Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Endelig en lege som tar de eldre på alvor. Kommuniserer godt med pasienten. «Ser deg» og tar seg tid. Viser du respekt så får du respekt. Han er den beste fastlegen min mor har hatt. Og kommer ikke til å bytte. Jentene på kontoret har alltid vært blide og imøtekommende.

100% fornøyd

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Han har vært min fastlege siden han overtok for Dr. Forberg. Jeg er svært fornøyd. Han er hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Opplever at han har tid, og lytter til det jeg har å si. Han henviser videre når det er behov, og følger opp.

Forferdelig som lege!!

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Svært uinteressert i pasienten.
Fikk aggresjons-utbrudd da jeg og min mann forsøkte å komme med oppfølging-spørsmål til hans svar. Han ble svært sint og satte pekefingeren opp i ansiktet på min mann, og ba ham ti stille.
Ubehagelig og gretten lege, uten evne til å huske det han på en tidligere time hadde lovt å foreta seg.
Da vi stilte et spørsmål til ham om han i det hele tatt ØNSKET å forsøke å hjelpe pasienten, ble han igjen sint og ga oss beskjed om å finne en annen fastlege.
Vi var ikke sene om å gjøre nettopp det, og har i dag en fantastisk lege som er alt annet enn denne mannen var.
Anbefaler IKKE Mukhtar til mennesker som trenger en lyttende og undersøkende lege.

Ydmyk, kunnskapsrik, rolig

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid med pasienten. Kunnskapsrik. Ydmyk med tanke på din erfaring i sykdom.

Grundig, tillitsvekkende og lyttende. Svært dyktig!

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr Bakken i noen år nå og jeg er svært imponert og takknemlig! Kunnskapsnivået er høyt og hun henviser alltid videre når spesialist trengs. Dr Bakken har en helt egen evne til å bry seg om og ta vare på sine pasienter og jeg har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er nesten alltid forsinket til timen, jeg har opplevd å vente nesten to timer. Dette har jeg løst ved å ringe inn til legesenteret én time i forkant av timen min for å sjekke hvordan hun ligger an og møter opp dertil. Det at hun nesten alltid er forsinket er ene og alene at hun tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg er svært takknemlig for. Dessverre jobber hun mindre nå på grunn av høy alder. Hun har fått inn en vikar som ikke er like tillitsvekkende så jeg kommer til å bytte lege snart. Jeg bare håper jeg klarer å finne en like dedikert lege. Jeg kan bare takke Dr Bakken for å ha vært en god støttespiller for meg disse årene og ønsker henne en nydelig pensjonisttilværelse når den tid kommer.