Ørnulf Friberg

Tlf: 55 95 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ørnulf Friberg er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ørnulf Friberg

Super lege

Han ser meg og hører meg. Han er veldig nøye og eg opplever å bli tatt veldig på alvor. Han henviser videre for at de plager en har skal kunne bli utredet dersom det er aktuelt. Han har et godt vesen og er en hyggelig mann å snakke med.

kjempebra lege , den beste.

Kjempeflink og grei lege. Hører på pasientens uttalelser. Du føler deg vel og tilpasset. Ingen overlegne nøkker.

Den beste legen jeg har gått til!

Han er kjempe flink med voksne og barn (jeg og barna mine har han som fast lege), han er nøye/grundig og bruker tid på å undersøke pasienten.Flink å gi råd.
Flink å henvise videre til spesialist ved behov.
Han er lett å snakke med,han er faglig sterk!

Fornøyd

Veldig fornøyd med Friberg, han tar seg alltid tid til å høre, og tar problemer på alvor. På Haukeland har vi fått tilbakemeldingen at vi må holde godt fast i han som fastlege, av de grundigste de har vært borte i.

Veldig fornøyd

Meget fornøyd med Ørnulf, han er grundig og sjekker med andre hvis han er usikker, sender deg til spesialist hvis han ikke kan løse problemet selv. Min familie har stor tillit til han.

Denne legen er dyktig og bryr seg om pasienten

Som medisinstudent mener jeg å vite hva som er å forvente av en lege. Her scorer Friberg mange poeng. (har vært der flere ganger, men han vet ikke at jeg studerer medisin)Det nevnes nevnes i andre kommentarer at han måtte ringe til annen lege. Dette err noe jeg verdsatte i mitt tilfelle. Som fastlege er det viktig å være ydmik nok til å til å innhente kunskap og erfaringer fra spesialister. Å benytte oppslagsverk er en veldig nyttig ting som kommer pasienten til gode. Dette kan kanskje føre til at legen blir forsinket og at man må vente litt, men heller det enn at han påstår noe uten å ta deg seriøst.

Måtte vente littt før jeg kom inn, men igjen brukte han også mye tid på meg.

Har anbefalt han til min familie, men han har desv. full liste nå

En hyggelig og empatisk lege som er faglig sterk, men også tørr å spørre. Vennlig sekretær også.

av legen

Han er fantastisk. Han går grundig til verks, og tar seg god tid sine pasienter.

grusomt

Var hos han en gang. aldri igjen. Istedenfor å prøve å fikse problemet mitt skrev han ut en haug med smertestillende og sykemeldte meg. Virker ekstremt usikker og virker ikke som han har spesielt god peiling på det han gjør.

Dette er en lege som gjør jobben sin grundig. Han er faglig sterk og empatisk. Kan anbefales på det sterkeste. Han er sannsynligvis den beste legen på Morvik legekontor.

En fantastisk lege!

Denne mannen gjør virkelig jobben sin. Han lytter, han forklarer og han undersøker. Er han usikker så søker han assistanse av feks spesialister på Haukeland. Han bruker god til på hver enkelt passient.

Tusen takk Dr. Friberg!