Grønamyra Legekontor

Grønamyrvegen 2 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Grønamyra Legekontor

Trygghet

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Jeg er en ung mann i 30årene som sliter med min private del. Jeg har oppsøkt "Lege Lise Hume Simpson" hun hjalp meg veldig... Jeg har ikke noen smerter der etter jeg besøkte hun.😉
😉
Skal definitivt besøkes igjen ved ubehag.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Jeg føler meg sett og hørt hos Lise. Hun tar seg god tid og gjør seg flid med å undersøke. Rask til å gi tilbakemeldinger på Helsenorge, og henviser videre om hun mener det er behov.

Som pasient sitter jeg igjen med en trygg følelse på at helsen min er ivaretatt og under beste oppsyn med Lise som fastlege.

Føler meg heldig som har trukket "det lengste strået" når det gjelder Fastlege :)

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Lise er en veldig flink fastlege som lytter og tar seg tid til å gjennomføre nødvendige undersøkelser. Her føler man seg trygg og ivaretatt!

Trygg og kunnskaps rik

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Jeg har slitt med helsen i 30 år og har hatt mange fastleger. Jeg opplever at Lise ser meg og virkelig ville hjelpe meg. Hun er oppmuntrende og støttende. Jeg kom til henne med mange forskjellige symptomer (som jeg har hatt i disse årene i større og mindre grad) Jeg har noen diagnoser og har fått beskjed av andre leger at det er ikke mye man kan gjøre utenom uføretrygd og ta hensyn til helsen selv. Lise tok tak i alle symptomene og sendte meg til en rekke spesialister. Tilslutt kom jeg til en spesialist som fant en diagnose og jeg fikk medisiner og ett nytt liv. Er så takknemlig for Lise som alltid er der for meg. Hun er ekstrem kjapp på å svare på meld og man føler seg alltid ivaretatt når man er hos henne og vet at hun hjelper deg videre ved behov. Hun er både faglig dyktig og god på å støtte deg psykisk

MEGET FORNØYD

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Bryr seg, følger opp. Gir konstruktive tilbakemeldinger. Åpen. Leste seg opp på min medisinske journal. Veldig lett å få kontakt. I det store og hele er det lite eller intet å sette fingen. En meget fornøyd pasient som var heldig og fikk plass hos henne når jeg byttet fastlege.