Ørnulf Friberg

Autorisasjon (2009)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Ørnulf Friberg er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ørnulf Friberg

Denne legen er dyktig og bryr seg om pasienten

Som medisinstudent mener jeg å vite hva som er å forvente av en lege. Her scorer Friberg mange poeng. (har vært der flere ganger, men han vet ikke at jeg studerer medisin)Det nevnes nevnes i andre kommentarer at han måtte ringe til annen lege. Dette err noe jeg verdsatte i mitt tilfelle. Som fastlege er det viktig å være ydmik nok til å til å innhente kunskap og erfaringer fra spesialister. Å benytte oppslagsverk er en veldig nyttig ting som kommer pasienten til gode. Dette kan kanskje føre til at legen blir forsinket og at man må vente litt, men heller det enn at han påstår noe uten å ta deg seriøst.

Måtte vente littt før jeg kom inn, men igjen brukte han også mye tid på meg.

Har anbefalt han til min familie, men han har desv. full liste nå

En hyggelig og empatisk lege som er faglig sterk, men også tørr å spørre. Vennlig sekretær også.

av legen

Han er fantastisk. Han går grundig til verks, og tar seg god tid sine pasienter.

grusomt

Var hos han en gang. aldri igjen. Istedenfor å prøve å fikse problemet mitt skrev han ut en haug med smertestillende og sykemeldte meg. Virker ekstremt usikker og virker ikke som han har spesielt god peiling på det han gjør.

Fantastisk lege

Dette er en lege som gjør jobben sin grundig. Han er faglig sterk og empatisk. Kan anbefales på det sterkeste. Han er sannsynligvis den beste legen på Morvik legekontor.

En fantastisk lege!

Denne mannen gjør virkelig jobben sin. Han lytter, han forklarer og han undersøker. Er han usikker så søker han assistanse av feks spesialister på Haukeland. Han bruker god til på hver enkelt passient.

Tusen takk Dr. Friberg!