Elmer Edward

BergenVest Legesenter

2012

0 av 1900

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

BergenVest Legesenter
Håsteins gt. 9 5160 Laksevåg
Elmer Edward er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elmer Edward

Dyktig og hjelpsom

En lege som ikke gir seg før han har funnet ut hva som er galt. Er hyggelig og lytter til pasienten. Kjempe fornøyd!

Udugelig

Prøver å få akutttime pga store smerter i nakke og hevelse hals og svelg. Får ikke time før neste dag. Ringer ikke opp igjen etter forsøk på 5 ganger bare å få prøve å prate 2 minutter å få råd osv

En ærfaren og flink lege som ikke lar seg diktere

Sekretærene er veldig hyggelige og imøtekommende og hjelper deg etter beste evne.
Edward er ikke lege som lar deg bestemme hva som er rett diagnose. Han er bestemt og søker gjennom konstruktive samtaler/undersøkelser å komme til bunns i dine plager/sykdom. Han har alltid konaktet meg når jeg trengte oppfølging. Språk og kultur kan være en utfordring, men vi har alltid kommet fram til en god løsning

Beste fastlegen

Han er en utrolig grundig og flink lege. Etter min oppfatning så kan han mer en en norsk fastlege.

Anbefaler han på det sterkeste!

Verste legen jeg har møtt

Har du lettere psykiske problemer - styr unna! Mannen blir sint og anklagende, kjefter og roper hvis du ikke følger hans "oppskrift". Ble tilbudt sterke medisiner jeg tidligere har hatt svært negativ bivirkninger av. Legen mente jeg måtte høre på han og ikke tro jeg hadde noe jeg skulle sagt.. Veldig ubehagelig og spesiell person. Fremstod helt annerledes i starten, før jeg fortalte jeg var deprimert, da ble mannen et svært ubehagelig vesen. Snakker dårlig norsk og misforstod ofte. Styr unna, for din egen del.

Veldig dyktig en enkel og prate med.

Byttet til han da jeg flyttet til Bergen,
selv om søknaden ikke var behandlet endag, ringte jeg ned og fikk time med 1 gang selv om dagen var fullbokket.

Vil fortsette å være min fastlege

Dr. Elmer Edward er enestående i sitt yrke. Han er imøtekommende, forståelsesfull og tar pasientene sine på alvor. Edward gjør det lille ekstra mange leger ofte er for opptatt til, eller for mange pasienter til å gjøre. Elmer Edward vil fortsette å være min fastlege så lenge jeg bor i Bergen!

Arbeider med saken om å bytte.

Mitt førstinntrykk ettersom han var min nye fastlege var at han var arrogant og fordomsfull, lite lydhør og ville prakke på meg medisin jeg ikke ønsket. Nei han må lære seg ydmykhet og lytte til sine pasienter. Jeg var rystet og gruet meg til neste konultasjon. Jeg var der kun to ganger. Anbefales ikke om du ønsker en lege som du kan kommunisere med, sikkert flink på det somatiske.

Elmer Edward

Seiriøs og bra fast lege har vært svært oppfølgene med meg som pasient har vært min lege fast i 2 år nå alltid blid å imøtekomende

Beste legen jeg har hatt!

Dr elmer er en kjempehyggelig og dyktig lege.

Gjør Alt han kan for og finne ut hva som kan være gale.
Følger opp til enhver tid, ringer etter han har fått svar på prøver.
Og er veldig lett og prate med.

Og det er veldig lett og få time på kort varsel hos elmer

En lyttende og imøtekommende lege, som tar pasienten på alvor!

Dr. Edward lytter alltid til mine bekymringer og tar alle symptomer på alvor. Han gjør sitt ytterste for å komme til bunns i eventuelle sykdommer. Alt av personale er hyggelig, og legekontoret er ellers rent og imøtekommende.

beste legen

Han er veldig følsom, setter pris for alt han gjør og han er mer som en venn som altid kommer med gode anbefalinger

Frustrert

Jeg er kroniker, og ble anbefalt Dr. Edward. Mitt første møte med denne legen var katastrofalt, følte meg rett og slett som et null...Og begynne en konsultasjon med det jeg føler som et angrep var svært ubehagelig. Jeg tenkte ,du skal få en mulighet til... Var hos han igjen, samme skjedde, han hadde glemt hvorfor jeg var der. Men det er greit nok, men ikke en løgn på toppen.. Jeg stilte han et spørsmål på slutten av timen.. Fikk til svar: kom igjen om tre mnd.Jeg er over 60 år og skal IKKE bli behandlet på denne måten.

Flink og grundig

Dr. Elmer Edward er ikke en lege som jatter med og som gir deg sykemelding sånn bare uten videre. Han stiller kritiske spørsmål og er på jakt etter bakenforliggende årsaker, hvis situasjonen er litt kompleks.
Dette tyder på at han tar jobben sin på alvor og at han er en meget kompetent lege.

En god og grundig lege!

