Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Svært dårlig opplevelse

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Jeg har vært hos denne legen en gang, og ble svært overrasket over hvor stort spriket var mellom min erfaring og de fleste omtalene her. Legen hilste ikke på meg første gang jeg var der, så stort sett inn i skjermen hele timen, og var jevnt over lite imøtekommende.

Jeg ble avbrutt gang på gang og fikk aldri forklart ordentlig hva som var problemet. Han var umiddelbart skråsikker på en enkel diagnose (som viste seg å være feil, noe han ikke ga beskjed om før jeg ringte resepsjonen) og lot meg ikke engang fortelle ferdig om symptomene. Å ta feil er selvsagt greit, men jeg synes han burde ha lyttet og gjort en reell innsats for å komme til bunns i det. Legen misforstod også flere av tingene jeg sa, og lyttet ikke når jeg forsøkte å rette det opp.

Jeg opplevde også at legen var nedlatende og ba meg om å "ro ned my darling" flere ganger, når jeg satt helt rolig og forsøkte å fortelle om symptomer som plager meg og preger hverdagen min i stor grad. Da jeg forsøkte å forklare sa han til og med "ikke snakk så mye" en gang.

I tillegg er systemet for å kontakte legen elektronisk svært tungvindt, og får ofte ikke svar.

Alt i alt opplevde jeg ikke å bli hørt, sett eller tatt på alvor.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Endelig en lege som tar de eldre på alvor. Kommuniserer godt med pasienten. «Ser deg» og tar seg tid. Viser du respekt så får du respekt. Han er den beste fastlegen min mor har hatt. Og kommer ikke til å bytte. Jentene på kontoret har alltid vært blide og imøtekommende.

100% fornøyd

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

Han har vært min fastlege siden han overtok for Dr. Forberg. Jeg er svært fornøyd. Han er hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Opplever at han har tid, og lytter til det jeg har å si. Han henviser videre når det er behov, og følger opp.

Ydmyk, kunnskapsrik, rolig

Lege: Adel Hameed Abedali Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid med pasienten. Kunnskapsrik. Ydmyk med tanke på din erfaring i sykdom.

Grundig, tillitsvekkende og lyttende. Svært dyktig!

Lege: Bjørg Tove Bakken Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dr Bakken i noen år nå og jeg er svært imponert og takknemlig! Kunnskapsnivået er høyt og hun henviser alltid videre når spesialist trengs. Dr Bakken har en helt egen evne til å bry seg om og ta vare på sine pasienter og jeg har alltid følt meg trygg hos henne. Hun er nesten alltid forsinket til timen, jeg har opplevd å vente nesten to timer. Dette har jeg løst ved å ringe inn til legesenteret én time i forkant av timen min for å sjekke hvordan hun ligger an og møter opp dertil. Det at hun nesten alltid er forsinket er ene og alene at hun tar seg god tid til pasientene sine, noe jeg er svært takknemlig for. Dessverre jobber hun mindre nå på grunn av høy alder. Hun har fått inn en vikar som ikke er like tillitsvekkende så jeg kommer til å bytte lege snart. Jeg bare håper jeg klarer å finne en like dedikert lege. Jeg kan bare takke Dr Bakken for å ha vært en god støttespiller for meg disse årene og ønsker henne en nydelig pensjonisttilværelse når den tid kommer.