Tina Simonsen

Autorisasjon (2020)

Tina Simonsen er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tina Simonsen

Møter mennesket der det er!

En svært dyktig og grundig fastlege. Empatisk og lyttende. Hun tar seg god tid, og ser hele mennesket!
Jeg er svært fornøyd med Dr.Simonsen, og føler meg heldig som har henne til fastlege for meg og mine sønner.
Hun møter mennesket der det er, og jeg føler meg " sett " hver gang jeg er hos henne! Lett å snakke med om krevende ting, og utstråler en ro som gir trygghet for meg.
Jeg har bare godt å si om Dr.Simonsen!

Tilstede

Bruker tid på deg, ikke pc. Har en ro og vennlighet jeg ikke har møtt hos leger tidligere. Faglig dyktig er hun også!

Trygg og kunnskapsrik!

Dette er en lege alle burde hatt. jeg føler meg ivaretatt, tatt på alvor og hørt. får en god følelse hver gang jeg forlater legekontoret henne. Verdens beste lege uten tvil.

Empatiløs

Om du sliter med usynlig sykdom som virkelig hemmer deg er ikke dette rett lege. Legen har ingen empati og foretar undersøkelser på ANDRE ting enn dine problemer. Legen er oxo oppfarende om man stiller konstruktive spørsmål. Ingen god opplevelse.

Dyktig lege

Lege som lytter, ser deg og har en behagelig væremåte. Haster ikke og bruker godt tid med meg. Altid like høflig.