Nabil Tareq Saleem

Ingen på venteliste

Nabil Tareq Saleem er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nabil Tareq Saleem

dårlig førstegangs inntrykk

Nabil bør bli flinkere til å lese om sine pasienter før han tar dem inn så man slipper or ramse opp alt på nytt det er jo slitsomt. pluss han bør virklig vise empati og omsorg vi får ikke gratis beahndling da vel...?

En lege som gir deg inntrykk at du er til bry

En lege som gir deg inntrykk at du er til bry og ikke tar deg på alvor når du kommer med reelle og plagsomme problemer. Kommentarer som "Hva gjør du her?" og "Hva er det nå da?" er to kommentarer jeg har hørt de gangene jeg har vært der. Det må han slutte med.

Mange kvier seg å dra til legen, da det sitter langt inne. Og når man først velger å dra, så forventer man å bli møtt med forståelse.

Lyttende, empatisk og kunnskapsrik (anbefales)

Jeg har hatt dr. Saleem som fastlege en stund og kan ikke få snakket varmt nok om denne legen. Han følger opp sine pasienter og er lett å kontakte dersom det trengs. Dette er en lege som lytter til deg og du føler deg trygg og ivaretatt. Dette er en utmerket lege som du kan føle deg trygg på og som viser mye empati og omtanke. Han er i tillegg veldig kunnskapsrik og gjør sitt beste for å finne best mulig behandling for min diagnose.