Grønamyra Legekontor

Grønamyrvegen 2 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Grønamyra Legekontor

MEGET FORNØYD

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Bryr seg, følger opp. Gir konstruktive tilbakemeldinger. Åpen. Leste seg opp på min medisinske journal. Veldig lett å få kontakt. I det store og hele er det lite eller intet å sette fingen. En meget fornøyd pasient som var heldig og fikk plass hos henne når jeg byttet fastlege.

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Lege Lise e fantastisk og tar deg på alvor . Hun lytter og nøler ikke med å henvise om hun ser det e nødvendig . E kjempe fornøyd med Lise som lege

Snill, interessert og flink

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Hun er en fastlege som gir trygghet, hører etter og er veldig flink. Er ikke redd for å ta prøver eller skrive henvisning, dersom det trengs. Kan bare anbefale henne!

En god lege!

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Lise tar seg tid til meg og tar meg på alvor. Ved behov svarer hun også på Helsenorge i helgene. Hun er grundig og flink i det hun gjør, og er hun usikker på noe er hun ikke redd for å be om råd fra kolleger.

Trygg og imøtekommende

Lege: Therese Monsen Skrevet

Therese Monsen er den beste fastlegen du kan få. Hun er alltid blid og lytter aktivt. Man føler seg ivaretatt og trygg. Hun er alltid hjelpsom og tar tak i problemet man har. Hun nøler ikke med å henvise videre til spesialister etc. Hun tar seg alltid god tid til deg. Jeg sitter igjen med en god følelse etter å ha vært hos henne fordi jeg blir tatt på alvor.