Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Godt fornøgd

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Både jeg og sønnen har Saleem som fastlege. Synes alltid vi får rask, men grundig behandling. Kan anbefales.

anbefales ikke

Lege: Sunder Sharma Skrevet

legen glemmer time avtaler ingen oppfølling.anbefales ikke i hele tatt.ekg svar bloprøver ingen gir beskjed.unngå dette lege kontoret

Meget dyktig og følger alltid opp.

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Han er utvilsomt en av de aller beste fastleger jeg har hatt. Siden jeg nå bor i en annen kommune har jeg dessverre måtte skifte til ny fastlege i min kommune.
Kommer til å savne hans dyktighet og vennlighet. Veldig dyktig til å lytte og følge opp.

Null empati

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Har benyttet legen 3 ganger i løpet av 2 år, og har valgt til å bytte til en ennen fastlege.

Han ser ut til å være skoleflink for fysiske plager, men mangler fullstendig empati når det gjelder psykiske lidelser. Han har mye å lære om hvordan man møter pasienter som sliter med vanskelige perioder, uten å gjør dem føle at de er til bry. Inntrykk jeg har er at han selv er veldig ukonfortabel i møte med slike pasienter, og har ikke utviklet enda riktige erfaring/empati for å behandle dem.

Beste legen jeg har hatt.

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Byttet fastlege til Sharma sommer 2023 og har vært utrolig heldig og fornøyd. Tidligere FL var useriøs og uten respekt.
Virkelig den beste fastlegen jeg har hatt her i Oslo. Lytter til meg uten å avbryte, og kommer med støttende ord dersom man har det vanskelig.
Tar seg god tid og er veldig empatisk og har god forståelse overfor meg og min situasjon. Er kunnskapsrik. Han slår meg som en ærlig og ryddig fastlege, samtidig som han viser ektefølt empati.
Anbefaler til det sterkeste.