Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Stiller alltid opp

Lege: Sunder Sharma Skrevet

En lege som alltid tar meg på alvor og alltid stiller opp. Veldig tilgjengelig og enkel å kommunisere med. Jeg er veldig fornøyd, og anbefaler Sunder som fastlege.

Fantastisk lege og anbefales!!!!!

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Sunder Sharma er den beste legen jeg noensinne har hatt. Han er omsorgsfull og kunnskapsrik og er veldig engasjert til å hjelpe. Han er en god lytter og kommunikasjonen med ham har vært fantastisk og vi har alltid en god dialog. Engasjerer seg og kommer med gode løsninger og vil bli kjent med din tilstand/problem og gjør alt for å løse samt berolige deg.
Anbefales på det sterkeste!!!!

Anbefales

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Tok tak i probleme mine, nye medesiner, fikk ned høyt blodtrykk, skaffet meg brokk operasjon! Hører på pasienten og tar seg tid! Anbefales på det sterkeste!

Kjempe bra!!!

Føler meg trygg.
Får den hjelpen jeg trenger og mer.
Kunnskapsrik og hjelpsom.
Lett og snakke med.

Nina Hagen,Fantastisk lege

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege,Han er effektiv, så jeg får fort hjelp med mine utfordringer.Han er flink til å lytte.Han er medmenneske og bryr seg om min helse.Vi har en fin dialog og han tar meg på alvor.Jeg får rask time og tlf time.Han ringer så fort han kan.Han er vennlig og veldig snill.Han er omtenksom og jeg får d jeg trenger av hjelp.Han lytter og jeg er veldig fornøyd.Tusen takk