Stord Legesenter AS

Telefonnummer53 40 41 4053 40 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Postboks 1258 5406 Stord

Siste vurderinger av Stord Legesenter AS

God lege

Lege: Olav Haugen Skrevet

Dette er en god lege. Veldig behagelig vesen. Håper han ikke pensjonerer seg på noen år, vil helst ikke bytte.
Litt lang ventetid, men sånn får det bli.
Anbefales!

Superlegen - det er Øystein Nygård!

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Øystein Nygård er en fantastisk lege, som jeg virkelig vil anbefale. Nygård er både profesjonell, svært dyktig og tillitskapende. Han er også en slik lege du kan snakke lenge med, og dele alt du har på hjertet knytt til sykdom. Han tar pasienten på alvor, og ser dem som et helt mennesket!
Etter legetimen føler du at du har blitt sett, hørt og respektert. Han gir seg heller aldri, før han har funnet en løsning på problemet.
Dette er en superlege - som jeg virkelig kan anbefale på det sterkeste!

Erfaren og lyttande

Lege: Olav Haugen Skrevet

Blir alltid tatt godt imot, lytta til og får gode råd og behandling. Noko venting innimellom, men slik er det på eit legekontor.

Glimrande lege

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Eg går ikkje ofte til legen. Men dei gongane eg går må eg seia eg er særs nøgd med Någård. Eg har bruka andre fastlegar før. Men no har eg funne "min" fastlege.

Anbefales ikke

Lege: Øystein Nygård Skrevet

Han var til tider ufin og jeg opplevde han som hensynsløs og brøytende. Sikkert ok lege for dem som ikke trenger ofte hjelp.