Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Dyktig og imøtekommende fastlege.

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Dr Sharma tar seg tid, er dyktig og imøtekommende. Setter meg som pasient i fokus. Lytter, hjelper og gir gode råd. Setter seg godt inn i situasjonen min, jeg er derfor veldig fornøyd.

Trygg och lojal

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Har haft Willersrud som fastlege siden 2015. Hon är lojal, uppmärksam och en närvaro som jag aldrig upplevd i läkarvården innan.
Hon läser mellan linjerna och är ett varmt väsen som är bra på sitt jobb.

Kan ibland vara lite sen, men tar det som en positiv sida då jag förstår hur begränsat med tid en fastlege har att sträcka till alla under en dag. Hon ger sin fulla närvaro, och ibland räcker då inte tiden till. Medmännsklig.

Rekommenderas varmt!

Vennlig, men elendig oppfølging

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Etter å ha tatt kontakt med legekontoret, fikk jeg etter noen dager en sms. Der stod det at jeg skulle ha en telefon/videotime samme dag på et bestemt klokkeslett, men jeg hørte ingenting. Jeg tok derfor selv kontakt med legekontoret dagen etter og fikk beskjed om at legen ville ringe meg. Etter fem uker hadde jeg fortsatt ikke fått noen tilbakemelding.

Lyttende, kunnskapsrik, interessert og tar vare på pasienten

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Jeg har meget positive erfaringer med Sunder Sharma. Han tar seg tid, setter seg godt inn i min situasjon, kommer med svært gode råd og følger opp på en utmerket måte. Han har en evne jeg ikke har sett hos andre leger, i det at han virkelig bryr seg og går i dybden for å hjelpe. Dersom man kommer med symptomer som kan ha komplekse årsakssammenhenger, tar han seg god tid, og konsulterer gjerne andre erfaringsbaser for å komplettere bildet. Jeg har aldri opplevd en lege som til de grader bryr seg om pasienten. Jeg anbefaler Sharma på det sterkeste. En super lege.

Lite engasjert

Lege: Pernille Willersrud Skrevet

Har blitt svært dårlig behandlet av både Pernille Willersrud og sekretæren. De ba meg vente, men etter nesten 1,5 time spurte de meg hvorfor jeg satt der.
Pernille er sjelden til stede og er alltid forsinket. Lengste ventetiden har vært opp mot 1,5 time.
Pernille ringer aldre til meg selv om det er nødvendig, og selv om hun har lovet. Legekontoret er svært dårlig bemannet. Man finner ikke noen på resepsjonen mens man trenger hjelp.

Dette er en Pluss-tjeneste.