Elmer Edward

BergenVest Legesenter
Håsteins gt. 9 5160 Laksevåg
Elmer Edward er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elmer Edward

En ærfaren og flink lege som ikke lar seg diktere

Sekretærene er veldig hyggelige og imøtekommende og hjelper deg etter beste evne.
Edward er ikke lege som lar deg bestemme hva som er rett diagnose. Han er bestemt og søker gjennom konstruktive samtaler/undersøkelser å komme til bunns i dine plager/sykdom. Han har alltid konaktet meg når jeg trengte oppfølging. Språk og kultur kan være en utfordring, men vi har alltid kommet fram til en god løsning

Beste fastlegen

Han er en utrolig grundig og flink lege. Etter min oppfatning så kan han mer en en norsk fastlege.

Anbefaler han på det sterkeste!

Verste legen jeg har møtt

Har du lettere psykiske problemer - styr unna! Mannen blir sint og anklagende, kjefter og roper hvis du ikke følger hans "oppskrift". Ble tilbudt sterke medisiner jeg tidligere har hatt svært negativ bivirkninger av. Legen mente jeg måtte høre på han og ikke tro jeg hadde noe jeg skulle sagt.. Veldig ubehagelig og spesiell person. Fremstod helt annerledes i starten, før jeg fortalte jeg var deprimert, da ble mannen et svært ubehagelig vesen. Snakker dårlig norsk og misforstod ofte. Styr unna, for din egen del.

Veldig dyktig en enkel og prate med.

Byttet til han da jeg flyttet til Bergen,
selv om søknaden ikke var behandlet endag, ringte jeg ned og fikk time med 1 gang selv om dagen var fullbokket.

Vil fortsette å være min fastlege

Dr. Elmer Edward er enestående i sitt yrke. Han er imøtekommende, forståelsesfull og tar pasientene sine på alvor. Edward gjør det lille ekstra mange leger ofte er for opptatt til, eller for mange pasienter til å gjøre. Elmer Edward vil fortsette å være min fastlege så lenge jeg bor i Bergen!