Badboni El-Safadi

Allmennlegespesialist, fastlege, gastroenterolog og indremedisiner

• Allmennmedisin
  • Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2010)

Badboni El-Safadi er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Badboni El-Safadi

Ikke å anbefale

Virket irritert og så på skjermen konstant..ingen hyggelige toner samt han tok meg ikke på alvor med problemet mitt

Flink

Har Hatt han på legevakt et par ganger . Virker veldig flink og ikke minst hyggelig 😀 husket meg igjen fra tidligere selv om jeg var der nå med min datter 😀

Takker deg for at jeg lever

En stor takk for at du hørte på meg da jeg ankom legevakten i Moss og sendte meg videre til akuttmottaket på Kalnes .
Jeg ble haste operert for tarmslyng
Du er en meget behagelig og rolig lege

utrolig dyktig og samtidig hyggelig.

gjennomfører konsultasjon på en tillitsfull og hyggelig måte. Våken for alle spørsmål og svarer godt på disse. Lytter godt og tar pasienten alvorlig.

Treig

Jeg hadde time hos Badboni og opplevde at jeg måtte sitte å vente i over en time uten å få beskjed om hva som foregikk. ble møtt av en sur og frekk resepsjonist som ikke har hørt om hva kundebehandling er. følte meg oversett og dårlig behandlet. Jeg kan skjønne at av og til kan det bli forsinkelse, men når du ser at ingen går inn eller ut av kontoret til Badboni på en time så er det noe galt. Det minste man kan forlange da er å bli møtt med en hyggelig resepsjon som viser forståelse at man er syk og har andre steder å være en på et legekontor i uvisshet om når Badboni har tid til deg. Sitter igjen med en utrolig dårlig opplevelse som endte med at jeg bare måtte gå for jeg var så dårlig og ikke klarte å sitte der lenger, nå har jeg byttet fastlege.