pasientene trygghet!

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Flott lege! Alltid oppmuntrende, uansett sak.
Jeg vil han skal VARE EVIG.
Han er rask på henvisninger. Tar grep.
En lege jeg har stor respekt for.
Mannen min er også svært fornøyd.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Behandlingen kan bli mye bedre

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

This doctor needs to develop a little patience towards his patients. Give them a chance to talk and ask questions, before arriving at conclusions about the patient.

Empatisk vennlig og veldig faglig god

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Den fineste legen jeg har hatt. Han forstår at livet ikke er lett og han dømmer deg ikke. Som utsatt for overgrep i mange år så var dette legen for meg. Han har vært min psykolog også. Jeg vil si det så sterkt at jeg vet ikke om jeg hadde orket å leve, hvis jeg ikke hadde truffet en som abedali. Faglig alltid oppdatert og er direkte. Jeg føler meg trygg når jeg går fra timen. Varm og snill men sier ifra hvis jeg tenker for mye. Noen ganger trenger jeg det også 😊