Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Helt elendig

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Kom for min første svangerskaps kontroll. Også første graviditet. Ga meg absolutt ingen informasjon, måtte fylle inn helsekortet selv og gikk ikke igjennom noe av det helse Norge har sagt en slik time skal ingå.

Får aldri time

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Får aldri time. Ber om legetime men 2 ganger iløpet av 1 år har jeg måttet mase for å en gang bli satt opp til time. Siste gangen fikk jeg ikke en gang satt opp time, hørte rett og slett ingenting i ettertid.
Før det trengte jeg henvisning til spesialist. Det hadde han glemt og jeg måtte ringe inn og minne legen min på henvisningen han skulle sette meg opp til.

Dyktig men utilgjengelig

Lege: Hans Anders Bernhard Hedlin Skrevet

Vanskelig å komme i kontakt med. Fikk påvist korona og smittesporingen kontaktet meg med en gang med beskjed om at fastlegen kontaktet meg dagen etter. Hørte ingenting fra han på 5 dager. Jeg sendte mld og ringte. Dette er skammelig flaut av en fastlege.

Dårlig tilgjengelighet

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Pernille er ikke tilgjengelig på Bøler. Har hatt henne som fastlegen i over 1 år og aldri møtt henne.
Det er forferdelig vanskelig å nå fram når man ringer til legesenteret. Har erfart flere ganger at jeg måtte ringe over 5 ganger for å få tak i noen. Man står ikke i kø eller får beskjed at linjen er opptatt, men det bare ringer og ringer, og det er ingen som tar telefon uansett om man ringer tidlig på morgningen ved 12-tida eller etter kl. 12.

Vikarlege for Persille [initialier fjernet av moderator] er meget lite engasjert fastlege, er alltid 30 min - 1 1/2 t sen til mine timeavtaler og når det er min tur så har hun ikke mer en maks 10 min for meg.

Hun er veldig sparsom når hun gir informasjon, hun glemmer, gjør ting feil og følger meg ikke opp slik som hun burde for min problematikk. Jeg er fortvilet og føler jeg ikke kan stole på henne.

Er ikke tilgjengelig. Heller ikke vikaren [navn fjernet av moderator]

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

På Helsenorge er det umulig å bestille time da Pernille er utilgjengelig og [navn fjernet av moderator] ikke er synlig. Sentralbordet i Bergen gjør så godt de kan, men tilgjengeligheten er generelt dårlig fra Bøler Legesenter