Grønamyra Legekontor

Grønamyrvegen 2 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Grønamyra Legekontor

Snill, interessert og flink

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Hun er en fastlege som gir trygghet, hører etter og er veldig flink. Er ikke redd for å ta prøver eller skrive henvisning, dersom det trengs. Kan bare anbefale henne!

En god lege!

Lege: Lise Valen Hume Simpson Skrevet

Lise tar seg tid til meg og tar meg på alvor. Ved behov svarer hun også på Helsenorge i helgene. Hun er grundig og flink i det hun gjør, og er hun usikker på noe er hun ikke redd for å be om råd fra kolleger.

Trygg og imøtekommende

Lege: Therese Monsen Skrevet

Therese Monsen er den beste fastlegen du kan få. Hun er alltid blid og lytter aktivt. Man føler seg ivaretatt og trygg. Hun er alltid hjelpsom og tar tak i problemet man har. Hun nøler ikke med å henvise videre til spesialister etc. Hun tar seg alltid god tid til deg. Jeg sitter igjen med en god følelse etter å ha vært hos henne fordi jeg blir tatt på alvor.

Veldig flink

Lege: Therese Monsen Skrevet

Hun Mangler litt forståelse på forskjellen mellom hennes plikter og pasientens beste.

Hun kan virke litt umoden, men håper det bedrer seg. Hun kan bli Noreges beste lege hvis hun endrer noen tanker.

Profesjonell, evne til å lytte og fagleg dyktig

Lege: Therese Monsen Skrevet

Eg skifta fastlege etter 20 år, pga av endra bustad adresse og behov for å bli tatt på alvor.
Therese Monsen framstår som eit godt medmenneske samstundes som ho er effektiv og tek tak i problemstillingane for å gje meg best mogleg hjelp. Fekk tillit til ho frå fyrste sekund.