Waleed Shaie Brisam

Gamle Havnavegen 2 5419 Fitjar
Waleed Shaie Brisam er en av 3 fastleger i Fitjar

Siste vurderinger av Waleed Shaie Brisam

Mykje rot

Vanskelig å bli tatt på alvor. Han har store problemer med kritikk. Lege erklæringer som skulle til NAV vart berre rot.
God lege dersom du er frisk.

Faglig solid ,Høflig ,blid og kjempe flink lege særlig med å henvise videre

Nå har jeg vært mange år hos Brisam ,jeg er veldig fornøyd med ham .Jeg er ikke enig med de negative vurderingene kanskje det har vært en tilfeldig dårlig dag for han men i mange følte jeg at jeg ble tatt være på .

Mest absurde legekonsultasjonen jeg har opplevd.

Utrolig uhøflig og frekk lege. Hilser ikke på pasienten, unngår blikkkontakt og er utrolig kort og kvass i kommunikasjonen. Lite opptatt av pasienten, fremtrer svært lite empatisk.

Vi har et kritikkverdi system i kommunen som du kunne bruke .Jeg avviser dine påstander som jeg vet de fleste er ikke enig med deg.

Besvart av Waleed Shaie Brisam

Er ikke til å stole på

Hvis du er enige med Brisam så går alt bra, med engang du stiller spørsmål om forskjellige ting som han har skrevet, foreksempel til NAV, da får du problemer med engang !

Har nå byttet lege etter at han har flere ganger har ropt til deg og blitt helt hysterisk !

Vil ikke anbefale denne legen til folk som sliter psykisk eller har andre plager !

Veldig ærlig og og behjelpelig

Er veldig fornøyd med Valid. Er til å stola på 100% når det gjelder taushetsplikt og alt.
Kjekk å prata med og flink lege.