Truls Birger Erichsen

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna
Truls Birger Erichsen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Truls Birger Erichsen

Veldig flink

Virker oppriktig interessert i å hjelpe, og finne årsaken til problemet. Gir alltid tilbakemelding hvis det har blitt tatt prøver. God kommunikasjon generelt, gir barna en trygg og god opplevelse når de er hos legen, noe som er viktig.

Fantastisk sympatisk lege

Erfaren og behagelig lege,
ser hele bildet, er interessert og imøtekommende. Dyktig med kommunikasjon, kjappe tilbakemeldinger. Flink å kommunisere med barn.

Går ikke ant å få en bedre fastlege

Her snakker vi om fastlege som har pasientenes ved og vel i fremsetet. Han er faglig dyktig. Om det er noe han ikke er sikker på, så innhenter han den informasjon som trengs. Han følger opp, han purrer på andre helsetilbud om det går for tregt. Han tar direkte kontakt med NAV om det er noe som må gjøres der. Han ringer pasientene når det er behov for det. Det tilbys en meget god SMS tjeneste, hvor du kan bestille timer, resepter, gi beskjeder osv. Alle henvendelser blir behandlet hurtig og korrekt.

Fantastisk god lege

Truls Erichsen er en fantastisk lege. Jeg har hatt ham som fastlege så lenge jeg kan huske, og det er ikke tvil om at han kan sakene sine og tar deg på alvor. Jeg føler en absolutt trygghet når jeg en sjelden gang har behov for et legebesøk. Trygg, god til å lytte, samt empatisk og flink vil jeg beskrive ham som.

god lege

Meget fornøyd med Erichsen som fastlege,har vært der i mange år,flink å følge opp.
tar deg på alvor.