Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Klok og dyktig

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Veldig fornøyd med Zahid Mukhtar. Hyggelig, grundig, klok, virker faglig dyktig, og opptatt av å se "hele" pasienten. Anbefales!

Flott lege

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legen, men ikke i det hele tatt fornøyd med kontormedarbeiderne. De er treige og lite fleksible. Selve systemet er også svært lite moderne. Man må inn til time for den minste lille ting, sjelden at noe kan ordnes på sms/tlf etc. Vurderer å bytte nå til mer effektivt og moderne legesenter. Skulle gjerne tatt Adel med meg!

Sympatisk og lyttende lege

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Har brukt Dr.Bakken i flere år.
Hun er alltid forsinket og det er kjedelig når du venter på tur. Men trygt å vite at hun tar seg tid til pasienter.
Min erfaring med henne, er kun positiv. Hun hører på deg, flink å henvise og komme til bunns i problemer. Ser flere løsninger enn bare piller.
Synd at hun trekker på årene. Tror det kan bli vanskelig å finne en slik lege som jeg får samme tilliten til.

Flink Lege

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Lett å komme i kontakt med, Hyggelig og grei Lege. Hører på pasienten og følger fint opp det som det blir spurt om.

Supergod lege, hun tar seg skikkelig av sine pasienter

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Tar seg god tid på hver pasient., snakker også om andre ting enn kun sykdom. For å være ærlig så er hun en hyggelig person, men også veldig profesjonell, får pasienten til å slappe av.