Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av Sandaker Legekontor

Lyttende, grundig, sympatisk.

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Adel som fastlege!

Han er grundig. Tar prøver, undersøker, og om han er i stuss om noe, velger han å undersøke, framfor å tro.

Det er aldri ventetid, og han er lyttende, empatisk og tar seg hod tid til samtaler. Det er alltid hyggelig å gå til ham, og jeg føler meg ivaretatt, sett, og trygg på at han vil det beste for meg. Han tar prøver om i tvil. Det gir trygghet.

Grundig, flink, varm.
Anbefales!

Synd han nærmer seg pensjonsalder. Jeg vil helst ha ham i mange år til!

Negativt:
Kontorprrsonalet er ikke så proffe, og gir litt negativt inntrykk. Men om man ikke ser på det, kun på legen, er dette den beste legen jeg har hatt.

Jeg ser noen skrivef at det er skittent der. Det er ikke korrekt. Rent og pent. Min norske leges kontor i Stavanger var preget av slitasje, lite hyggelige fasiliteter etc, og hsn var Stavangers medt populære lege.

Om noe skal trekke ned, er det at resepsjon/lab bare har ansatte med innvsndrerbakgrunn, men de snakker godt norsk. Kun litt aksent. Men litt lite vrnnlige på trlefon, desverre. Det veier Adel mer enn opp for. Han er er medmenneske og veldig empatisk og sympatisk.
Good «bedside mannors».

Hjelpsom og effektiv

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Blir tatt i mot meget profesjonelt hver eneste gang. Meget hjelpsom og jeg liker at mye av papirarbeidet gjøres via nettet .
Litt ventetid for time kan forekomme
Anbefales

Rotete og skittent legekontor

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Byttet til Adel Hameed Abedali 1. september p.g.a. flytting til Oslo.

Jeg ble forstått av legen og fikk hjelpen jeg trengte – henvisning til spesialist.

Med det sagt, så vil jeg også nevne at venterommet er lite, trangt og utrivelig. Det henger "hjemmelagde" plakater med skrivefeil overalt. De gir hele legesenteret et uprofesjonelt inntrykk.

På legekontoret er det rotete, urent, og fullt av personlige og religiøse gjenstander. Setet til pasientstolen var så skittent at jeg vurderte om jeg skulle stå under hele legebesøket.

Prisen for å bli undersøkt av en lege på Sandaker Legesenter er den samme som hos en fastlege med ryddigere og renere fasiliteter – og som i tillegg behersker norsk bedre enn Adel Hameed Abedali. Derfor velger jeg en annen fastlege.

Kan ikke anbefales.

God erfaring

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Jeg var hos ham ofte over en periode på noen måneder. Alltid profesjonell, hyggelig og imøtekommende.

Vil anbefale ham.

Blandet

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

DET SOM TREKKER NED er damene i resepsjonen. Så uprofesjonelle, lite hjelpsomme og har dårlig kommunikasjonsevne på norsk. De gir ikke videre viktig beskjed og er direkte frekke på telefon. Jeg bytter lege på grunn av dem!

Jeg kan ikke si mye om legen. Har vært hos ham kun to ganger. Han håndhilser ikke, noe som er småklein itroduksjon til timen. Men han var hyggelig, lyttet og ga meg god råd om hva jeg kunne gjøre ettersom han ikke kunne hjelpe meg.

Har etterhvert hatt behov for mer legebesøk, og har da tilfeldigvis fått time kun hos deltidsvikaren hans. Nevøen. Nyutdannet. Hyggelig. Brukte lang tid på meg. Har heldigvis ikke hatt behov for eksperthjelp ettersom jeg har spesialister som følger meg opp.

Klinikken er gammel og slitt.