Elmer Edward

Håsteins gt. 9 5160 Laksevåg
Elmer Edward er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Elmer Edward

Beste fastlegen

Han er en utrolig grundig og flink lege. Etter min oppfatning så kan han mer en en norsk fastlege.

Anbefaler han på det sterkeste!

Verste legen jeg har møtt

Har du lettere psykiske problemer - styr unna! Mannen blir sint og anklagende, kjefter og roper hvis du ikke følger hans "oppskrift". Ble tilbudt sterke medisiner jeg tidligere har hatt svært negativ bivirkninger av. Legen mente jeg måtte høre på han og ikke tro jeg hadde noe jeg skulle sagt.. Veldig ubehagelig og spesiell person. Fremstod helt annerledes i starten, før jeg fortalte jeg var deprimert, da ble mannen et svært ubehagelig vesen. Snakker dårlig norsk og misforstod ofte. Styr unna, for din egen del.

Veldig dyktig en enkel og prate med.

Byttet til han da jeg flyttet til Bergen,
selv om søknaden ikke var behandlet endag, ringte jeg ned og fikk time med 1 gang selv om dagen var fullbokket.

Vil fortsette å være min fastlege

Dr. Elmer Edward er enestående i sitt yrke. Han er imøtekommende, forståelsesfull og tar pasientene sine på alvor. Edward gjør det lille ekstra mange leger ofte er for opptatt til, eller for mange pasienter til å gjøre. Elmer Edward vil fortsette å være min fastlege så lenge jeg bor i Bergen!

Arbeider med saken om å bytte.

Mitt førstinntrykk ettersom han var min nye fastlege var at han var arrogant og fordomsfull, lite lydhør og ville prakke på meg medisin jeg ikke ønsket. Nei han må lære seg ydmykhet og lytte til sine pasienter. Jeg var rystet og gruet meg til neste konultasjon. Jeg var der kun to ganger. Anbefales ikke om du ønsker en lege som du kan kommunisere med, sikkert flink på det somatiske.