Badboni El-Safadi

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterolog og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2010)

Badboni El-Safadi er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Badboni El-Safadi

Veldig hyggelig og flink lege!

Han er veldig flink og lytter godt. Beste lege ever! Veldig fornøgd! Han ser på mens en snakker. Jeg selv har vært der flere ganger og har alltid fått et godt inntrykk av han. Han prøver sitt beste for å kunne hjelpe.

Dette er en bra lege

Jeg var først hos en annen lege, men var ikke fornøyd med svarene jeg fikk.
Så jeg gikk til han, og fikk de svarene jeg ville ha/lette etter.

Ålreit kar, men dårlig fastlege.

El-Safadi er nok en kompetent lege, men som fastlege og eneste kontaktperson for pasienten var mitt inntrykk at han var dårlig egnet til dette. Etter besøk hos han satt jeg igjen med en følelse av å ikke bli tatt helt på alvor, dette er en fastlege som gir deg medisinene og henvisningene du skal ha og et "lykke til", ikke en lege som gir inntrykk av å være interessert i mennesker og å ha tid til deg. Helt kurant, men ikke noe mer. Jeg fikk også mangelfull informasjon om både legemidler og annen behandling, og det var krevende å måtte finne ut av dette på egenhånd. Kan også nevnes at det var et svært rotete legekontor, og ingen tydelige rene soner ift blodprøver og annet.

Jeg er ikke fornøyd!

El-Safadi er en hyggelig mann. Men han er en fastlege som jeg føler ikke tar meg på alvor. Han bruker heller tid til å se på dataskjermen sin enn å faktisk se mitt behov. Han er treig, føler til tider at han ikke ønsker å ha den timen. Og dette skal jeg betale for?! JEG har time og da skal fastlegen sette av tid til MEG! Jeg føler meg ganske liten når jeg begynner å grine på fastlegen min sitt kontor. Jeg ønsker en fastlege med mye erfaring og en fastlege som ser meg og mitt behov. Av den grunn har jeg byttet fastlege og legekontor. Jeg vil ikke anbefale El-Safadi.

Veldig god lege

Har Badboni som fastlege til mitt barn. Han er en hyggelig mann som gjør jobben sin godt. Han hører på hva du har å si, veldig flink med barn og klarer å få tillit til barn slik det ikke blir så skremmendes å bli undersøkt.
Også har han jo såklart det kulest håret ;)