Nabil Tareq Saleem

Autorisasjon (2019)

Nabil Tareq Saleem er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Nabil Tareq Saleem

Godt fornøgd

Både jeg og sønnen har Saleem som fastlege. Synes alltid vi får rask, men grundig behandling. Kan anbefales.

Meget dyktig og følger alltid opp.

Han er utvilsomt en av de aller beste fastleger jeg har hatt. Siden jeg nå bor i en annen kommune har jeg dessverre måtte skifte til ny fastlege i min kommune.
Kommer til å savne hans dyktighet og vennlighet. Veldig dyktig til å lytte og følge opp.

Null empati

Har benyttet legen 3 ganger i løpet av 2 år, og har valgt til å bytte til en ennen fastlege.

Han ser ut til å være skoleflink for fysiske plager, men mangler fullstendig empati når det gjelder psykiske lidelser. Han har mye å lære om hvordan man møter pasienter som sliter med vanskelige perioder, uten å gjør dem føle at de er til bry. Inntrykk jeg har er at han selv er veldig ukonfortabel i møte med slike pasienter, og har ikke utviklet enda riktige erfaring/empati for å behandle dem.

utrygg og uinteressert

Når man er dårlig og trenger hjelp, så er det det siste man trenger å møte på en lege som er helt uinteressert. Denne legen passer ikke hvis man har helseplager som har med psykisk helse/emosjonelle utfordringer å gjøre.

Frekk, arrogant og hører ikke etter

Denne fastlegen burde alle unngå! Han mestrer evnen til å gjøre pasienten usikker på seg selv, der dine plager og spørsmål blir møtt med frekke og arrogante kommenterer. Jeg er nå blitt diagnosert med ADHD, noe jeg ikke visste jeg slet med i denne sammenhengen.

Jeg forklarte min situasjon, og at jeg slet med å fokusere på skolen, at jeg holder på å droppe ut av studie og en del andre plager osv. Jeg fortalte han at jeg mistenkte at det kunne være adhd, men da himlet han bare med øynene og sa direkte til meg «det ser ikke ut som at du har adhd, kanskje det er angst».

Jeg sa at jeg hadde et utrolig tanke kjør, men ble fortalt at «alle har mange tanker i hodet»

Jeg ble flau. Dette er noe jeg har slitt med helt siden barndommen, og noe som satt meg tilbake i utdanning, jobb og daglig liv.

Jeg måtte nesten kverulere om at han måtte henvise meg til noen som forsto seg på dette. Som han endte opp med å gjøre til slutt.

Hele denne «timen» varte maks 5min. Men jeg dro hjem etter, og klarte nesten ikke å sove på grunn av denne episoden med fastlegen.

Jeg ble en måned etter diagnosert med ADHD!!

Hvis du vil bli hørt, og ikke føle deg dum og ignorert- ikke kast bort tiden din på denne fastlegen.