Frikk Egil Nilssen

Autorisasjon (1982)

Frikk Egil Nilssen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Frikk Egil Nilssen

Samvittighetsfull

Har god tid. Henviser til spesialist når nødvendig. Følger opp også etter legebesøk. Kjenner de spesialister som jeg har hatt behov for

Han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre ved behov.

Jeg har brukt Frikk i snart 20 år og han er en lege som lytter og tar deg alvorlig. Han har alltid gitt meg gode og effektive legeråd på mange av mine ulike helseproblem. Om nødvendig henviser han til spesialisttjenesten. Lett å få time. Kommer alltid inn til avtalt tid. En imøtekommende og behagelig lege som jeg gir mine beste anbefalinger.

Kunnskapsrik og tillitsskapende

Har brukt Frikk i 35 år og er en av de beste legene jeg har hatt erfaring med. Han er flink til å lytte og fin prate fortrolig med. Jeg har alltid fått den medisinske hjelpen jeg trenger hos han.

Beste lege jeg har hatt.

Jeg har brukt Frikk i 17 år og han er en lege som lytter, tar deg alltid alvorlig og henviser deg videre hvis han føler det er nødvendig. Lett å få time. Gir han mine beste anbefalinger.

En flott og vennlig lege.

Grunnet flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege i dag. I løpet av mine 25 år har Frikk Nilssen vært min fastlege i 15 år.
Han har fulgt opp både små og store problemer.
Han er morsom, blid og imøtekommende. Jeg føler at han tar meg seriøst og det er kort ventetid for time. Har også fått komme inn på dagen da det har vært behov for det.

Det er videre veldig hyggelige sekretærer på dette legekontoret. Utrolig hjelpsomme og blide damer.