Ørnulf Friberg

Morvik Legekontor

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Ørnulf Friberg er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ørnulf Friberg

Helt fantastisk!!

Den beste fastlegen jeg har hatt noensinne. Han tar pasienter på alvor og er skikkelig grundig. God på kommunikasjon og det mellommenneskelige, aldri opplevd nedlatenhet eller bagatellisering e.l. digger ham!

Ganske fornøyd

En flink lege som er god til å henvise videre til spesialister. Har gått til han en rekke ganger. Noen ganger virker det som han har dårlig tid og følte ikke alltid at jeg fikk snakket om det jeg trengte (dermed var det litt ubehagelig). Andre ganger tok han seg bedre tid, så helhetsinntrykket varierer litt.

Svært dyktig, både faglig og i møte med mennesker. Blir alltid tatt på alvor og nøler ikke med å henvise til spesialister. Dessverre har jeg flyttet til østlandet og må bytte fastlege. Beste legen jeg har hatt noensinne.

Super lege

Han ser meg og hører meg. Han er veldig nøye og eg opplever å bli tatt veldig på alvor. Han henviser videre for at de plager en har skal kunne bli utredet dersom det er aktuelt. Han har et godt vesen og er en hyggelig mann å snakke med.

kjempebra lege , den beste.

Kjempeflink og grei lege. Hører på pasientens uttalelser. Du føler deg vel og tilpasset. Ingen overlegne nøkker.