Jeg hadde mitt aller første møte med Dr. Edward i 2014- den gang var han ei heller min fastlege.
Jeg kom til han som en svært opprørt pasient, da jeg er en kroniker med svært hemmende å krevende symptomer.

Jeg har hatt en å samme lege siden jeg var et lite barn, men når jeg vokste til følte jeg meg verken hørt, forstått eller lyttet til.
Med andre ord gikk jeg til en lege hvor jeg følte jeg ikke fikk råd og heller den hjelpen jeg trengte! Jeg ble ikke ivaretatt.

Men, jeg glemte aldri Dr. Edward, selv etter ett år hadde jeg han ofte i tankene mine!
Jeg har møtt mange leger i mitt unge liv, men ingen som han!
Jeg har vært hos spesialister på flere felt i mange år nå, men ingen har hatt den evnen han hadde, nemlig å diagnotisere ved å lytte dypt til pasienten, selv uten en journal.

Min helsehistorikk er komplisert, mange har klødd seg i hode å mange gjør det selv den dag i dag!
Men Dr. Edward gjorde ikke det.
Han kunne nesten umiddelbart sette en "diagnose" på meg til tross for at han aldri hadde møtt meg før!
Han gidde meg gode råd å en samtale jeg ikke glemte!
Han viste stor omsorg å jeg følte at han i oppriktighetens navn virkelig brydde seg om meg.

- Etter ett år valgte jeg å bytte, da jeg følte han var en lege som virkelig kunne være der for meg å med meg, å det er han!

Jeg har aldri møtt en lege som er så dyktig, grundig, omsorgsfull, forståelsesfull eller ærlig!

Jeg hadde nylig mitt første møte med han igjen, etter ett år!
Der kom det både tårer, frustrasjon og oppgitthet. Jeg opplevde stor tillit til han første gangen jeg møtte han (2014) å siden har det vært slik!

Endelig føler jeg meg som ett menneske igjen, jeg føler håp og glede!
Dr. Edward har gitt meg ett håp om en bedre fremtid, selv som en kroniker!
Selv med en komplisert helsehistorikk!

Jeg vil fra dypet av hjerte anbefale han- Dr. Edward er en unik og fantastisk dyktig lege jeg nok alltid ville holde på.

den beste legen jeg har hatt

edwart Elmer er en lege du virkelig føler bryr seg om deg, han er den legen jeg alltid har tenkt at en lege skal være og

Beste legen jeg har hatt

Han er en meget dyktig lege som alltid tar seg god tid til deg.
Hvis han tar prøver av deg så ringer han deg alltid når han får svar på de og forteller deg det.
alltid like hyggelig og får alltid den hjelpen jeg trenger

En dyktig fastlege

Dr.Elmer slo meg som en meget dyktig fastlege. Nå krever jeg ikke en fastlege som "tar vare på" meg, men at han løser de utfordringene jeg måtte ha. Og for det er Dr.Elmer klart den rette mann. Anbefales!

+ Hyggelig, personlig, løsningsorientert.
- Litt ventetid. Er utenlandsk (språk), ikke noe problem for meg, men kanskje for noen.

Faglig dyktig og veldig grundug

Dr Elmer er en grundig lege. Her scorer han bedre enn noen av mine tidligere fastleger (jeg har byttet to ganger) Han vil til bunns i ting og tar symptomer på alvor.
Jeg oppfatter ham også som veldig faglig oppdatert og med mye akutt erfaring fra legevaktarbeid.
Jeg liker også at han er rett frem og ærlig. Og fin humor har han også. Dette er en mann jeg stoler på!

Fantastisk lege som ser og behandler HELE pasienten.

Jeg er en kroniker, som de siste fjorten årene har måtte forholde meg til alt for mange leger innenfor ulike deler av hjelpeapparatet. Eneste unntaket var fastlegen min, han hadde vært der hele veien. Jeg ble så fortvilet da han skulle gi seg! Men så fikk vi høre om en uvanlig og dyktig lege. Jeg bestilte en samtaletime, og fortalte om alt ekstra arbeidet og mas og skriv og erklæringer og medisiner og akuttsituasjoner som er en del av sykdommen min - og ekstraarbeid for fastlegen min. Han spurte hva jeg forventer av fastlegen - og jeg fikk nevnt viktigheten av toveis kommunikasjon, og aller mest - gjensidig respekt og ærlighet. Men til tross for alt dette, dr. Elmer sa ja! Og han er bedre enn vi ante! Grundig, nøye, dyktig, empatisk, respektfull - men klinkende klar og ærlig i all kommunikasjon. Sykdommen blir ikke borte eller mindre vond, men enkelte dager bare føles livet litt mer håndterlig når vet man er velsignet med dr. Elmer som fastlege! Og det finnes øyeblikk som får meg til å tro at det er mer ved meg enn et interessant kasus. Jeg tror han bryr seg inderlig om de menneskene som er hans ansvar, - hele mennesket!