Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Grundig, tillitsvekkende og lyttende. Svært dyktig!

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr Bakken i noen år nå og jeg er svært imponert og takknemlig! Kunnskapsnivået er høyt og hun henviser alltid videre når spesialist trengs. Dr Bakken har en helt egen evne til å bry seg om og ta vare på sine pasienter og jeg har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er nesten alltid forsinket til timen, jeg har opplevd å vente nesten to timer. Dette har jeg løst ved å ringe inn til legesenteret én time i forkant av timen min for å sjekke hvordan hun ligger an og møter opp dertil. Det at hun nesten alltid er forsinket er ene og alene at hun tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg er svært takknemlig for. Dessverre jobber hun mindre nå på grunn av høy alder. Hun har fått inn en vikar som ikke er like tillitsvekkende så jeg kommer til å bytte lege snart. Jeg bare håper jeg klarer å finne en like dedikert lege. Jeg kan bare takke Dr Bakken for å ha vært en god støttespiller for meg disse årene og ønsker henne en nydelig pensjonisttilværelse når den tid kommer.

Respektfull lege som tenker nytt

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Så langt har jeg bare gode opplevelser med denne legen . Han er en av de som tenker nytt !
Kan være litt ventetid for å få time men ny løses via nettet .

Lyttende, grundig, sympatisk.

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Adel som fastlege!

Han er grundig. Tar prøver, undersøker, og om han er i stuss om noe, velger han å undersøke, framfor å tro.

Det er aldri ventetid, og han er lyttende, empatisk og tar seg hod tid til samtaler. Det er alltid hyggelig å gå til ham, og jeg føler meg ivaretatt, sett, og trygg på at han vil det beste for meg. Han tar prøver om i tvil. Det gir trygghet.

Grundig, flink, varm.
Anbefales!

Synd han nærmer seg pensjonsalder. Jeg vil helst ha ham i mange år til!

Negativt:
Kontorprrsonalet er ikke så proffe, og gir litt negativt inntrykk. Men om man ikke ser på det, kun på legen, er dette den beste legen jeg har hatt.

Jeg ser noen skrivef at det er skittent der. Det er ikke korrekt. Rent og pent. Min norske leges kontor i Stavanger var preget av slitasje, lite hyggelige fasiliteter etc, og hsn var Stavangers medt populære lege.

Om noe skal trekke ned, er det at resepsjon/lab bare har ansatte med innvsndrerbakgrunn, men de snakker godt norsk. Kun litt aksent. Men litt lite vrnnlige på trlefon, desverre. Det veier Adel mer enn opp for. Han er er medmenneske og veldig empatisk og sympatisk.
Good «bedside mannors».

Rotete og skittent legekontor

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Byttet til Adel Hameed Abedali 1. september p.g.a. flytting til Oslo.

Jeg ble forstått av legen og fikk hjelpen jeg trengte – henvisning til spesialist.

Med det sagt, så vil jeg også nevne at venterommet er lite, trangt og utrivelig. Det henger "hjemmelagde" plakater med skrivefeil overalt. De gir hele legesenteret et uprofesjonelt inntrykk.

På legekontoret er det rotete, urent, og fullt av personlige og religiøse gjenstander. Setet til pasientstolen var så skittent at jeg vurderte om jeg skulle stå under hele legebesøket.

Prisen for å bli undersøkt av en lege på Sandaker Legesenter er den samme som hos en fastlege med ryddigere og renere fasiliteter – og som i tillegg behersker norsk bedre enn Adel Hameed Abedali. Derfor velger jeg en annen fastlege.

Kan ikke anbefales.

God erfaring

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Jeg var hos ham ofte over en periode på noen måneder. Alltid profesjonell, hyggelig og imøtekommende.

Vil anbefale ham.